נקודת מבט יונגי+ג'ימין
ג'ימין: והייתי בשוק הוא הרבה יותר גבוה במציאות וגם יותר חתיך חשבתי לעצמי.
יונגי: מהההה הייתי בשוק זה ג'ימין הוא הרבה יותר נמוך והוא יותר חמוד מבתמונה.
ג'ימין: היי יונגי מה אתה עושה פה הסמקתי וחייכתי.
יונגי: היי ג'ימין מה קורה אני מחפש חליפה לעבודה שלי אני צלם מומחה ויש קמפיינים עוד מאט ונגמרו לי החליפות השבתי לשאלתו
מה אתה עושה פה שאלתי??
ג'ימין: אני מנהל את החנות עניתי בחיוך והוא היה מופתע.
יונגי: ואו בגיל שלך מנהל ועוד חנות הכי מצליחה בקוריאה זה בטח קשה לא?.
ג'ימין: האמת דיי מעייף אבל אני מסתדר טוב באת לקנות חליפה בו נראה אמרתי.
יונגי: ראיתי איך הוא מביט עליי מכך רגל ועד ראש ולבסוף נעלם בין כל החליפות הוא יוצא ואומר.
ג'ימין: חולצה לבנה מכופתרת ג'אקט חליפה שחור מכנס שחור נעליים שחורות עקב קטן נעליים מידה 43 וחליפה מידת מדיום כי אתה שרירי הסמקתי.
יונגי: "וואו" הייתי מופתע "איך ידעת את על זה?" הייתי באמת מופתע כי כל מה שאמר צדק.
ג'ימין: אני נולדתי עם הכשרון זה די קל לי לזהות איזה מידה אנשים אני לא יודע למה זה טיפה מוזר נכון?
יונגי: לא האמת זה מה שהופך אותך למיוחד.
ג'ימין: תודה לך תמדוד.
יונגי: אוקיי.
ג'ימין: אוףףףף 'כמה זמן' חשבתי לעצמי ואז הוא יצא הוא נראה כמו מלאך שירד משמיים חשבתי לעצמי.
יונגי: יפה שאלתי ??
ג'ימין: אתה נראה סקסי נפלט לי ואז אמרתי בקול שיט והוא צחקק שמתי יד על הפה שלי שאני לא יפלוט עוד מילים.
יונגי: 'הוא חמוד' חשבתי לעצמי וכשראיתי שהוא מובך התחלתי לצחקק לי ואז הוא שם יד על הפה ישר באתי הורדתי את היד שלו ואמרתי לו "אל תהיה מובך בחיים שאתה לידי".
ג'ימין: הייתי כל-כך מובך והתביישתי ממה שאמרתי לו ואז הוא לחש לי באוזן "אל תהיה מובך בחיים שאתה לידי" ואני חייכתי וחיבקתי אותו וכשהתנתקנו מהחיבוק ידיו היו על מותני וידי היו על צווארו התקרבנו לאט לאט שהרגשתי את נשימתו על פניי ואת מעימות ליבו שפעלו בקצב מסחרר.
יונגי: הרגשתי את ליבו של ג'ימין פועל כאילו הלב עומד לצאת מהמקום ואת הנשימות שלו על פניי הרגשתי את הלב שלי שבחיים לא פעם ככה עם ג'קסון אני מרגיש שהוא יותר טוב בשבילי לא יודע למה אני אוהב את ג'ימין יותר מאשר את ג'קסון לא יכולתי יותר להחזיק מעמד ונישקתי אותו נשיקה מלאת רגש כנות.
ג'ימין: הוא נישק אותי לקח לי זמן להגיב לנשיקה עד שלבסוף הגבתי אליה קירבתי אותו אלי יותר שממש כל גופו היה על שלי.
יונגי: הוא הידק את אחיזתו בי ונישק אותי חזק הרגשתי את האהבה בנשיקה לא כמו עם ג'קסון הרגשתי כנות, שמחה, שייכות , חום, ואהבתי את זה לפתע שהוא פתח את הפה באותה שניה הרגשתי דחף עז להכניס את לשוני ללא אישור.
ג'ימין: פתאום הרגשתי את לשונו נכנסת אל פי בחיים לא הרגשתי כל-כך טוב כמו שהרגשתי עכשיו הרגשתי רגשות מציפים אותי הרגשתי שהוא האחד שלי לשונו חקרה את פי הוא לא דילג על אף מקום לשוני הסתרבלה עם לשונו ושיחקנו על מי תופס פיקוד לבסוף הוא ניצח מה שצפוי התנתקנו ואמרתי "וואו" חיבקתי אותו לא ציפיתי שזה יקרה פה ועכשיו הסמקתי הוא חייך.
יונגי: חשבתי לעצמי 'זאת הנשיקה הכי טובה בחיים שלי' וראיתי אותו מסמיק הורדתי את ידיי ממותניו וליטפתי את הלחיים הסמוקות והרכות האלו ואמרתי לו "אני חושב שאני מתחיל להתאהב בך פארק ג'ימין" וחייכתי.
גימין: "גם אני" השבתי לו חיבקתי אותו והוא אותי וכשהתנתקנו שאלתי אותו אז עדיין הולכים לדייט בערב ???
יונגי: "ברור שכן" עניתי "אלה אם כן אתה לא רוצה וזה משהו אחר כבר" הורדתי את הראש עדיין לראות איך הוא יגיב לי.
ג'ימין: "לא ממש לא אני עדיין רוצה בבקשה אל תוריד את הראש אני לא אוהב לראות אותך ככה" הרגשתי שפגעתי בו בצורה מסויימת ופתאום הוא הרים את הראש וחייך.
יונגי: הרמתי את הראש וחייכתי ונישקתי אותו שוב נשיקה קצרה אבל עם הרבה רגש ומשמעות חשבתי לעצמי 'קיבלתי את התשובה שאני רוצה'.
ג'ימין: "אההה יונגי מה אתה אומר על החליפה שהבאתי לך???"
יונגי: "מה שאתה אומר אם היא יפה עליי בעיניך אז אני לוקח" אמרתי וליטפתי אותו ליטופים עדינים בלחייו הסמוקות.
גימין: "בעיני זה יפה מאוד אני חושב שכל חליפה פה הייתה מתאימה לך" וחייכתי.
יונגי: "תודה ג'ימיני" הסתכלתי בשעון והשעה הייתה מאוד מאוחרת צעקתי "שיט" בטעות.
ג'ימין: "מה קרה יונגי?!" שאלתי פחדתי שקרה משהו.
יונגי: "אני מאחר לעבודה אני חייב לרוץ" הורדתי את החליפה ונתתי לג'ימין.
ג'ימין: לקחתי ממנו את החליפה ומשכתי לו ביד לכיוון הקופה קיפלתי מהר את הבגדים עשיתי לו חשבון ונתתי לו את השקית הוא אמר לי "נתראה בערב" חייכתי ואמרתי לו "נתראה" הסתובבתי לשניה והוא לא היה בחנות יותר.
YOU ARE READING
האחד שלי.....?? taekook yoonmin namjin
Romance~הושלם~ קים טאהיונג הוא סטודנט לצילום העובד בחברת הצילום הגדולה בדרום קוריאה באנגטאן הוא גיי אבל הוריו לא מקבלים אותו כמו שהוא ולכל הוא מפחד להגיד להם . ג'ון ג'ונגקוק הוא דוגמן מצליח בכל העולם הוא מגיעה לצילומים בחברת הצילום הכי מצליחה בדרום קוריאה...