My everything
Season 2(ep 5)
~~~~~~~~~~~~~"မမလေး...သွေးအေးနေသလိုဘဲ"
(ဒါကလူယုံတယောက်မေးလိုက်တာနော်)
"ဦးနှောက်ကိုအချိန်ပေးမှအကြံကောင်းတွေကထွက်လာတတ်တာနင်နားမလည်တာလား...ပါးစပ်ပိတ်ထားစမ်း...ကိုယ့်နေရာကိုယ်နေ"
"Partyတခုလုပ်မယ်ဂိုဏ်းပေါင်းစုံကိုဖိတ်လိုက်"
"ဂိုဏ်းကြီးတွေပါမကျန်""ဘာကြောင့်partyလုပ်တာလဲမမ"
ချက်ချင်းပင်သူနဲ့မျက်နှာချင်းဆိုင်မှာထိုင်ပြီးဖုန်းကြည့်နေတဲ့ကောင်လေးတယောက်ကမေးလာခဲ့သည်
(ဇာတ်ကောင်အသစ်ပါလာပြီ)"ငါတို့ဂိုဏ်းကဒီနိုင်ငံထဲမှာတဖန်ပြန်ပြီးခြေချနိုင်တဲ့အတွက်အထိမ်းအမှတ်လုပ်တဲ့သဘောမျိုး"
"မမလက်စားချေမဲ့အစီအစဉ်ကိုလက်လွတ်လိုက်ပါ့လား..မမလည်းတချို့အကြောင်းတွေကိုသိထားတာဘဲဟာ...အခုဟာကမီးပုံတိုးတဲ့ပိုးဖလံလေးလိုဖြစ်နေပြီ...အချိန်တန်ရင်မမဘဲနစ်နာမှာ..တောင်းပန်ပါတယ်လို့ပြောလို့ပြီးမဲ့ကိစ္စကြီးလည်းမဟုတ်တာကို"
"လူ့အသက်တွေသေကုန်တာလေ""နင်ကတုံးအပြီးပျော့ညံ့တဲ့အတွေးတွေဘဲတွေးနေ...အဲ့တာကြောင့်အဖေကတရားဝင်သားအဖြစ်ထုတ်မပြတာ...နင်နဲ့ငါကဖအေတူမအေကွဲမောင်နှမအပြင်မပိုဘူး"
"အေးဆေးနေနော်...ငါ့အစွမ်းအစနဲ့ပြန်တည်ထောင်ထားလို့ဒီဂိုဏ်းနဲ့ဒီအခြေအနေကိုပြန်ရထားတာနင်ဘာမှဝင်ပြောစရာမလိုဘူး""ဂိုဏ်းတည်ထောင်ကာစတုန်းကကျွန်တော့်မေမေဆီမှာအကူအညီတောင်းပြီးလိုအပ်တဲ့ငွေတွေမမကိုပေးခဲ့တာကျတော့ရော...ကျွန်တော့်ကိုမေမေကပြန်ခေါ်တာတောင်ကျွန်တော်ကမမဘေးမှာဘဲရှိနေခဲ့တာလေ....မေမေနဲ့ပြန်လိုက်မသွားဘူး...ကျွန်တော့်မှာမောင်နှမဆိုလို့မမဘဲရှိတော့တာစဉ်းစားပြီးမှအလုပ်လုပ်ပါမမရယ်"
"နင်ပြောလို့ပြီးပြီလား..ငါ့မျက်စိရှေ့ကထွက်သွား"
"ခေါင်းတွေနောက်နေပြီစကားကိုရှည်လွန်းတယ်"
"ပါတီအကြီးကြီးကျင်းပဖို့ပြင်ဆင်စရာရှိတာပြင်ထား"ဆာနူရူသူ့နောက်မှာရှိတဲ့လူ၂ယောက်ကိုအမိန့်ပေးလိုက်လေသည်
ပြီးမှသူ့မျက်စိရှေ့ကကောင်လေးဘက်ကိုလှည့်ကာ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐲 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠(𝗌𝖾𝖺𝗌𝗈𝗇 2)𝖢𝗈𝗆𝗉𝗅𝖾𝗍𝖾
Hayran Kurguစတွေ့တည်းကမင်းမှမင်းဘဲဖြစ်နေခဲ့တာ ဒါကိုအချစ်လို့အမည်တပ်ရင်သေချာတယ် ကိုယ်မင်းကိုချစ်နေတာ Xiao zhan ကျွန်တော့်ရဲ့ထွက်သက်တိုင်းကို....ကိုကိုတယောက်တည်းပိုင်တယ် Wang yibo Zawgyi~~~*** စေတြ႕တည...