Nieuws

41 0 0
                                    

(De volgende ochtend)
Je moeder: Heyy je was pas laat thuis vannacht;)
Y/N: ja het was heeel gezellig:)
Je moeder: mooi zo:)
Je vader: heb je nog plannen voor vandaag?
Y/N: ik denk dat ik wat ga doen met vrienden:)
Zoë: Heyy Y/N kan ik je nu even spreken?
Y/N: *kijkt naar je moeder*
Je moeder: *knikt*
Y/N: ja tuurlijk
(Jullie lopen samen naar het wc gebouw)
Zoë: ik wou eigenlijk iets vragen op de tussen camping is er iets gebeurd en ik wou jou vragen wat jij er van vind:)
Y/N: vertel:)
Zoë: nou er was dus een hele knappe jongen op de camping en in de avond ging ik dus uit omdat ik me verveelde. Hij was daar ook en in de avond hebben we het gedaan.
Y/N: Omgg
Zoë: ja tot zover is het nog wel leuk maar ik weet dat hij geen condoom heeft gebruikt dus ik weet niet of ik zwanger van hem ben of niet.
Y/N: maar dan ben je zwanger van iemand die je nooit meer ziet?
Zoë: nee hij gaat ook naar deze camping maar pas over een paar dagen:)
Y/N: als ik jou was zo ik hem dan gelijk verkering vragen hahah en over dat zwanger zijn ik heb het gister ook gedaan met Y/C dus we kunnen als we weer thuis zijn wel tegelijk een test doen:)
Zoë: dankjee:))
Y/N: ga je vandaag mee zwemmen met wat vrienden?
Zoe: ja lijkt me leuk
(Jullie gingen nog tot laat zwemmen:)

Y/N: maar dan ben je zwanger van iemand die je nooit meer ziet?Zoë: nee hij gaat ook naar deze camping maar pas over een paar dagen:)Y/N: als ik jou was zo ik hem dan gelijk verkering vragen hahah en over dat zwanger zijn ik heb het gister ook ged...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
You and your crush// The StoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu