A rajtaütés

4 1 0
                                    

Miközban mindketten a láthatárt kémlelték , a távolban feltűnt egy porfelhő, amely toronyként magasodott a puszta fölé.Nem sokkal később a közeli dombon feltünt egy terepjáró,  amit szorosan egy nyitott rakterű teherautó követett , a sort egy  kopott landrover  zárta,  amire egy nehézgéppuskát szereltek . A teherautó platóján hat  marcona külsejű és jól felfegyverzett katona utazott,  akik elmélyült eszmecserét folytattak (nagy eséllyel a létezés értelméről).
-Nem biztos,hogy ez az a konvoly nyögte Red  reménykedő hangon
-Szerinted hány rohadt konvoly
mászkál fegyveresekkel ezen az úton? Mordult társára Tex
-Azt az információt kaptuk,hogy ez egy gyengén felszerelt konvoly lesz,de ez a kompánia képes lenne egy kisebb város elfoglalására! Fakadt ki Rad
-Nem erre készültünk
-Évek óta dolgozunk együtt Red.Szakitotta félbe társa hőbörgését Tex.
-Simán megoldjuk,csak jó taktikát kell választanunk .A mondat után Tex egy rövid szünetet tartott majd folytatta
-Szerencsére itt van velem a spontán tervek koronázatlan gyökere
-Jaj,hát nam kell így hizelegni dörmögte  erős szarkazmussal fűszerezve Rad,de szája szélén halvány vigyor jelent meg.
-Először a nehézgéppuskással kéne kezdenünk  .Vázolta fel szedett vadett tervének első pontját Rad. Mivel egyedül annak a fegyvernek van elegendő lőtávolsága , hogy gondot okozhasson nekünk ,ezután  állandóan célkereszt alatt kell tartanom a fegyvert , nehogy valamelyik idióta lövöldözni kezdjen vele.Ezzel egyidőben te elkezded kiiktatni a platón ülő zsoldosokat ,amíg nincsenek fedezékben , ha nem  sikerül kilőni őket , akkor a létszámfölény miatt nagy szarban leszünk .Nézett baljóslatú képpel társára.
-De ne aggódj van B tervem próbálta inkább magát mitsem barátját nyugtatni.
-A második pont az lenne hogy megakadályozzuk a járművek továbbhaladását vette fel a fonalat Tex.
-Ha az információink helyesek...
-Már ha helyesek- szakította félbe társát Rad
-Már ha helyesek ! mondta tovább Tex akkor az aktatáska az első terepjáróban van.Nem hinném ,hogy a terv első két fázisa után megfutamodnának Így a megmaradtakkal mindenképp le kell számolnunk .Nem fognak meghátrálbi,amit a haduruktól kapnának az aktatáska elvesztése után az rosszabb mint a halál.
A két zsoldos egydejűleg elnémult.
A csendet Rad törte meg
-Hát akkor lássunk neki
A két katona összzeütötte jobb alkarját majd lehasaltak és lövésre elemelték fegyvereiket.
-Ha jelt  adok . súgta Red
Kisvártatva megérintette társa válát.
Egy lövés döreje hasított bele az  puszta morajlásába.

Afrikaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن