Fiecare persoana are pasiunile ei... Unele chiar ascunse. A mea.. Ei bine.. A mea este puțin cam diferita. Ei bine.. Viata nu e ca sa încerci sa fii ca alții când tu te-ai născut diferit.
Așadar, cum am spus, eu sunt pasionata de arme și pericol.Nu știu de ce dar ma atrag foarte mult. Probabil din cauza asta sunt de fier chestiile periculoase. Eu sunt ca un magnet, iar magnetul trage la fier. Nu am spus nimănui. Probabil m-ar fi crezut o nebună. Dar... Mie îmi place.
De mica am vrut sa pot sta pe propriile picioare. Asa ca imediat ce am terminat gimnaziul am plecat la liceu în New York. Am făcut trei ani de liceu acolo.
Nu mi-a convenit prea mult locul de acolo. Plus apartamentul era prea mic.Lucrez ca și stilistă. Ador asta. Sunt destul de specializată, asta fiind alta pasiune de-a mea. Dar prima trebuia sa mai aștepte. Bani... Majoritatea i-am strâns de pe urma curselor de mașini. Cum eu eram experta de acolo... Va imaginați voi...
Ei bine înainte sa termin al treilea an de liceu am primit o oferta în Seattle. Mi-am strâns destui bani și aș putea să îmi deschid propriul spațiu+ transportul.
Deci iată-mă aici,în Seattle începându-mi din plin cariera. Partea nasoala e ca voi fi fata cea noua din liceu. Urăsc ca lumea sa se holbeze la mine și sa mă bârfească.
Urăsc sa fiu în centrul atenției. Dar trebuie sa trec și peste asta. Cu răbdare, ceea ce nu prea ma definește.
Ultimul an de liceu. Ce trece timpul. Ei bine... Încep sa ma pregătesc, mergând la baie pentru a-mi face un duș. Intru în duș lăsând apa fierbinte sa îmi ude corpul.
Ies din dus înfășurandu-mi corpul într-un prosop și mergând spre dulap sa îmi pot alege hainele pentru școală. Aleg,deci, o pereche de blugi negri strâmți,și un tricou alb. Îmi place sa ma îmbrac în negru. Ador negrul. Dar...nu vreau alte bârfe nedorite la adresa mea. În picioare i-au o pereche de adidași tot negrii. Parul mi-l las liber azi. După baie îl prind foooarte greu. E super fin. Asa ca nu mai mă sinchisesc sa îl prind.
Cred ca o sa îmi cumpăr ceva de mancare de la vre-un magazin. Nu am timp sa mănânc acum. Plus ca mi-e sila sa îmi pregătesc ceva. Asa ca ies din apartament și încui ușa apoi intru în lift și aștept sa ajung jos, unde ma așteaptă fetița mea.
Ajung jos și o văd... Mașina mea. Este de un negru lucios cu geamuri fumurii. O ador! Asta a fost pe primul plan. Mașina.
Am urcat în mașină și am condus pana la,, uimitoarea " clădire în care o sa zac un an de școală.
Parchez mașina în fata școlii și deja toată lumea era cu ochii pe ea. Nu,nu,nuuu,nuuuu.... Se putea și fără?
Mi-am luat inima în dinți și am ieșit din mașină. Am trecut pe aleea ce ducea spre intrarea în clădire... Simțeam toți ochii pe mine. Ihhhh... Sa trecem peste. Am intrat val vârtej în înăuntru căutând biroul directorului. Am trecut pe lângă o groază de uși... Și în sfârșit! Ușa,, mult" căutată! Am bătut în ușă și am auzit un,, intra". Am deschis ușa încrezătoare și am dat de o camera destul de mare iar drept în fata mea era biroul unde doamna directoare stătea. Era o femeie cam de 40-45 de ani, arătând prezentabil.
- Bună ziua doamna director.
- Bună ziua... Tu trebuie sa fii fata cea noua... Ummm... Aris Edith Debra.spune uitându-se în niște foi pe care le avea pe birou.
- Da. Eu sunt.
- Bine ai venit la liceul nostru. E ultimul tău an. Sper sa te simți bine aici. Poftim orarul. Spune după ce se apleacă și deschide un sertar din care scoate o foaie întinzândumi-o.
- Mulțumesc mult. Și eu sper la fel.
- O zi buna sa ai.! Spune zâmbindu-mi.
De la prima întâlnire chiar pare de treaba.
- Mulțumesc mult. Și dumneavoastră. La revedere. Spun îndreptându-mă spre ușa deschizând-o. Ma uit pe orar și vad ca prima ora am literatura. Grozav.
Pornesc pe holul aglomerat în căutarea sălii de literatura. Pffffmmm.. Iar în căutare de uși.. Super.
***********************
Heiia asta a fost primul capitol.. Știu.. Știu.. Plictisitor.. Asa's mereu primele. Dar.. Cum spuneam.. E începutul.Următorul capitol v.a veni curând. Scuzați dacă am greșeli de scriere.. Bye. :*
CITEȘTI
Dangerous Passions
Fanfiction>Aris Edith Debra, o fata de 19 ani, care nu știe ce o va aștepta,când v-a intra în echipa lui Mairon și îl v-a cunoaște pe cel mai bun acesta fiind Harry Styles, care v-a fi nemulţumit de apariţia ei. Va avea parte de arme, acțiune,suspans și toate...