Giyuu :
Güneşin saçtığı yeni ışıklarla gözlerimi açtım. Shinobu hala uyuyordu ve yüzü bana dönüktü. Saçları yastıkta dağılmış, bir kısmında yüzüne düşmüştü. Saçlarını yüzünden çektim.
Hala inanasım gelmiyor, tıpkı bir rüya gibiydi. Shinobu'ya istediğim gibi, gözlerimi kaçırmadan saatlerce izleyebilirdim artık. İstediğim gibi kokusunu içime çekebilirim. Onunla birlikteyken saniyeler akmasın istiyorum.
Shinobu yavaşça gözlerini açtı ve esnedi. Bana bakıp gülümsedi.
(shinobu) - günaydın, Tomioka-san.
(giyuu) - günaydın, ama sen bana ne zaman giyuu diyeceksin?
(shinobu) - ağzım alışmış. Giyuu Demek için çabalarım, söz.
(giyuu) - çabalarsan çok sevinirim. (gülümser)
(shinobu) - eeee, biraz erken değil mi? Neden bu kadar erkencisin?
(giyuu) - uykuyu çok sevmem.
(shinobu) - hımmm, ama uykunuz çok ağır.
(giyuu) - eve-... Bir saniye sen benim uykumun ağır olduğunu nereden biliyorsun ?
(shinobu) - daha önce de uyuya kalmıştık ya, hani kâbus gördüğün zaman, seni defalarca çağırdım ama uyanmadın.
Shinobu kâbusu bana hatırlatınca ister istemez yüzümdeki gülümseme yok oldu. Shinobu o kâbusumda cansız bir şekilde kucağımdaydı. Aslına bakılırsa o rüyanın bir kısmın daha vardı ama o zaman uyandığımda unutmuşum. İster istemez şimdi kafama takıldı.
Shinobu yanağıma elini koydu.
(shinobu) - Tomioka-san eğer rüya aklınıza geldiyse o sadece bir kâbus, unut lütfen. Gülümsemeni silme lütfen basit bir kâbus için.
(giyuu) - bana Tomioka-san demeyi bırakmanı istemek dışımda bir sorunum yok. (tekrar gülümser)
shinobu eliyle ağzını kapatıp ;
(shinobu) - özür dilerim, kendimi alıştıracağım. (utangaç bir şekilde gülümser)
(giyuu) - sorun değil.
Shinobu'yu yanağından öptüm.
(giyuu) - dışarı çıkıp hava alacağım, geliyor musun?
(shinobu) - benim bir kaç işim var ama bitirince, hemen gelirim.
Başımla onay verip ;
(giyuu) - peki ben-
Pencereye benim haberci kuşum konup görevimin olduğunu söyledi.
(giyuu) - iş başa düştü. görüşürüz, pul kanatlım.
(shinobu) - pul kanatlım?
(giyuu) - hoşuna gitmediyse başka birşey de söyleyebilirim.
(shinobu) - (gülümser) hayır hoşuma gitti. Dikkatli olun Tomioka-san.
Gözlerimi devirerek shinobu'ya baktım.
(shinobu) - eee, hehehe pardon (utanır) dikkatli ol giyuu.
(giyuu) - tamam, sende dikkat et.
Tam çıkacaktım ama shinobu'yu tekrar öpmek istedim. Dudaklarına küçük bir buse kondurdum.sonra kapıyı kapatıp çıktım. Çok huzurluyum.
Göreve giderken haberci kuşum yolun birzcık uzun olduğunu söyledi. düşüncelere dalacak kadar uzun ama.
Sahi, o kabus biran da aklıma geldi. Unuttuğum kısmını uzun bir süre hafızamı zorlayıp yokladım. Uzun uğraşlar sonra aklıma dank diye rüyanın tamamı gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demons slayer 🦋 Pul kanatlım 🦋 Giyuu X Shinobu (DÜZENLENİYOR)
FanfictionTıpkı bir kelebek gibiydin. Güzel, narin ama bir o kadar tedirgin. Sanki ufacık bir hareketimle benden uçup gidecekmişsin, sanki aramızda olan o mesafeyi daha da açacakmışsın gibi hissediyorum. Halbuki ben zararsız bir çiçeğim. Benim nektarım sanki...