1.

178 7 1
                                    

Jimin pov:

Idegesen rúgtam a szekrénybe, hiszen Tae megint keresztbe tett nekem. Kurvára lopja tőlem Jungkookot, akiért mellesleg régóta oda vagyok, szinte harcolok érte. De Tae percek alatt nyalizni tud, pár szó és teljesen elveszi a figyelmét, magára terelve.
-Nyugi van Jimin, nem jobb nálad. Ne legyél ideges, nemsokára csak veled lesz. -jelent meg Jin, Nam kezét fogva.
Tipikus, mióta kavarnak azóta ilyen nyálas vagy éppen anya szerepet vesz fel. Nam egyébként jó fej a maga módján, Jinre figyel, soha sem bántja meg, és nekem ennyi elég.
-Van ötletem, ezen ne aggódj. A kis kurva pedig nézni fog... -morogtam.
Igen, hiába élveztem ahogy kielégített. Számomra egy ellenség marad, semmi más.

Tae pov:
Imádom az ajkait, a selymes fekete haját, egyszerűen tökéletes fiú. Jungkook számomra az igazi, az ideális pár, kivel sokáig lenni akarok. Magamnak szeretném, és Jimin nem kéne.
-Baj van baba? -zökkentet ki Kook, éppen nyakam puszilgatva.
Halkan sóhajtva élveztem, mire kuncogva fogott combomra. Simogatni kezdte, testem pedig vágyakozott utána. Páran figyeltek fel, viszont győztes mosollyal néztem irigykedő fiúkra. Sokan akarják, de mégsem kapják meg.

Jungkook pov:
Hirtelen pillantottam Jimin irányába, ki engem nézett, egyenesen szemembe. Vàgy tüze égett benne, hívott magàhoz, szinte kérte, hogy menjek oda. De jelenleg semmi kedvem nem volt, így Tae kényeszetését abbahagyva keltem fel. Farmerom meg igazítva adtam csókot puha ajkaira, utána intettem szőke felé. Chim szinte mosolyogva futott ide, karjaimba tartva nyomtam szintén hosszú csókot ajkaira.
-Most mennem kell fiúk, igérem pótolva lesz a mai nap. Legyetek jók, mert ha nem, bajban lesztek.-csaptam Jimin seggére, majd Taenak is.
Értetlen fejet vágtak, de én kacsintva sietem el. Az egyetlen legjobb haverom felé, akire életemet is rá bíznám. Gyors pacsi után kértem cigit, amit meggyújtja kezdtem el szívni, miközben utunkat egy bár felé vettük. Suliba rohadni kedvem sem volt, így reggel ki találtuk, hogy lógunk ma, amúgy sem tanultam semmire, pénzem pedig van sok.

Eltelt nagyjából 5 óra, én pedig részegen táncoltam Yoongival. Ki nekem dörgölte seggét, erre én belemarkoltam. Tettemre egy hangos sóhaj szaladt ki száján, és kaptam egy csábító nézést. Mivel a két babám jelenleg suliba van, tanul, ezért most ő lesz a kiszemeltem. Hiába legjobb haverom, sokszor csinàltuk ezt, persze titokban, senki sem tudja. Percet sem várva csaptam le ajkaira, amit hevesen kezdett viszonozni. Kicsit keményebben nyomta magát hozzám, türelmem pedig egyre jobban kezdett fogyni. Fogva kezét húztam fel az egyik szobába, hogy ott folytassuk a mi kis titkunkat...















Jimin pov:
Fáradt vagyok, elegem van, haza akarok menni. Utolsó óra lesz, és Jungkook le lépett már reggel. Rosszul éreztem magam, nélküle elveszett kis kutya leszek, kell a gazdám.
-Baba... -jelent meg említett ajtóban.
Tanár pedig felfigyelt erre, dühös tekintették meg szerelmemre fordítja. Szinte mindig lóg, mégis jó tanuló. Soha sem értettem, bár a pénzzel simán megoldja. Apja dús gazdag, ahogy anyja is. Amíg én nem, bár "párja" vagyok, ezért gondoskodik rólam.
-Jeon Jungkook, mit képzel?! Lóg, majd elviszi Jimint óráról?! Te isten verte kölyök! Ne buliz, hanem tanulj és járj be ide! -szidta le tanár.
De vállat rántva húzott ki, ahol Yoongi várt minket. Látszott, hogy ittak, meg részegek félig még.
Ez után Tae terme felé vettük irányt, őt szintén ki hozta, majd hárman kezdtünk el menni a háza felé. Menta hajú pedig út közben búcsúzott el, mondva haza kellene menni, ami nem igaz persze.

Hozzá érve előre engedett minket, viszont direkt félre löktem vetélytársam, ki szidva engem követett.
-Jimin, Tae! Elég legyen, szeretném ha jóba lennétek! Ti velem vagytok, lesztek is, ideje megszokni ezt!-szólt mérgesen Jungkook.
Erre mindekketen bocsánatot kértünk, végül tőle is. De arcán továbbra is szigorú, szexi kifejezés maradt. Ejtett egy fél mosolyt, amolyan sejtelmeset és húzva minket vitt medencéhez, szaúna felé.
-Mindjárt jövök, van meglepetés nektek. -mosolyog egy-egy puszit adva arcunkra.
Telefonján pedig Yoongi neve jelent meg, mire sietve rohant ki, hogy felvegye. Elég fura, de próbálok nem rosszra gondolni, bízom benne.
-Figyelj Jimin, van egy ötletem! -szólalt meg Tae.
Időm sem volt, magàtól csókolt meg, húzott közelebb ölébe tartva. Valószínűleg félig figyelte az elégedett fiút, ki benézet pont. Játszva szerepem viszonoztam, simogatam hasát póló alatt.
-Ezt már szeretem babáim... -sétált be lassan és vette le pólóját.
Nem sietve, mint valami filmben, ahol egy szexi, izmos főszereplő srác jàtszik...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 31, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DominálvaWhere stories live. Discover now