Bölüm '1'

11 1 0
                                    

Merhabaa bu bölüm tanışma tadında bir bölüm oldu , keyifli okumalar dileğiylee  

Okumaya başladığın tarihi buraya yorum atabilirsinn  xxx

 Saatler süren otobüs yolculuğu sonunda sona ermişti , ciğerlerim nikotin için yalvarırken otobüsten inmek için sıra bekliyordum , soğuk şehrin yüzüme çarpan soğuk hava dalgası beni kendime getirmişti.

Kalabalığın arasından valizimi aldım ve hemen tenha bir kenara çekildim parmaklarım çantamın içinden sigaramı bulmak için savaş veriyorlardı adeta , sonunda bulduğumda ciğerlerim bayram etme derecesine gelmişti, dudaklarımın arasından çıkan dumana baktım ve düşünmeye başladım , yeni bir hayata başlıyordum sayfalarını istediğim şekilde doldurabileceğim bir hayata ,burada tamamen yalnızdım bu kimileri için korkutucu olabilirdi ama benim için kesinlikle değildi . Ailemin üzerime geçirdiği artık paslanmış olan zinciri kırmış olmaktı bu benim için .

Hayat zaten zorken baskıcı bir aileyle bu daha da zorlaşıyordu ama şimdi sıra bende kendi hayatımın senaristi de benim başrolü de , sigaramın sonlarına doğru yaklaşırken etrafa göz gezdirdim , bir sürü genç vardı yani yeni potansiyel okul arkadaşlarım olacaklardı kendileri yoksa böyle küçük bir şehire niye bu kadar genç gelsin ki . Sigaramın izmaritini çöpe atıp taksi durağına ilerledim valizim ölü bir insanı içine sığdırmışçasına ağırdı, valizin ağırlığı yalpalamama neden olmuştu sağ olsun ona doğru ilerlediğimi anlayan taksici amca yanıma gelip valizimi almıştı, alışılmadık sıcak bir gülümsemesi vardı amcanın aynı gülümsemeyle ona teşekkür ettim ve yolcu koltuğuna geçtim. Yorulmuştum ne kadar otobüste otursak da yolculuklar yoruyordu beni , amca koltuğuna geçti ve gideceğim yeri sordu ona adresi verdikten sonra benimle ufak bir sohbete başladı adımın Mircan olduğunu söylediğimde biraz şaşırmıştı evet çok da kullanılan bir isim olduğu söylenemezdi ama yine de sevdiğim bir isimdi mircan aydınlık anlamına geliyordu, şehir dışından üniversite için geldiğimi ve işletme öğrencisi olduğumu söyledim, kısa sohbetimizin ardından yurdun kapısının önündeydim ücreti ödeyip valizimi aldıktan sonra yurdun giriş kapısına yöneldim .

Girişte huysuz görünen kadından müdürün odasını öğrendikten sonra valizimi orda bıraktım ve müdürün odasına ilerledim kapısını tıklattıktan sonra gir sesini duyunca içeri yöneldim " Nasıl yardımcı olabilirim ?" dedi orta yaşlı kadın kahverengi dalgalı saçları kırmızı bluzunun üzerine dökülmüştü, yeni öğrenci olduğumu söyledikten sonra işlemleri halletti ve arkasında bir sürü anahtarın asılı olduğu panoya doğru yönelirken konuşmaya başladı " Odan B blokta ve 318 numaralı oda , yurt içinde herhangi bir huzursuzluk istemiyoruz yurt giriş çıkış saatleri sabah 6 ve akşam 10 yurda geç gelmen ve habersiz gelmemen durumunda bu bilgi ailenle paylaşılacaktır , yurtta alkol tüketimi yasak , sigarayı da sadece bahçede kullanabilirsin yurda giriş çıkışlarda turnikeye parmağını okutacaksın , yemekhane de B blokta bulunmadığı için A bloktaki yemekhaneye geleceksin şimdilik bu kadar geri kalan bilgileri oda arkadaşların sana söyleyecektir" ahh ne kadar konuşmuştu bu kadın böyle, başımın ağrıdığını hissedebiliyordum kafamı sallayıp küçük anahtarı avucumun içine aldım bu anahtar dolabım içindi kapıya doğru yönelirken müdüre tekrar konuştu " Bu arada aramıza hoş geldin" dedi yapmacık bir gülümsemeyle oradan ayrıldım ve valizimi aldım A blok ve B bloğun arasında yaklaşık 50 metre vardı valizimi sürüklerken etrafa bakıyordum yurdum ormanın içinde bulunan kampüsün içindeydi yurdumuz ise baya geniş bir alan içerisindeydi ağaçların arasında banklar vardı , banklarda oturan kimi kızlar kendi aralarında sohbet ederken kimileri de yurda yeni gelen kızları inceliyorlardı . 

Turnikeden parmağımı okutup yurdun içine giriş yaptım her taraf bej rengiyle kaplıydı bej rengi fayanslar bej rengi duvarlar oldukça sıkıcı görünüyordu , etrafa bir süre baktıktan sonra güvenlik görevlisine 318 numaralı odanın kaçıncı katta olduğunu sordum 3. Kattaydı asansörün yerini sorduğumda aldığım cevaptan sonra gözlerim açıldı nasıl asansör olmazdı derin bir iç çekip uzun merdivenlere diktim gözümü sağ koluma veda edeceğim gibi görünüyordu ya bismillah diyerek valizimi yukarı çekmeye başladım . İkinci katın yarısındayken nefes nefese kalmıştım yanımdan geçen kız halime acımış olmalı ki yardım teklifinde bulundu ona kurtarıcımmış gibi bakıp teklifini kabul ettim valizimi katıma kadar taşımama yardım ettikten sonra ona teşekkür ettim ve gitti . Uzun koridorda odamı bulduktan sonra nezaketen kapıyı tıklatıp odaya girdim , odada 3 yatak ve 3 masadan başka bir şey yoktu anlaşılan oda arkadaşlarım dışarıdaydı, odayı incelemeye başladığımda bir tarafta yataklar bir tarafta çalışma masaları ve bir tarafta da içinde dolapların olduğu soyunma odasını gördüm. Boş olan yatağıma ilerledim ve eşyalarımı üzerine atıp biraz dinlendim çok yorulmuştum kolum resmen sızlıyordu , biraz dinlendikten sonra telefonumu şarja takıp bir şarkı açtım ve eşyalarımı yerleştirmeye başladım dolap çok küçüktü ama yapabileceğim başka bir şey olmadığından bir şekilde eşyalarımı sığdırmaya çalıştım .

 Geçen sürenin ardından sonunda eşyalarla birlikte ben de bitmiştim , telefonumu ve sigaramı aldıktan sonra aşağıya indim o banklardan birine oturup sigara içmek istiyordum, alt kata inip turnikeden geçtikten sonra ağaçların arasında bulunan boş bir banka doğru yöneldim ve sigaramı yakıp gökyüzüne baktım içime çektiğim dumanla düşünceler beynime akın etmeye başladı bu bilmediğim yerde bilmediğim insanlarla nasıl olacaktı hayat , insanlarla anlaşabilecek miydim? her şey istediğim gibi olacak mıydı? yada en çok merak ettiğim şeyi aşkı bulabilecek miydim ? ya hiçbir şey tahmin ettiğim gibi gitmezse ya aşk mükemmel şeyler hissettiren bir duygu olmak yerine insanın ruhunu öldüren bir duygu ise ?...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gecenin GüneşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin