Taehyung'tan
Dün gecenin yorgunluğunu hâlâ üstümden atamamıştım.
Kulağıma gelen şarkı sesi uykumu bölmesin diye yastığı kafama bastırıyordum.
"Jennie.. Kapatsana şunu."
Elimi Jennie'ye attığım an boşluk ile karşılaşmayı beklemiyordum.
Yastığı başımdan çekip gözlerimi açtığımda Jennie yoktu.
Odaya göz gezdirdiğimde kıyafetleri yerinde değildi.
Bu sırada susan telefon yeniden çalmaya başlamıştı.
Sinirle telefona uzandığım anda Tzuyu'nun aradığını görmek kabus gibiydi.
"Ne var Tzuyu?"
"Bana bunun hesabını vereceksin Taehyung! Bunu nasıl yaparsın adi şerefsiz!"
"Ne saçmalıyorsun sen Tzuyu?"
Tzuyu anlam veremediğim bir şekilde ağlıyordu. Neyden bahsediyordu?
"O dün geceki kız kimdi? Kiminle yattın dün gece!"
"Ne? Sen nereden biliyorsun?"
"Birde pişkin pişkin soruyor musun? O orospu ikinizin fotoğrafını attı bana."
"Ağzını topla sövmek istemiyorum sabah sabah. At şu fotoğrafı."
Üstten bildirim geldiği an Tzuyu'nun burnunu çekme sesleri sinirimi bozuyordu.
Telefonu kulağımdan çekerek Instagram'a girdiğinde fotoğrafın Jennie'ye ait olduğunu anlamıştım.
"Lan sen bana ne diye nude atıyorsun geri zekalı? Sana dün bitti dedim Tzuyu, bittik biz anladın mı beni? Aramızda geçen tek şey sohbet edip el ele tutuşmak ve dans etmekti."
Jennie bunları görmüştü.
Diğer attığı resimde ne vardı bilmiyordum ama Jennie'nin sinirlendiği çok aşikardı.
"Kapat şu telefonu bir daha da arama beni."
Aceleyle üstümü giyinip yataktan kalkarak evde Jennie'yi aramaya başlamıştım.
Belki duş almak isteyip banyoya girer umudu ile banyoya ilerledim.
Kapıyı açtığım an gelen şampuan kokusu Jennie'nin duş aldığını gösteriyordu.
Banyodan çıkarak mutfağa girdiğimde sandalyede uyuyan Jennie ile karşılaşmayı hiç beklemiyordum.
"Jennie?"
Hızlı adımlarla Jennie'nin yanına ilerledim.
Ne tepki vereceğini bilmiyordum..
Neden koltuk varken sandalyede uyumuştu?
Önünde diz çökerek yanağına yerleştirdim elimi.
Uyanmasını istiyordum, bu çile bitsin ve Jennie kızmış olmasın istiyordum.
Jennie ağır ağır gözlerini açarken beni görmesiyle kaşları çatılmıştı.
"Dokunma bana."
"Jennie yapma.."
"Çekil git şuradan."
Jennie beni iterek ayağa kalkmıştı.
Lavaboya ilerleyerek suyu açmış ellerini yıkıyordu. Bu da ne demekti?
"Jennie bak, bir dinle beni."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHILDHOOD DREAM | TAENNIE +18
Fanfikce"Don't you see me? I think ı'm fallin for you." Uyarı, ileri ki bölümlerde smut içerecektir.