Bugün okul çıkışı kızlarla birşeyler yapmak için anlaşmıştık.Hemen eve gidip hazırlanmaya başladım.Krem rengi bir kazak ve altına deri taytımı giydim.Hava soğuk olduğu için de üstüme yeşil montumu aldım.Son olarakta siyah şapkamı takıp dışarı çıktım.Saat 5 te buluşacaktık ve saat şuan 4.30.Kızlarla kafede buluşacaktık.Hemen bir taksi çevirip adresi verdim.Yaklaşık bir yarım saat sonra kafeye varmıştım.Taksiciye parayı ödeyip kafeye doğru yürümeye başladım.Tam içeri girerken biriyle çarpıştık.Kafamı kaldırıp baktığımda o yunan tanrılarına taş çıkartcak bir yüz gördüm.Ben böyle düşünürken bir anda bağırmaya başladı.
-Naptığını sanıyorsun sen önüne baksana dedi ama sesi çok kaba ve soğuk çıkmıştı.
-Ben özür dilerim görmedim dedim.
-Sen benim kim olduğumu biliyormusun diye bir soru yöneltince şaşırdım.
-Hayır bilmem mi gerek diye cevapladım.ilk güldü ama bu dalga geçercesine bir gülüştü.Daha sonra
-Yakında öğrenirsin deyip yanımdan hızla geçip gitti.Ben şoktan çıktıktan sonra kızların yanına gittim.Akşam 7 de eve geçmek için hep beraber kalktık.Bugün biraz tuhaf geçmişti.Özellikle o çocuk aklıma takılmıştı.Kendi kendime aman neyse sanki bir daha nerde görcem deyip aklımdan attım onu.Bugün baya yorulmuştum.En iyisi bir duş alıp daha sonrada sıcak çikolata ve kitap okumak.Hemen ılık bir duş aldım.Gerçektende rahatlamıştım.Odama geçip üstüme askılı ve penye şortlarımdan giydim.Evde sadece annem olduğu için rahattım.Ama oda yatmıştı zaten.Saat 9.30 tu.Mutfağa geçip sıcak çikolatamı hazırladım.Daha sonrada odama gelip kitap okumaya başladım.Saat 12 ye geliyorken gerçekten mayışmıştım.Kitabımı kenara koyup kendimi uykuya teslim ettim.
Evet canlarım.Bu ilk hikayem.Umarım beğenmişsinizdir.Lütfen hikayeyi yayalım.Ve emin olun en kısa zamanda yeni bölüm gelecek.Eğer siz de beğenirseniz her gün 1 bölüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST SEVGİLİM
ChickLitAH.EVET DUYDUKLARINIZ DOĞRUDUR.BENİM TAM BİR SADİST SEVGİLİM VAR.O BİZİM OKULA GELDİKTEN SONRA OLANLAR OLDU..