:) arkadaşlar bnim knkm berk_GS yeni bir kitap yazıyor. İsmi kapak. Anladığınız gibi laflar var. Bakarsanız sevinirim:)))
..................-korkma abi silah senden değil.
-oh berat adamımsın oğlum
-biliyorum abi
-iyi var mı bi sıkıntı. Halledelim.
-yok abi ne sıkıntı olacak.
-iyi devam et sen. Anlasın dimi?
-evet abi anladım.
-tamam görüşürüz diyerek kapattım telefonu. Saat gece üç ve benim yüzüm kıpkırmızı. Uykum yok ama başım ağrıyor. Sevgilim içerde yatarken ben burda yaşayamıyorum. Nefesim daralıyor:(
...............
Saat sabah yedi olmuş ve ben doruk zoru ile bir saat uyumuştum. Aybüke zaten yoğun bakım önündeki koltukta doruğun kucağına sızmıştı. Ben tekrar cama doğru yöneldim. Ve meleğime baktım. Masum çiçeğim benim orada yatmayı hak eden biri miydi?
...................
Bütün doktorlar odaya koşuşturuyor hemşireler durmuyordu. Herkes odaya sırayla girip çıktığından bir şeyler olduğunu anladık. Aybüke koltukta sızmış onu dürtmeden kalkmaya çalıştı doruk. Korktum. Bir şeyler ters gidiyor belli. Kimse bir şey söylemiyor. Gelen geçen doktoru kolundan tutup kendime çeviriyor soru sorup cevap almaya çalışıyordum. Ne bu yani? Allahım ya zaten tek kişi lan biriniz cevap verin noluyo. Aybuke de gözlerini aralamaya başladı ve hızla yağa kalktı. Dorukla bir an bakıştık anladı herhalde. Aybüke başlamaz mı gene ağlamaya.!!! Öldürün beni....
-kızım bi sussana.
-bartu bişey oluyo badeye ! Girelim içeri nolur.....
-yok olmuyo anladın mı dedim ve aybükenin yanına gittim. Deri ceketinden onu hafif ayağa kaldırdım parmak uçlarında duruyordu. Bağırmadan ama duyabileceğinden biraz fazla sesle
-bir melek ölmez. Arkasında onu deli gibi seven bi kızı veya erkeği bırakmaz. Bade bize kıyamaz dediğmde devam da edecektim fakat doktor dışarı çıktı.
-noluyo lan kimse bişey demiyo diye doruk atıldı.
-sakin olun. Hastamız iyi fakat kan lazım
-nedir dedi aybüke
-B Rh(+)
-bende var dedi doruk ve aybüke.
-doruk geç ver dedim
-hayır ben veririm dedi aybüke
-aybüke sen ağrı kesici almadım mı on dakika önce dedim ve kolundan tutarak oturttum.Bir saat geçti geçmedi. Ben on dakika sızdım. Bartu ağlıyordu. Evet ben ağlıyordum. Kendime ihanet ediyor sevdiğim kadın için deliriyordum. Gel de delirme!!!!
.......................
Aniden bir ses gelmeye başladı. Ve birkaç doktor içeri girdi. Eyvah! Gerçekten birşey oluyo. Aybüke ses ile doruktan furlayıp ayağa kalktı ve bana tutundu. Hazır susmuştu. Gene başladık
-ah bademm benim güzel kuzenim(ki gerçetede hayatımın anlamı kuzenim BoraandAybuke ) nasıl bu hale geldik diyerek yine yere oturmaya çalıştı. Doruk da bende bunaldık. Yeter artık çok çabuk bıraktın kendini diye bileklerinden tuttum aybükenin. Gözlerime bakmıyor inatla doruğa da bakmıyordu. Doruk saçlarını topladı aybükenin ve hızla onu yerden kaldırdık. Cama yaslandık. Aynı ses tekrar yankılanıyordu. Saate baktım.6:24 allahım sevgilimi koru ne olur?tm aybükeyi yerden kaldırdık doktorlar içerde hemşireler girip çıkıyor. Lanet olsun ölebilirim! Bir anda doktorlar dışarı çıktı ve yanımıza geldi.
-ne oldu neden çıktımnız dedi doruk.
-badeye bişey mi oldu. Saklayanın ebesini... Dedi. Sizce kim. Bi düşünün bu kim olabilir?
-yavaşş dedim ve susstu.
-evet doktor bey sizi dinliyorum dedim. Sizi keşimesi ağzımdan tıslama gibi çıkmıştı.
-..........(muahahah kotuluk:) kufur serbest gelll:)
............v.....b.........y.....b.b.........:)
Yb bu hafta gelmez sınav denen bişey var:) belki kaçamak yazarım ama tanıyonuz beni:) bomba biyerde kestim alkışlayın bakiim:) her neyse ya açık kalabilecek biri mesaj yazsın nolooor:(
İyi haaller dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Hayaller " hayal serisi 1"
Любовные романыAşk mı? Bi gider misin? Her iki karakter de aşk insanı değil olamaz? Peki bu aşk nasıl oldu? Gerçekten aşk mı? Bu soruları okuyarak öğrenmeye ne dersin gülüm? Hadi başla:)( küfür vardır))