ballı pankek ☘︎ 33

217 34 11
                                    


"Çünkü o bir katil."

"Ne katili? Ne demek istiyorsunuz siz?" diye sordum.

"Kızım, sana anlatmamız gerkenler var ama bizi sakince dinlemeni istiyoruz." dediler ve ben de onları dinlemeye başladım.

"Biz seni 3 yaşındayken evlatlık aldık," diye söze başladıklarında söyleyecekleri şeylerin çok ciddi olduğunu anladım. Ben bir evlatlıktım fakat buna şaşırmamıştım, küçüklükten beri hiç onlara benzemediğimin farkındaydım. "Lütfen sakince dinle."

Derin bir nefes aldım. Şu an bağırmak çığlık atmak istiyordum.

"Seni evlatlık aldıktan sonra bir çocuğumuz olmuştu.  Bir gün biz hepimiz evin bahçesinde oturuyorduk, sen , çocukluk arkadaşın , kardeşin ve biz. Kardeşin daha 2-3 aylıktı. Siz arkadaşınla beraber kardeşinle ilgileniyordunuz. Bir anda karşı evden gürültülü bir ses gelince hemen oturduğumuz yerden fırlamış , sizi yalnız bıraktığımızın bile farkında olmayıp karşı eve koşmuştuk. Bir patlama olmuştu hala nedenini bilmiyoruz, o patlamada karşı komuşumuz yaralanmıştı, biz onunla ilgileniyorduk çünkü gerçekten çok ağır yaralanmıştı. Biz geri geldiğimizde sen ağlıyordun ve senin yanındaki arkadaşının eli de kanlar içindeydi. Yanında da cansız bedeni ile yatan kardeşin duruyordu..."

"Ve çocukluk arkadaşının adı Taehyung'du. Evet, kim taehyung." dediler ve yüzüme baktılar. "Şimdi öz kardeşin olmasa bile kardeşini öldüren biri ile sevgili olacak mısın?"

Kim Taehyung...

Hayatımı mahveden kişisin..

Her belanın altından çıkan bir insansın...

Seni bana şarkı yazdın diye bir anlığına affetmiş gibi olmuştum ama bu geçiciymiş..

Sen asla affedilemezsin..

Öz olmayan annem ve babam da affedilemezler..

Kim Taehyung sen bir katilsin.

Annem ve babam siz de beni kandırdınız.

Tüm dünya beni kandırırken ben nasıl gerçekleri göreceğim?

Ama ben anladım ki bu dünyada kimseye güvenmemeliymişim.

Annem ve babam olduğunu sandığım kişilere bile...

Bu dünya tamamen sahtelikten ibaret.

Herkes kendi çıkarları için birşeyler düşünürken ben hep başkalarının üzülmemesi için onların iyiliğini düşünmüştüm.

ve büyük bir hata yapmıştım...

Evet, tüm suçlu bendim.

Kim jisoo, bu dünyaya güvenerek hata etmişti...

***

Kısa bir bölümdü ama umarım beğenmişsinizdir

Gerçekler ortaya çıktı. Ama katil olan taehyung mu yoksa başka biri mi acaba?

Bakalım bir dahaki bölümde ne olacak?

Bu arada bir dahaki bölümde ne olcağnı ben de bilmiyorum çünkü ben bazı kitaplarımı doğaçlama yazıyorum ehehehe :)

neyse bb

ballı pankek. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin