2. Bölüm (Yeni Çete)

2K 94 18
                                    

Kısa bi aradan sonra Tia'nın şoförü kızları almaya geldi. Genellikle kızları Tia'nın şoförü evlerine bırakır çünkü Tia'nın durumu diğerlerine göre biraz(!) daha iyidir.

~

Kızların gece yatmadan önce aklını kurcalayan tek bir şey vardı. "Yeni çete" . Bu gerçekten kafalarına fazla takılmıştı.

★★

Tasha merdivenleri ikişer ikişer atlayıp kahvaltı masasına geçti. Oturmadan annesinin yanağına küçük bir öpücük kondurdu ve içten gülümsedi.

"Günaydın annecim."

Annesi de gülümseyerek karşılık verdi.

"Günaydın."

Tasha masaya oturunca babasına dönüp ona da gülümsedi.

"-Sana da günaydın babacım."

Babası gazeteyi masaya koydu ve kızına gülümsedi.

"-Günaydın bir tanecik kızım"

Tasha melezdi. Annesi koreli olmasına rağmen babası Singapurluydu. Tasha Singapur'da doğup büyümüştü. Ailesi Tasha 10 yaşında Kore'ye gelmişlerdi ve o günden beri Tasha ve ailesi Kore'deydi işte.

Tasha kahvaltısını yaptıktan sonra yukarıya hazırlanmaya çıktı.

★★

Sonunda okul saati yaklaşırken Tia şoförüyle kızları evinden aldı ve okulun yolunu tuttular.

Okula geldiklerinde kızlar Kangjun'un (Tia'nın şoförü) arabayı park etmesini beklediler. Kısa süre sonra arabadan indiler. Tabi inmeleriyle dona kalmaları bir oldu. Az ilerideki 6 birbirinden taş çocuk kızların dikkatini çekmişti. Çocuklar gerçekten birbirinden yakışıklıydı. Kızlar sonunda kendilerine gelince bunların okulun yeni öğrencisi olduğunu anladılar. Hiç istiflerini bozmadan yanlarından geçerken içlerinden biri Yuna'nın dikkatini çekti. Yuna çocuğu nerden çıkardığını hatırladığında gözleri büyüdü. Bu ona dün önce çarpıp ardından tehdit eden çocuktu. Yuna suratına bakmamaya çalışarak yürümeye devam etti.

★★

Sınıfa geldiklerinde ortam oldukça sessizdi. Kısa süre sonra sınıftakiler kızlara bakıp fısıldaşmaya başkadılar. Kızlar umursamadı. Yuna iç çekerek konuşmaya başladı.

"-Dikkat ettiniz mi içlerinden biri dünkü o sersem çocuktu."

Sonra gözlerini devirdi. Ellin gözlerini kırpıştırdı.

"Şu seni tehdit eden çocuk mu??"

Yuna yan yan Ellin'e baktı. Ellin gözlerini kaçırdı. Yuna dişlerinin arasından konuşmaya devam etti.

"-EVET. O.. "

Lafları üstüne basa basa söylemişti. Ellin omuz silkmekle yetindi. Tasha lafa atladı.

"-Ah ben de çıkarmaya çalışıyodum. Doğru."

Tia bıyık altından sırıttı.

"-Tatlı çocukmuş."

Diğerleri ona hızlıca dönüp dik dik bakınca Tia direk başını başka tarafa çevirdi. Ama hala sırıtmaya devam ediyodu.

~

Kısa bi aradan sonra sınıf tamamlandı. Yaklaşık 5-6 dk sonra da hoca içeri girdi. Etrafı süzüp yoklamayı aldı. Derse başlayınca kızlar uyumayı tercih ettiler.

~

15 dk sonra kapı tıklatıldı ve içeri müdürle birlikte bahçedeki 6 taş çocuk girdi. Kızlar sesten dolayı başlarını sıradan kaldırınca hepsi haliyle afalladı.

"-Yok artık!."

Müdür ciddiyetini bozmadan konuşmaya başladı.

"-Hocam bunlar okulumuzun yeni öğrencileri. Artık bu sınıfta okuyacaklar."

Dedikten sonra hocanın kulağına bir şeyler fısıldadı ve iyi dersler diyip çıktı.

Öğretmen çocukları baştan aşağı süzdükten sonra tek kaşını kaldırıp konuştu.

"-İstediğiniz boş sıralara oturabilirsiniz. Tanışma aşamasına gerek yok."

Çocuklar ağır adımlarla pencere tarafındaki sondan 3 sırayı boşalttılar. Diğer çocuklar tırsmış olacak ki onlar söylemeden kalkıp diğer sıralara kaçışmışlardı bile. Hoca iç çekti ve fısıldayarak konuştu.

"-Boş sıralara demiştim.."

Kızlar olayı yavaş yavaş sindirmeye başlamışlardı. Yuna ona çarpan çocuğa dik dik bakarken genç çocuk başını ona çevirdi. Gözlerini kıstı ve tanımış olacak ki bıyık altından sırıtıp göz kırptı. Yuna iyice sinirlendi. Başını hızlıca kızlara çevirdi.

"-Olamaz değil mi? Bunlar onlar olamaz? Olmamalı."

Kızlar birbirine baktı. Tasha iç çekti.

"-Öyle gözüküyor. Ne yapacağız? Baksana çocuklar şimdiden tir tir titriyolar. Lanet olsun."

Son sözü tıslayarak söylemişti Tasha. Ellin ve Tia omuz silktiler. Çaresiz gözüküyorlardı. Yuna bu olaya sinirlendi.

"-Sakın bana çaresiz yüz ifadelerinizi takınmayın! Ne yani şimdiden pes mi edeceksiniz?? Hadi ama.."

Tasha çocuklara göz ucuyla baktıktan sonra Yuna'ya döndü.

"-Ne yapabiliriz ki? 6 tane erkek Yuna."

Tasha erkek kelimesini üstüne basarak söylemişti. O bile çaresiz hissediyordu. Sonuçta hem erkek hem 6 kişilerdi. Yani onların iki katı..

Yuna başını masaya gömerek konuştu. Soğuk bir ses tonuyla;

"-Onlar daha bizi tanımıyorlar. Bu okula geldiklerine pişman olacaklar."

Yuna diğer kızların aksine hırslıydı. Pes etmeyecekti. İster kız olsunlar ister erkek.

██ Merhaba dayanamayıp 2. Bölümü yazdım. Hikaye yeni olduğu için mi bu kadar az okuyan var? Vote ve yorum zaten yok :) Umarım o yüzdendir ve ilerde yükselir. Hikayemin okunmasını çok isterim çünkü :) Baş parmağım yazmaktan ağrıyo, boynum dahi ağrıdı. Telefondan CİDDEN zor. Emek veriyorum, hevesliyim umarım ilerleyen zamanlarda hikayemde okunma sayısı, vote ve yorum görürüm :/ :) .. ██

RAKİP ÇETE // 2pmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin