THE MORE I GOT THIS STORY LONGER, I STARTED TO JUDGE MY STORY. I HAD DOUBTS IN THIS. EVEN MYSELF I HAVE DOUBTS. I DON'T FULLY TRUST MY WORDS. ALL THE HAPPENINGS IN THIS STORY DEPENDS ON MY MOOD, MY FEELINGS AND MY EXPERCIENCE. WELL, WE HAD THAT DOUBTS IN OUR SELVES.
I HAD BUILT THAT DOUBTS ACCORDING TO WHAT MY SURROUNDINGS ARE. THE ENVIRONMENT I'M LIVING AND THE PEOPLE I'M WITH. I SOMETIMES HAD THAT CONFIDENCE BUT NOT ALWAYS. WHEN I GET HURT, ITS DEEP. IT EATS ME, INSIDE.
AND THE ONLY ESCAPE WAS ON CRYING OUT THE FRUSTRATIONS AND JUST MAKING MYSELF POSITIVE. MAYBE JUST CONVINCING, SINCE NOONE WILL CHEER ME UP. CRYING ALONE IS MUCH BETTER THAN LETTING OTHER PEOPLE SEE THE MESS YOU'VE MADE.
ENOUGH WITH THAT, LET'S FOCUS ON THE STORY. DON'T FORGET TO FOLLOW ME AND VOTE! THANK YOU.
ENJOY READING!!!
CHAPTER 24
M E R C Y'S POV
"HEY, BABY. I'm I handsome? Hey..." Napapikit nalang ako ng mata nang marinig ko ulit yung mga salitang iyun. How many times does he have to repeats those?
Hinarap ko naman ito. I found him looking at me, waiting for my response.
"Hey, I need an answer. Baka, naman. Kahit yes or yes nalang. Just choose." Giit nito. Napailing nalang ako at tinalikuran ito. Kanina pa 'to eh. Hindi talagang titigil hanggang masagot ko yung tanong niya― which is wala namang kwenta. Hindi ko alam kung saan nito napulot ang tanong.
Naramdaman kong kumabit ito sakin. "Hey... baby. Pansinin mo naman ako. You have been ignoring me. You didn't even answer my question, pangit ba ako? I'm I not attractive? Ayaw mo na sakin?" Drama nito sakin. He's definitely a child.
Bakit ba naman sa lahat ng tanong 'yan pa? Alam naman niya yung sagot eh, bakit ba kailangan pang itanong sakin? Pinapahirapan pa niya ako. Ghad! Doesn't he look at a mirror? Wala ba itong salamin sa bahay nila para tignan yung sarili? At talagang saakin pa talaga itatanong kung 'gwapo ba siya?'
BINABASA MO ANG
Mr. Cordon's Wife (BOOK I) COMPLETED
RomanceRead this first before you proceed to book 2. MR. CORDON'S WIFE (BOOK I) 'When you know trusting can be hard, especially if you trust that person too much. Are your words and promises enough to trust a person again?' 𝗠𝗲𝗿𝗰𝘆 is deeply inlove with...