6. A gyilkos

435 22 13
                                    

-Akkor miért hagytad? -Ült le a földre Iru mellé.

-Nem tudom...-Sírva ölelte át Kakashit.

-Tehát ha én le smárollak hagyod?

-TESSÉK!? -Nézett fel könnyes szemekel.

-S-semmi! ^^”

-Nem vagyok meleg! -Szorított rá a fiúra.

-Tudom...- „Meg akarom csókolni...miért? Most vonzódom hozzá? „ Kakashiba ezek a kérdések forgolódtak. „Olyan sebezhetőnek tűnik...” -Semmi baj Iruka! -Simogatta a hátátt. – „Meg akarom védeni.”

-Szegény Dean meg azt hiszi, hogy meleg vagyok és be jön nekem! -Kakashiba bele mart a féltékenység. „Az a fickó...meg ízlelte Iruka ajkát...” A fehér hajú majdnem fel robbant.

-Meg oldjuk valahogy! -Puszilta meg fejét. -És össze hozok neked egy randit Ankoval. 

-K-komolyan?

-Persze! -Pár nap múlva valóban el mentek randizni Ankoval de nem úgy sült el ahogy kellet volna. Dean meg jelent.

-Iruka?

-Uhm...-Dean? -Vörösödött el.

-Mit csinálsz te egy lánnyal randizol? Nem meleg vagy?

-Meleg? Ohh alibi barátnőnek kellek? -Egy perverz mosoly jelet meg a nő arcán.

-Én...n-nem...izé...

-Csak alibi csaj? -Pislogott Dean. „JÉZUSOM EZ ÍGY NAGYON NEM JÓÓÓ!!”

-I...igen...-A randi vége az lett, hogy Anko alibi barátnő lett és Dean egészen a kolesz szobáig ment Irukával. Be nyitott.

-Nah, hogy ment a rand...-Kakashi el hallgatott amikor meg látta a modellt.

-Jól...-Ült le az ágyra.

-Uhm rád emlékszem. A neved nem tudom. -Nyújtotta a kezét. -Dean vagyok.

-Én Kakashi...-Fogott kezet vele. Rá nézett Irukára akiről szakadt a víz és borzalmasam, kényelmetlenül érezte magát. Kakashi nagyon kíváncsi volt, hogy hogy sikerült össze hozni ezt. -Figyi Dean...

-Igen?

-Iruka nem meleg.

-Hogy? -Nem értette a modell.

-Hát Iruka nem meri be vallani, hogy nem az. Nem akar meg bátani. -Iruka barnás bőre teljesen el sápadt.

-De hát csókolóztunk...

-Aaazt se akarta.

-Nem hiszek neked! Irukától akarom hallani! -Fordult a fiú felé aki fel pattant és ki rohant sírva.

-Túl feszítettük a húrt...-Sóhajtott Kakashi.

-Izé Kakashi tudsz jönni? -Nézett be Tenzou.

-Nem tud várni a dolog? Most lenne egy elintézni valóm ami eléggé fontos.

-Izé...

-Tudtam, hogy meg érted! Ki kísérnéd Deant. -Futott ki Kakashi.

-D..de....-Iruka a suli melletti erdőbe sírt egy fa alatt.

-Túl lőttem a célon? -Guggolt a fa egyik ágán Kakashi.

-Igen...vagyis nem...jó, hogy meg tetted. Csak...nem tudom sok volt ez...-Kakashi le ugrott mellé. Majd le ült. -Kakashi hozzád bújhatok?

-Persze. -Szét tárta a karjait a férfi pedig oda kuporodott. Az idősebb magához szorította. „Így akarok maradni örökre...” Hosszú órákig voltak ebbe a pózba Iruka be is aludt. Idő közbe be  sötétedett. -Iruka...-Finoman meg mozgatta.

-Mi az?

-Vissza kéne menni a szobába.

-Uhm igaz. -Vissza sétáltak. Pár óra múlva Iruka fel ébredt de Kakashi nem volt a szobába. Iru fel öltözött és el indult le a sarki boltba ami 0-24 volt. A koli kapuja nyitva volt. -Ohh...ez különös...-Ment rajta ki. Az utcán 1db ember se sétált. A fiú kissé kényelmetlenül érezte magát.  Egy kapucnis férfi ment Iruka után. A bolt 20-25perc sétára volt az egyetemtől.

-Iruka...-Szólította meg a férfi.

-Uhm...Ismerlek? -Állt meg a fiú.

-De még mennyire. -Le vette a csuklyát. Iru ereiben meg fagyott a vér. Arca el fehéredett.

-Te...-Az a fiú volt aki meg akarta ölni. A fiatal lépett párat hátra.

-Az volt a tervem, hogy álmodba szúrlak le a barátaim ki is nyitották nekem a kaput de te meg könnyítetted ezt nekem! -Húzott elő egy Kunait amin meg csillant a lámpa fénye. Irukáról folyni kezdett a víz. Fel emelte a kezét amibe vagy 3 kunai szegezte a vastag kerítéshez. Iru oldalra nézett de nem látott senkit. A fiú gyorsan ki húzta karjából a fegyvereket. Be húzott egyet a barna hajúnak aki el esett. Fölé hajolt és készült a csapásra de mellkasán egy penge szúródott átt. Irura pár csepp vér érkezett. Teste remegett a kunai a földre esett. Ahogy ki húzódott belőle a penge el kezdett a test zuhanni az ijedt fiúra a férfi el kapta a pulcsiját és oldalra hajította az élettelen testet. Kardját bele törölte a hulla pulóverébe majd el tette azt.  

-Jól vagy? -Az anbu parancsnok volt az.

-I...igen...-Meg érkezett 2 másik anbus is.

-Ki kellet végeznem mivel egy diákot majdnem meg ölt. Jelentsd kérlek. -Az egyik biccentett majd el futott. A parancsnok le guggolt és a karmos kesztyűjét Iru felé nyújtotta. A fiatal rá fogott az idősebb pedig talpra húzta.

-H..honnan tudtad?

-Mit?

-Hogy itt lesz?

-Szerencsénk volt. Meg szökött és kerestük. -Rakta karba a kezét. -De neked nem szabadna ilyenkor az utcán lenned. -Lépett közelebb hozzá a férfi Iruka háta a kerítésnek nyomódott. Egyik tenyerét a fiatal feje mellé tette. -Szóval mit csinálsz?

-Cs-csak a boltba akartam menni venni egy üveg  kolát...-Pirult el.



Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Tanuló társ Where stories live. Discover now