Karakterlerin size mesajı var :)

70 4 4
                                    

Herkese selam.. :)
Öncelikle nasılsınız iyimisiniz :))
İyi olun :)
Multimedya da  çizdiğim birkaç tasarımı paylaştım :))
Hikaye ne zaman bitecek bilmiyorum ama bitmesine daha çok var :)
Hikaye hakkında iyi veya kötü yorumlarınızı bekliyorum . Hangi karakteri daha çok sevdiniz?

Bi önceki bölümden

   BKarakterlerden ;

Feride ; Ah hadi ama zor bir gündü bugün . Zaten ajanlığı da basaramadık. Bela eksik olmaz bizde :D . Bir sonraki bölümde zaten görüscez ama ben size bi merhaba demek istedim . Şşt Defne ye gerçekte Ahmet Öğretmeni sevdiğimi söylemeyin . Kızar ve küser bana . Size şiir yazcam , konusu sizle alakalı olmayabilir ama olsun sonuçta size yazcam ;) . Ama şimdi defne yi daha fazla bekletmeyerek bana olan sinirini azaltmış olurum .Defne beni öldürürken kurtarırsınız demi ?

Defne : Selam canlar canımlar :) . Bana yardım edermisiniz , anahtar evde kaldı .
Feride nin nerde olduğunu da bilmiyom .
Onu bulursanız " Defne seni bulmadan kaç " demeyi unutmayın ;) . Size bi soru Gece yarısı anahtarınız ve telefonunuz evde kalmış ise ve bu yüzden evin kapısını açamıyorsanız napardınız? Benim şuanki tek çarem anahtarı olduğunu umduğum Feride yi beklemek . Belki siz ne yapmam gerektiği  konusunda bana yardım edersiniz ha . Bu arada size küçük bi ipucu ; (şşt yazara ipucu verdiğimi söylemeyin  tamam mı? ) Bir sonraki bölümde bana bir düşman çıkıcak :( . Neyse canlar canımlar . Diğer bölümde görüşürüz.. :)

Canim arkadasim friendship001 değerlisin..♥♥♥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Elindeki KalbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin