İMTİHAN ÖNCESİ OKUNMASI GEREKEN DUALAR

34.5K 36 21
                                    

Çalıştıktan sonra başarı için Allah'tan yardım dilemek ve ona güvenmek tevekküldür.Allah'ın rahmetini umarak edilen duanın geri çevrilmeyeceğini ümit ediyorum.Sınava girecek öğrencilerimize başarı dualarını derleyerek benimde bir katkım olsun istedim ;)Sınava girecek tüm öğrencilerimize başarılar diliyorum.

Sınava girmeden önce okunacak dualar: "Ve la havle ve kuvvete illa billahil azim.Allahümme inni es'elüke; Yâ kadimu, Yâ daimu, Yâ Ferdu, Yâ vitru, Yâ ehadu, Yâ Samed, Yâ hayyumu, Yâ kayyumu, Ya zel celalühi vel ikrami.Fe in tevelev fe kul. Hasbiyellahü la ilahe illa huve, aleyhi tevekkeltü ve hüve rabbül arşıl azim".

Sınava girmeden önce"Esteğfirullahel azimelezi lâ ilâhe illâ hûvel Hayyel gayyume bediâsse" okunmalıdır.

*Sınava girmeden önce "Ya kerimes safhi,Yâ azimel menni,Yâ kesirel hayri,Yâ kadimel fadli, Yâ latifes suni, Yâ daimel lutfi Yâ nafisel kerbi Yâ kaşifed durri Ya melikel mulki, Yâ kadiyen bil hakkı sübhaneke,ya la ilahe illa entel eman el eman işrah sadri ve vaffikni fi hazel imtihani."okunmalıdır.

*Sınava girmeden önce 7 defa Taha süresinin 25 ve 26. ayeti''Hasbiyalahü lâ ilâhe illâhû aleyhi tevekkeltü ve hüve rabbül arşil azim."okunmalıdır.Sınava girecek öğrencinin kalemi üzerine,Kalem süresinin ilk 5 ayeti 71defa okunmalıdır."Nun vel kalemi ve ma yesterune,ma ente bi'nimeti rabbike bimecnunin, ve inne leke leecren ğayre memnunin, ve inneke le'ala hulıkın aziymin,fesetubsıru ve yubsırune".

*Sınava girmeden önce 4444 Salatitefriciye "Allahümme salli sâlaten kâmileten ve sellim selâmen tâmmen ala seyyidinâ muhammedin illezi tenhallü bihi-l ukadu ve tenfericu bihi-l kurebu ve tukdâ bihi-l havâicu ve tunâlu bihirregâibu ve hüsnül havâtimi ve yüstesgal gamâmu bivechihil keriymi ve alâ âlihi ve sahbihi fiykulli lemhatin ve nefesin biadeti kull-i ma'lû mün lek"süresi okunmalıdır"

Sınava girmeden önce 70 defa Salati Tuncina okunmalıdır."Allâhümme salli alâ seyyidinâ, Muhammedin ve alâ âli seyyidinâ muhammedin.Sâlaten tuncinâ bihâ min cemi' il ehvâali ve'l âfât ve taktilenâ bihâ Cemi'l hâcet ve tutahhirunâ bihâ'min cemi' is seyyiat ve terfeune bihâ indeke aled- derecâd ve tübelligunâ bihâ aksa'l gâyati min cemi'il hayrati fil hâyâti ve bâdel memât.İnneke alâ kül'li şey'in kadiyr"

*Sınava girmeden önce 11 defa "Allahümme Yâ men, teleccemel, mütekebbirine, bi licâmi azametike, sellim sellim, Yâ Hâfız."okunmalıdır.

Anlamı:Ey muhafaza eden Allah'ım, kibirlenenleri azametin gemisiyle dizginle, bize selamet ver, bizi selamete çıkar.

*Sınava girmeden önce İsra süresinin 80.ayeti ''Rabbi edhılni müdhale sıdkin ve ahricni muhrace sıdkin ve'c'al li min ledünke sultanen nasira."okunmalıdır.

Anlamı:Yâ Rabbi! Beni doğru bir giriş ile girdir ve yine doğru bir çıkış ile çıkar. Katında bana yardım edici bir kuvvet ihsan eyle.

*Sınav için sıraya oturunca 11 defa"Rabb'iş rah'li sadri ve yesirli emri vahlül ukdeten min lisani yefgahu kavli ya da kâle rabbiş rah'li sadri" okunmalıdır.

Anlamı:Yâ Rabbi! Göğsümü gönlümü genişlet, işimi kolaylaştır , dilimin bağını çöz,sözümü anlaşılır eyle.

*Sınav başlayınca "Ya hayyu ya kayyum birahmetike esteğisu."okunmalıdır. Anlamı:Ey Hayy ve Kayyum olan Allah'ım senin rahmetine sığınıyorum.

*Sınava girmeden bir gün önce İsra süresinin 21. ayeti 2970 defa "Keyfe feddalnâ ba'dehüm alâ ba'din." okunmalıdır.

*Sınava girmeden önce 1233 defa " inna fetehna leke fethan mubinen ya da inna fetehna leke fethan mubina"okunmalıdır.

*Sınava girmeden önce Enfal süresinin 9.ayeti" İz testegisûne festecâbe lekum ennî mumiddukum bi elfin minel melâiketi murdifin(murdifine)."
okunmalıdır.

Anlamı:Siz Rabbinizden yardım talep ediyordunuz, O da:" Şüphesiz ben size birbiri ardınca bin melekle yardım edeceğim"diye cevap vermişti.

Sınava girmeden önce:70 defa" Yâ ALLAH, Yâ Rahman, Yâ Rahim, Yâ Kaviyyu, Yâ Kadir " okunmalıdır.

Sınava girmeden önce"Ve minellahi iânetu ve't tevfiku ve biyedihi ezimetu't tahkik. Allâhümme ekrimna fehmen nebiyyine ve hifzel murselin."okunmalıdır.

*Sınava girmeden önce Elem neşrah okunmalıdır. "Elem neşrah leke sadrek ve vada'na anket vizreke elleziy enkada zahreke ve refa'na leke zikreke feinne me'al'usri yüsren feiza ferağte fensap ve ila rabbike ferğab."

*Sınava girmeden önce "Yâ men lecemel mütekkebirine bi licami azametihi sellim sellim Ya Hafız" okunmalıdır.

*Sınavdan önce bir bardak suya184 defa "Ya mukaddim" okunmalıdır,sınava girince okunmuş sudan içilmelidir.

*Sınava girmeden önce " Rabbi yesir vela tuassir rabbi temmim bil hayır" okunmalıdır.Anlamı:Rabbim kolaylaştır zorlaştırma,Rabbim hayırla sonuçlandır.

*Sınava girmeden önce "Rabbi zidni ilme ve fehmen ve el hıkni bi'salihin" okunmalıdır.
*Sınava girmeden önce en az 19 defa fetih süresi okunmalıdır.

*Sınava girmeden önce "Yâ Hafız, Yâ Rakip, Yâ Nasır,Yâ ALLAH, Yâ rabbi yessir ve la tuassir, rabbi temmim bil hayır" okunmalıdır.

*Sınava girmeden önce 37defa "Ya allah celle celalühü"okunmalıdır.

*Sınava girmeden önce 305 defa"Ya Kadir" okunmalıdır.

*Sınava girmeden önce"Allahümme rabbi zidni ilmen ve fehmen ve imanen" okunmalıdır.

*Sınava girmeden önce 7 gün 786 defa Bismillahirrahmanirrahim derse muradına inşallah nail olur.

*Sınava girmeden önce akşam namazının farzından sonra 40 defa fatiha okumalıdır
Sınava girmeden önce bol bol yasin süresi okunmalıdır.

*Sınava girmeden önce 370 defa salatitefriciye okunmalıdır.

*Sınava girmeden önce 129 defa " Yâ Latif " okunmalıdır.

*Sınava girmeden önce "Hasbünallahi ve nimel vekil nimel Mevla ve nimen nasir okunmalıdır.

*Sınava girmeden önce "La havle vela kuvvete illa billahil azim" okunmalıdır.

*Sınava girmeden önce akşam namazının farzından sonra 40 defa fatiha süresini okunmalıdır.

*Sınava girmeden önce bir hafta içinde, (cumartesi günü 1 fetih, pazar günü 3 fetih, pazartesi günü 5 fetih, salı günü 7 fetih, çarşamba günü 7 fetih, perşembe günü 7 fetih, cuma günü 11 fetih) okunmalıdır.

*Sınava girmeden "Hasbünallahi ve nimel vekil nimel mevla ve nimel nasir " okunmalıdır.

*Sınava girmeden önce 129 defa"Ya Latif " okunmalıdır.

*Sınava girmeden önce 9 defa "Allahü latifun Bi'ibadihi yerzuku men yeşa'ü ve hüvel kaviyyul azim " okunmalıdır.

*Sınavda heyecanı bastırmak içinse 62 defa "El Batın" okunmalıdır.

*Sınava girmeden önce üç fatiha üç ihlas süreleri okunup bütün peygamberlerin ruhlarına, peygamber efendimize, ailesine ve ashabına, Hızır ve İlyas (a.s)lara şehit ve evliyalara bağışlanır. ..... ....Bismillahirrahmanirrahim....
"İnne rabbi kariybün muciybün, inne rabbi latifün Lima yeşa'ü, inne rabbi lesmiu'd-dua, inne rabbi leğaniyyün kerim, inne rabbi rahiymün vedüd.

...............BAŞARILAR ...........
SELMA TÜRKYILMAZ

TEOG DUASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin