0.1

649 13 0
                                    


"siz ne düşünüyorsunuz bayan Roseanne?"

Genç kadın tabağının yanındaki peçeteyi alıp kırmızı dudaklarına hafifçe değdirdi ve gülümseyip etkileyici bir ses tonu ile konuştu.

"sözleşmeyi değil ama sizi çok beğendim"

Adam, kadının söylediğine karşı kaşlarını çattı ve anlama bir şekilde bakmaya devam etti.

"anlayamadım?"

Kadın güldüğünde Hoseok kaşlarını daha da çok çatmışdı 'neyi ima ediyordu bu kadın' diye geçirdi içinden.

Bacağında bir dokunuş hissettiğinde irkilerek gözlerini kırpıştırdı.

.....

"ne! Ayağı ile bacağını mı dürttü?!"

Hoseok telefonu kulağından biraz uzaklaştırdı ve offladı 'keşke onu aramasaydım' diye söylendi, ama bir taraftan da bu konuları konuşacak başka arkadaşı olmadığı için iyi yaptığını düşündü.

"hyung! Bu kız resmen sana benimle yat demeye çalışıyor!"

"ne!!"

Jungkook'un söylediği ile Hoseok durmuş ve bağırmıştı bununla birlikte şirketteki çalışanlardan bir kaçı ona doğru dönmüştü.

Hoseok utanarak başını eğdi ve adımlarını hızlandırdı.

"Hyung bahsettiğin kızı araştırdım, Roseanne Park 26 yaşında Park holdingin ceo'su ve en önemlisi bekar hiç evlilik yapmamış hatta sevgilisi bile  olmamış, bu kız sana nasıl baktı ya acaba içkili falanmıymış?"

Adam kardeşinin son söylediğine göz devirip homurdandı.

" abartma istersen Jungkook o kadar çirkinmiyim ben?! "

" hyung ben onu mu diyorum!? Sen 30 yıllık hayatında bir kızın elini bile tutmamış adamsın sırf utangaçlığın yüzünden hemde, bu kızı nasıl etkiledin onu anlayamadım sadece!?"

Adam kardeşine bir yandan hak verirken bir yandan da üzülmüştü, Böyle söyleyince gerçekten tuhaf duruyordu.

" Ee sonra ne oldu peki? "

" hiç bir şey sessizce yemek yiyip kalktık "

" numarası varmı sende? "

Adam odasının kapısını açıp içeri girerken cevap verdi

"evet neden sordun?"

"hiç akşam sendeyim orda konuşuruz!"

"tamam görüşürüz"

I Want You 🔥 // HopeRośe ✔���Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin