370 54 42
                                    

"Ay hoşt köpek"

Dudaklarıma doğru gelen Taehyung'un alnına elimle vurup uzaklaştırıken,

Bu durumdan gerçekten sıkıldığımı hissetmiştim

Herşeyi şakaya almam geçmişte yaptığı şeyleri unutacağım anlamına gelmiyor.

Sadece acımı dalgaya alarak hafifletmek istiyordum, o etrafımdayken ne kadar etkili olduğum tartışılır.

"Yeter artık Taehyung, bıktım bu tutarsız davranışlarından"

Şaşkınlık dolu bakışlarla bana bakarken ondan uzaklaşıp biraz daha yüksek sesle konuşmaya devam ettim.

"Seninle şuan burada olmam bile hata, ama gelmiş beni öpmeye çalışıyorsun hangi cüretle."

Bir adım sendelerken,

"Ben-"

Dolu olan gözlerimden damlalar tek tek akarken konuşmasını kestim, bir defa daha kırılmak istemiyordum.

"Geçmişte söylediğin şeyleri sen unutmuş olabilirsin ama ben her zerresine kadar hatırlıyorum"

Bir iki adım ona doğru ilerlerken,

"Hatta dur sana da hatırlatayım, "Bir kendine bir bana bak denk miyiz biz sence?", "İleride yanımdan geçsen yüzüne bile bakmam, ama hala gelmiş umutsuz hayallere kapılıyorsun."

Gözlerimde biriken yaşlar yüzünden onu bulanık görürken o anı tekrar yaşıyor gibiydim,

Ama bu sefer beni dağıtmasına izin veremezdim, vermemeliydim.

"Şimdi gelmiş yüzüne bakmam dediğin kişiye neler yapıyorsun, bu seferki amacın ne!"

"Bir amacım yok yemin ederim sadece"

Kafamı iki yana sallarken,

"Yoksa bu sefer video'yu okula değilde tüm dünya'yamı izletmek amacın?"

Anlamaz bir şekilde bana bakarak

"Ne video'sundan bahsediyorsun"

Sinirle gülüp yerdeki tenekeye doğru bir tekme attım

"Gelmiş birde saf numaraları çekiyorsun, ne var biliyor musun siktir git."

Tartışmanın etkisiyle yere düşürdüğüm çantamı alıp yürümeye başladım

Çıkış kapısına doğru ilerlerken sakin olacağıma ve daha fazla ağlamayacağıma söz verdim

Ama tabiki bu söz Jungkook'u görünce ağzımdan kaçan hıçkırık kadar boştu.









Kısa oldu ama sizi seviyorum💜


UnrulyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin