3

8 0 0
                                    

Persefona POV
Ne întorceam amândoi spre persona care ne a deranjat. E o femeie vampir cam de aceiași vârstă cu mine , înaltă, frumoasa și cu niște ochii galbeni luminoși. Dacă este soția lui? La asta nu m am gândit, simit cum ceva ma înțeapă în piept la acest gând. Femeia vine  spre noi, îl prinde pe Hades de mână și se uita spre mine cu o față curiosa.
- Bună, tu cine ești?
Mi se adresează femeia cu o voce calda și curiosa.
-Bună, sunt Persefona Sinner.
Spun și îi întind mâna, mi-o cuprinde într-o strângere fermă și mi se adresează.
- Rosalia. Spune cu un zâmbet pe buze.
-Vad ca deja te ai cunosct cu fratele meu mai mare.
Roșesc adânc, nu îmi vine sa cred ca nu am văzut asemănătoarea dintre ei doi.
-Da, asa este. Zâmbesc spre Hades și sora lui.
- Ce nume potrivite aveți amândoi. Spune și începe sa râdă ușor.
- În fine, va las sa va cunoașteți mai bine. Ne face cu ochiul la amândoi și pleacă.
-A, da și Hades te  rog sa nu o duci în iad pentru 6 luni. Spune gluma și începem sa râdem amândoi.
După ce rosalia a plecat am rămas cu Hades.
Ne uitam unul la celălalt fără sa spunem nimic.
Îl analizez puțin, are parul lung și de culoare spicelor de grâu și e prins la ceafa, ochii îi are de un galben superb și bunze roșii ca sângele ce te îndeamnă sa le guști pana ramai fără aer toate astea sunt încadrate pe o față cizelata ca de marmură alba și un maxilar puternic. Rămân la propriu fără aer când îmi dau seama ca și el ma analizat , dar eu nu sunt la fel de frumoasa ca el, el are ceva special care doar stand lângă el ma face sa ma simit bine, ma face sa ma simt vie, și asta e ciudat pentru ca eu sunt moartă.
- Te rog sa o ierți pe sora mea.
E imposibil ca și vocea lui sa ma facă sa simt atâta plăcere, mi se înfioară tot corpul cand îi aud vocea, și ne știm doar de câteva ore.
- Stai liniștit, nu a spus nimic greșit. Îi zâmbesc cu toată gura și ma uit în ochii lui.
- Vrei sa vii în grădina din spate? E mult prea multă agitație aici.
- Sigur ca da. Spun fără sa stau pe gânduri.
Zâmbește la ceva știut doar de el și îmi pune mâna pe spate sa ma ghideze spre gradina, simit un fior rece care îmi străbate tot corpul cand ma atins.
                                              ******
Stăm în gradina fără sa spunem nimic niciunul dintre noi.
Pana la urmă sparge el ghiata și îmi vorbește.
- Spune-mi, Persefona ești promisă cuiva?
Nu ma așteptam să întrebe chiar asta, adevărul e ca nu m am simițit niciodată atrasă de un bărbat pana sa l cunosc pe Hades. Deci nu sunt promisă nimănui.
- Nu, nu sunt promisă nimănui, dar tu, ești căsătorit?. Spun întrebarea care nu mia dat pace deloc tota noaptea.
Începe sa râde ușor.
-Ai crezut ca Rosalia este soția mea, nu?
Ma înroșesc și aprob din cap.
- Nu sunt căsătorit și încă nu mi am găsit sufletul pereche, dar spune mi Persefona tu nu simiți asta? Spune și îmi ia mâna și o duce la inima lui care bate repede, e imposibil!.
Inima unui vampir bate doar atuci când își găsește sufletul pereche.
- E imposibil Hades!
- Uite, știu ce ești surprinsă dar și eu sunt, nu doar tu.
- Ma simt ciudat de bine în preajma ta, Persefona ma simt atrs de tine și nu doar nu doar fizic, ma simt de parca te cunosc de o viață, te rog nu ma respinge, dragostea mea.
Rămân mută, și nu pentru ca nu mai știu ce a amai zic dar inima începe sa îmi bată, în numele diavolului, asa se simte sa ți bată inima în piept?
-Hades! Uite! Îi iau mâna repede și io pun pe inima mea, nu ma mai interesează ca practic mia luat tot sânul în mână lui mare, dar nu îmi încap în piele de bucurie!
Îi cuprind gatul lui Hades și el îmi cuprinde talia, Dumnezeule! Am un suflet pereche! Încep sa plâng pe umărul lui Hades de fericire!
-Nu mai plânge dragoste mea. Spune Hades și îmi mângâie părul.
-Nu pot, plâng pentru ca te am așteptat atât de mult! Și in sfârșit ai apărut, ești exact cu mi te am imaginat!
Hades nu îmi da drumul nicio secunda ba din contră ma strânge mai tare la pieptul lui, e atât de bine în brațele lui!
- O sa ma părăsești?. Îl întreb pe Hades
- Cum poți sa spui o asemenea aberație?!
- Nici dacă sufletul mi se duce în iad și tot nu o sa te parsasec animus meus!
Mi sau înmuiat picioarele! Animus meus,care în latină înseamnă sufletul meu.
- Dar....
Nu continui pentru ca gura lui Hades o astupa pe a mea. Sfinte diavol! Dacă asa  se simte păcatul ma duc de buna voie în iad!
Are buzele calde și dulci cu aromă de trandafiri. Ma mușcă de buza de jos și gem în gura lui, imi apuca chipul cu ambele mâini și ma targe mai mult spre el. Îmi bag mâinile în parul lui și el geme atât de puternic încât am tresărit, e atât de bine cum  săruta, m as lasă în mâinile lui pentru tot restul vieții mele, mana lui urca pe soldul meu și mi l strage ușor. Ne despărțim puțin pentru ca eu dacă mai continui o sa leșin și cred ca și el a simit asta.
Zâmbește spre mine și simt cum o iau razna. Ma apropi ușor de fata lui și îmi lipesc buzele de alea lui într-un sărut scurt, și încep sa chicotesc.
- Ce e asa de amuzant? Întreabă Hades cu un zâmbet în colțul gurii.
- Am avut primul sărut Hades! Spuns i ma înroșesc adânc.
-Serios?!. Nu-i o venea sa creda, încep sa rad și aprob din cap.
  Tocmai acum mi am dat seama ca părinții mei sunt îngrijorați pentru mine, am plecat de câteva ore și și nu i am anunțat!
Și realitatea ma lovi, oare ce o sa creadă Hades când o sa afle ca sunt corcitura unui înger și a unui vampir? O sa ma mai vrea? Îmi vine sa plâng când ma gândesc.
- Trebuie sa plec Hades.
- Dar de ce?
- părinți mei își fac griji.
- Nu este nimic, dragostea mea, putem sa ne ducem sa vorbim cu ei despre noi , vreau sa i cunosc!
Nu îl pot  pierde pe Hades! Când va afla ca mama este înger și tata vampir ma va părăsi!
- Hades... Hai sa nu ne grăbim, ne cunoaștem de câteva ore, sa o luăm încet.
Spun cu durere în glas , chiar dacă eu chiar acum voiam sa ne căsătorim
-Înțeleg, este în regula! Spune cu dragoste în gals și cu ochii blânzi

Nebunie pură Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum