4.Bölüm

254 15 4
                                    

Sabah uyandım gene su alarm yüzünden.Okula gittik.İlk Fizik dersi vardı daha sonra 2 ders beden vardı.Sınıfa girdık,sınıfta baya kalabalıktı.hoca da birazdan geldi.
Hoca;Oturun yerlerinize,dedi.
Herkes yerine oturdu ve kimse dersi dinlemiyordu.
Hoca;Bi susmuyorsunuz,ne için geliyosunuz ki anlamıyorum.Yerlerinizi değiştiricem kızlı erkekli karışık yapıcam.Nilgün sen,Emirle oturcaksın.Bestecim sen şimdilik orda kalabilirsin.Kardeşlerinle senin sesin çıkmıyo,hep böyle devam(UsluGirl'üz) Baran sen,Nur'la oturcaksin.
Nur'a bakıp gülümsedim.Bu kadar olur ama.
Hoca;Oktay sen,Cemre'yle otur.Nur siz uslu,hanımefendi kızlarsınız.Baranla,Oktay çok konuşuyo bu yüzden yanlarınıza koydum.Siz üstünüze alınmayın yani,dedi.
Nur'un Ağzından
-Hocam,ben bunla oturmam

Baran;Hocam benimle oturmak için can atıyoda,çaktırmamaya çalışıyor.

-Şizofren misin?

Baran;Sen ediceksin ama.

-Benimle hiç bir alakan olmuycak.

Hoca;Susun artık!Ders bitiyor.Bitirin şu ağız dalaşını.

Baran;Ah ben o ağzımla neler yapardım da,diye fısıldadı

-Bana bak,böyle sapıklıkların bana işlemez.Yok ağızmış falan basarım tekmeyi küçüğüne,diye fısıldadım.

Baran;Küçüğüm?fısıldadı.

-Otur Baran otur artık.

Baran;Sen istersinde oturmaz mıyım bee.

Baran'lı iğrenç bir ders sona ermisti.Ve yess ders beden.Kızlarla birlikte soyunma odasına giderken

Baran;İstersen soyunmana yardım edebilirim.

Sapık ya valla sapık bu çocuk.Bir şey demedim.Ve soyunma odasına gittik.Giyindik,sıra olduk sonra da hoca serbest olduğumuzu söyledi.Fakat 12-Dninde dersi varmış.

Cemre'nin Ağzından
Baran gerçekten çok sinir bozucu birisi.Nur'u sinir etmekte 1 numara,kavgalarını izlemek cok eğlenceli.Beste'yle gülmemek için kendimizi zor tutuyorduk.Bence aralarında bir sey var ama emin değilim.Her neyse bunların kavgaları bitince,soyunma odasına gittik.Çünkü ders "BEDEN".Soyunma odasına girince kızların götünde kısacık şortları görünce,elimi şorta isaret ederek.
-Bunları,giymiycez dimi.Dalga geçiyosunuz,dedim.

Nur;Giycez valla kurallar bunlar,dedi

Oflayarak şortları ve incecik badileri kızlara dağıttım.Abicim olan var olmayan var.Neden kısacık şortları veriyorsun.Dertleri ne bunların?.Bir de kurallar varmış,neyse giycez artık kızlara baktığımda çoktan giyindiklerini gördüm.Şortu ve badiyi üzerime geçirip,dolaptan spor ayakkabılarımı aldım.Sarı saçlarımı bileğimde ki siyah tokayla tepeden sıkıca topladım.İşim bittiğinde kızlara bakmak icin kafamı kaldırdım.Nerde lan bunlar?Birisi öküz gibi kapıyı açınca oha,bizim kızlardır,diye kapıya bakmamla bizim sınıfın sürtüğü "Başak(Daşak)"ile 12-D'den bir çocukla birbirlerini yiyiyordu.Çocuk Başağı kucağına aldıgında yalancıktan öksürdüm.

-Öhöm öhöm kendinize bi oda bulursanız iyi olur,diyip.

Yanlarından geçip gittim.Bütün sapıklarda bu okul Hassiktiiir esyalar.Off ya soyundularsa,aman banane ya onlar utansın diyerek içeri daldım.Aras denilen çocuk,t-shirtünü cıkardı.Ve tekrar kızı sömürmeye başladı.Başak beni fark edince -Bir dakika,dedi.Aras'a ve bana döndü.

Basak;Ne var?Ne istiyorsun,bir rahat bırakmadın!

-Esyalarımı alıcam ayrıca bir kişi rahat bırakılacak olursa o da ben olurum.Çünkü farkındaysanız burası bir okul!diyip,oradan ayrıldım.Koridorda yürürken bir yandan da şortumu çekiştirip duruyordum.Spor salonuna geldiğimde Beste ile Nur voleybol oynuyorlardı.Nur ile ben gayet iyi voleybol oynardık.Beste'de güzel oynuyordu ama top fobisi vardı.

ÜÇÜZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin