Butaságot csináltam azzal hogy takaró nélkül aludtam. Átfagytam, és megfáztam. Náthás lettem. Így nem mentem le ma sem a Balatonra. Habár Virág velem volt, Ricsi a többiekkel, Cortez pedig itt is ott is. Legjobb barátnőm hozott magával kártyát (?) Ezért több mint két órát játszottunk. Nem untuk meg. Én pizsiben az ágyban Virág meg mellettem. Akkor hagytuk abba a SOLO-t amikor ebéd volt. Én a szobában maradtam és Virág hozott nekem kaját. Pizza. Délután aludtam. Mikor felébredtem sokkal jobban éreztem magam. De nem csak azért mert jobban voltam, hanem azért mert az egész osztály átjött hozzánk. Felelsz vagy Merszeztünk. Én kezdtem.
-Cortez felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Súgd meg Virágnak hogy kibe vagy szerelmes!
Odahajolt és susogott valamit neki. Ő meg úgy elvigyorodott hogy nem tudtam mit gondoljak.
-Ííííííí- visította.
-Na jó, én jövök, és Virág el ne mond senkinek! Szóval. Kinga f vagy m?
-Felelek.
-Melyik fiúba vagy belezúgva?
-Szerinted ezt elmondom mindenki előtt?! Na ne viccelj már! Mondj másikat és megcsinálom! Én fogok nyerni!
-Ez nem verseny! Ebben nem lehet nyerni!- forgatta a szemét Ricsi.
-De igen!
Ők így ketten jól elvitáztak addig mi folytattuk őket kihagyva.
-Jó akkor Dave. Felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Akkor itt a telóm- dobta oda- állítsad be háttérképnek... tudod kit, de nagyon szép legyen rajta.
Dave megcsinálta és Cortez megköszönte. Hogy kire gondolt? Fogalmam sincs!
-Zsák! F vagy m?
-Felelek.
-Mi a kezdőbetűje annak akibe szerelmes vagy?
-R.
Most mi van? Tetszem neki? Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?!
-Gyerekek!- jött be Haller- menjetek lefeküdni!
Így hát betakaróztam és elaludtam...