ʟɪᴋᴇ ᴀ ꜰᴇᴠᴇʀ

112 19 5
                                    

ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΑΙΜΑΤΟΣ,ΘΑΝΑΤΟΥ ΚΑΙ ΒΙΑΣ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ!

Βασίλειο Yunghui, δύο εβδομάδες αργότερα;

{Sunghoon's POV}

Δεν έφαγα.

Για ακόμη μια φορά, δεν έφαγα.

Δεν είχα όρεξη.

Η αλήθεια είναι πως δεν έτρωγα καθόλου το τελευταίο καιρό. Συνεχώς έβρισκα δικαιολογίες ώστε να πείσω τον εαυτό μου πως δε προλαβαίνω να φάω.

Είχα χάσει αρκετά κιλά.

Μονάχα ο Jay ερχόταν, κάποιες φορές, στο δωμάτιο μου και μου έφερνε κάτι να φάω, όσο έγραφα κάποιο γράμμα ή έκανα κάποια σημείωση.

Και το εκτιμούσα.

Ήταν ο μόνος με τον οποίο μιλούσα. Ελάχιστα, αλλά μιλούσα. Η κατάσταση ανάμεσα μας ήταν αρκετά άβολη ώστε να κάτσουμε να συζητήσουμε. Προτιμούσαμε να κρατάμε τα τυπικά.

Με τους υπόλοιπους είχα κόψει μέχρι και τα τυπικά.

Όχι για κάποιο συγκεκριμένο λόγο, είτε γιατί έτσι αποφασίσαμε, απλώς έγινε.

Πώς έγινε;

Απλώς... έγινε.

Ο εγκέφαλος μου έχει χαθεί μέσα στο χρόνο. Δε γνωρίζω καν πόσος καιρός πάει από τον θάνατο του αδελφού μου.

Πιο εύκολο μου ήταν να μετρήσω πόσο καιρό πονάω, παρά τις μέρες απ' το θάνατο.

Έγραφα κάποια γράμματα. Μόνο εκεί μπορούσα να εκφράσω το πόσο πονάω. Μπορεί να μην έφταναν ποτέ στον παραλήπτη, αλλά τουλάχιστον ένιωθα πως είχα σε κάποιον να μιλήσω.

Αφού έχασα τα αδέλφια μου.

Και την Jeonghye.

Πάνω που πίστευα πως τη ξαναβρήκα, πως η μοίρα ήταν για μια φορά με το μέρος μας, η ζωή αποφάσισε να την αρπάξει πάλι πίσω.

Πονούσα που έχασα τ' αδέλφια μου, αλλά ο πόνος που μου χάρισε η Jeonghye είναι ασύγκριτος.

Δε περίμενα ποτέ να φτάσουμε σε αυτό το σημείο και, ομολογουμένως, πονάει το να ξέρεις πως ο άνθρωπος που αγαπάς, δε σε εμπιστεύεται.

Ένιωθα πως είχα τα πάντα και τα έχασα μέσα απ' τα χέρια μου. Σα να μου παίρνει ο αέρας το τυχερό λαχείο.

Έμεινα μόνος, ερείπιο. Και δεν ήθελα να αντιμετωπίσω τη πραγματικότητα, όμως
αυτή ακριβώς ήταν.
Τα αδέλφια μου έχουν πάψει να ασχολούνται με τον Ni-ki, όλοι εκτός του Sunoo, που είναι σα να μην υπάρχει πλέον. Μένει μόνος, μέσα στο δωμάτιο του, δε ξεμυτίζει ούτε για νερό. Δε τον έχω πετύχει ποτέ στο διάδρομο. Οπότε δε γνωρίζω τη κατάσταση του.

Fever Dream // Enhypen.Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt