Küçüklüğümden beridir her zaman hapishaneden ve idam'dan korkmuşumdur.(tamam herkes bunlardan korkar ama benimkisi daha çok hayatımız yaşamımız bakımından)Yani mesela ABD'de bir adam yanlışlıktan dolayı hapise girmiş ve 30 yıl sonra suçsuz olduğu anlaşılmış.17-18 yaşında (yanlışlık üzerine) hapse girip 50 yaşında hapisten çıkan bir adamın hayatı nasıl düzgün olabilir?Yani bir insanın hayatı çok hassas ve en ufak bir olay da darmadağın olabilir ya da hayatını kaybedebilir.Mesela erkekler siz bugün yolda yürürken dalgınlıkla bir adama omuz attınız ve bu yüzden öldürüldünüz ya da bayanlar siz bugün yolda size laf atan erkeklerden kaçamadınız ve tecavüz edilip öldürüldünüz.İnsanların hayatını ilk insanlardan beri pamuk ipliğine bağlıydı bence.Cahiliye devrinde Arap Yarımadasında doğan bebeği kız diye diri diri toprağa gömenini mi ararsın,kızıl saçlı olduğu için cadı muamelesi görüp diri diri yakılanını mı ararsın?Yoksa sadece tek suçları "cellat"ının dinine inanmayıp öldürülenler mi,"Buldum!Dünya dönüyor!" dediği için ve kiliseye karşı gelip sözünü geri çekmesi istendiğinde " Ben dünya dönmüyor desemde dünya dönüyor" dediği için ev hapsine çarptırılanı mı,katilinin ırkına mensup olmadığı için işkenceyle öldürüleni mi ararsın?
Gözünüzü kapatın ve (tabi ) son baktığınız haberlere veya gazetelerin 3. sayfalarına bakın : "Kahvaltısına sucuğu az koydu diye lokanta sahibini öldürdü!,Yan baktı diye yan masadaki adamı doğradı ve de boşanmak isteyen karısını..." diyeyim bunu da siz tamamlayın, neredeyse her gün oluyor(maalesef).Demek istediğim şudur ki Suudi Arabistan'da ateist,Afrika'nın çoğu yerinde İNSAN,Türkiye'de (affınıza sığınarak)delikli herhangi birşey,Amerika'da zenci,Kuzey Kore'de dindar,IŞİD'in ele geçirildiği yerde onlara karşı,Ermenistan'da Türk olamazsın arkadaş olmazsın demiyorum olamazsın diyorum niye mi?Ya öldürürler ya kendin ölürsün ya da ceza yersin.
Altı üstü bir insan olacağız bu da zor geliyorsa ne diyeyim ben size?Yani "Bu Müslüman!Teröristtir bu." "Bu Ateistmiş,fazla bulaşma buna,bunun Allah korkusu felan da yok öldürür seni." "Bu Kürt'müş.PKK'lı şerefsiz,tüm Kürtler aynısınız!" gibi söylemler söyleyenlere karşıyımdır sadece.Erkekler kadınlardan üstün diyorlar tarihin başından beri onlara tepkiyi aşırı kaçırıp kadınlar erkeklerden üstün diyenler oluyor veya adamı sırf ırkı,dini,mezhebi farklı diye dışlayanlar var.Azıcık insan hayatının aslında ne kadar değerli ve kıymetli olduğunu düşünün ve karşınızdaki (size saygı duyan) her bireye özel davranın.Çünkü bu dünyadaki her insan birbirinden değerlidir.Bu bölümümü siyahi bir çocuğun ödüllü şiiriyle kapatmak istiyorum.
Doğduğumda siyahtım.
Büyürken siyahtım.
Güneşe çıktığımda siyahtım.
Korkunca siyahtım.
Hastayken siyahtım..
Öldüğümde hala siyahım...Ve sen beyaz çocuk...
Doğduğunda pembesin.
Büyürken beyazsın.
Güneşe çıktığında kırmızı.
Üşüdüğünde mor.
Korktuğunda sarı.
Hastayken yeşil.
Öldüğünde de gri'sin.Sen şimdi bana renklimi diyorsun ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kıvılcım Yeter...Hepimize...
RandomSelamlar.İlk kitabım olacak şu an yazacağım kitabım.Ayrıca şu ana kadar bir çok kitap okumuşluğum var Wattpad'den lakin şu ana kadar tam anlamıyla istediğim tür bir kitaba rast gelmiş değilim henüz.Bundan dolayıdır ki bu kitabı yazmaya karar verdim...