[00] - Giriş

12 4 6
                                    

Merhaba

The Stable Way'in nasıl doğduğu ve geliştiği hakkında bir başlangıç belirledim, öncelikle bu konu hakkında konuşmak istiyorum.

Bir yıl önce tam da bu günlerde, aklıma düşen sevgili karakterlerim için esasen ilk isteğim; baştan sona plan yaparak ilerlemekti. Alelade yahut spontane olaylara asla yer vermek istemiyorum. Bu sebeple ilk olarak bir deftere her şeyi yazarak başladım. Pek tabii henüz bu konuda usta bir yazarla yarışamayacağım gibi tamamen plan, programla ilerleyemediğim zamanlar oldu. Bazen ana karakterimin düşünceleri öyle sesliydi ki, kendi kendini yazıyor, çiziyor, kaderinin iplerini bana bırakmıyor; bizzat her şeyle ilgileniyordu.

Bu sebeple, kendisini çok severim. Adım adım olgunlaşması ve hayata bir başka pencereden bakarken bunun için ne kadar toy ve deneyimsiz olduğunu umursamadan idealleri peşinden koşan o genç çocuğa hayranım.

Zaman zaman hayatta dönüm noktalarının üzerinde dururuz, bazen kavşaklarda çok sevdiğimiz insanlar olur fakat onları teğet geçmek zorunda kalırız. Ana karakterim ise bu teğetlerden doğma bir yaşamın içinde kendi yolunu bulmaya ve istikrarlı bir şekilde yürümek için ne gerekirse yapacak biri.

Kitap boyunca ana karakterin romantik duygularını arka plana atmamak için çok direndim lakin bu benim küçük sırrım olsa da sizinle paylaşmam gereken bir şey daha var. Bölüm sonlarında (***) işaretinden sonrası aslında ana karakterin ve kitap içindeki bir başka karakterin aşk hayatının anlatıldığı alternatif bir evren var, onları orada mutlu etmek istedim.

Bölümler uzun olduğu için iki parttan oluşuyor, muhtemelen kelime sayısı epey fazla, arşivimde çürüyüp gitmesini hiç istemediğim için artık sizlerin kalbine de adım atmasına izin vermem gerekiyordu.

Müzik teorisi hakkında pek bir bilgim yoktu, elinden geldiğince bana kaynaklık eden kız kardeşime ve onun parlak zihnine buseler bırakıyorum. Ve sevgili dostum Y. bu süreçte bana çok fazla yardım ettiğin için sana müteşekkirim.

Müziğin birleştirici gücü, kalplerimize dolansın.

©celestialapeiron

The Stable Way Of My LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin