Dorazily jsme zpět na pokoj. Bylo už poměrně pozdě a tak jsme si daly něco malého k večeři. Když jsme dojedly, rozhodla se Perrie jít do sprchy.
Během čekání na kamarádku jsem zapla instagram a začala scrollovat. Zasvítila mi ikonka "nový sledující" a já na ní klikla. Bylo tam spoustu lidí. Mezi nimi se ale nacházeli i osoby s modrou fajfkou u jména.
Uživatel @tomholland2013 ( Tom Holland ) vás začal/a sledovat.
Uživatel @lifeisaloha ( Jacob Batalon ) vás začal/a sledovat.
Vykulila jsem oči. Šílela jsem tak moc, že jsem si ani nevšimla, že mám 1 nepřečtenou zprávu. Jen jsem seděla na pohovce a přehrávala si dnešní situace s Tomem. Samozřejmě i s Jacobem, ale s Tomem jsme si povídali déle. Jeho hlas mi hrál v hlavě. Pořád dokola. Přemítala jsem si každou vteřinu s ním.
Co znamenalo to, jak řekl Jacobovi mé příjmení? Jakto že tak rychle věděl kdo jsem? Jasně, říkal že jsem mu odněkud povědomá... Třeba si mě googlil. Nebo mě prostě zná. Proč mě ale začal sledovat? To začíná sledovat každého kdo s ním vede rozhovor? A co Perrie? Začal sledovat i ji?
Myšlenky jako jsou tyto mi proudily hlavou, dokud se neotevřely dveře od koupelny.
"Koupelna je volná a tvá kamarádka voňavá." ozvalo se a blondýnka v overdized tričku a šortkách se posadila vedle mě. Hned jsem jí řekla co se stalo a ukázala jí displej mého mobilu. Perrie mě upozornila že mám nepřečtenou zprávu, čehož jsem si v rozrušení nevšimla.Byl to Tom.
Ahoj, dneska to bylo super. Upřímně jsem ani nečekal že bych si takhle dobře mohl s někým pokecat 😅 napadlo mě, nechtěly by jste to někdy zopakovat?
P.s. doufám že píšu správné osobě 😆Skoro jsem se zase rozbrečela. Naštěstí mě po dnešku už jen tak něco nedojalo. Vybudovala jsem si jakou si imunitu :D I tak jsem ale byla v šoku. To se mu to vážně tak líbilo? Měla jsem úžasný pocit, že jsem udělala dobrý dojem. Perrie která seděla vedle mě a všechno poctivě četla se mnou, to cítila stejně. Hned jak jsme se vzpamatovaly, odepsala jsem.
Ahoj. Mě i Pezz se to dneska taky hrozně líbilo. Jak říkáš, skvělý pokec.😄 A za zopakování budu jen ráda ☺️
P.s. taky doufám, že jsem ta správná osoba :DPo pár vteřinách si to zobrazil a dal zpráva se líbí.
Tom :
- 😂
- Jsem rád že se líbilo 🙏 tak třeba zítra v 15:00 zase v Marvelu?Sabrina :
- Budu se těšit 😁Na tuto zprávu už mi dal jen zobrazeno. S Perrie jsme to samozřejmě řádně prodiskutovaly. Schodly jsme se na tom, Instagram je úžasná věc!
Zdravíčko <3 vítám tě u desáté kapitoli. Slavíme takové menší kulatiny :D děkuju moc za ohlasy<3 Otázka zní... kolik času denně strávíte na Instagramu? Krásný zbytek dne :))
6/10/2021
K<3
ČTEŠ
Léto s celebritou [Tom Holland]
Roman d'amour°Léto s celebritou [Tom Holland]° • Romance | FanFiction | Teenfikce • - inspirace : žádná - originální dílo Letošní léto jsem chtěla trávit jako každý rok. Já, foťák a hromada fanoušků společně se mnou na koncertě. Oni jásají na...