32.Bölüm/ Charles Xavier

818 39 29
                                    

Kelime sayısı: 903

Not: Kristalleri ve büyüleri yönetebilirsin. Büyü yapabildiğin gibi sana yönlendirilen büyüleri absorbe edebilirsin. Bunun yanı sıra diğer insanlara göre daha hızlı iyileşiyorsun.

Not2: Ultron'un yanı sıra Haydra da savaş alanında. Ortalığı karıştırma fırsatı bulunca geldi p*zevenkler. Bu arada Ultron ile çokta benzer değil bölüm.

HarleyQeen2088'e ithafen💙

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Küçük adımlarını hızlandırarak savaşın olduğu meydana doğru ilerlemeye başladın. Tamam kimliğini belli etmek gibi bir isteğin yoktu fakat Dünya'nın bir robotun hakimiyeti altına girmesinide istemiyordun. Gördüğün sivilleri uzaklaştırmak için yardım etmek şuan için ilk tercihin olmuştu. Sivilleri jete bindirmeye yardım ederken gördüğün çocuk ile hızlıca koşmaya başladın. Çocuğa doğru koşarken elinde oluşturduğun kılıç şeklindeki kristali robotun sırtına saplayadın. Çocuğu kucağına alarak jetin olduğu tarafa götürmeye başladın.

Zaten deşifre olduğun için bu kısımdan uzaklaşarak asıl savaş alanına ilerledin. Gördüğün adam ile kalp atışlarının hızlandığını hissettin. Sadece yenilmezlerin burada olduğunu sanarken, mutantların da burada olduğunu görmek seni germişti. Sende bir mutantsın ve hiçbir yere bağlı olmak istemediğin için güçlerini hep gizlemiştin. Ama bu onları araştırmaman anlamına gelmiyordu. Charles önündeki Haydra ajanının kontrol altına alarak gelen robota saldırmasını sağlamıştı fakat arkasındaki robotu farketmişti.

Hızlıca o tarafa koşmaya başladın. Pietro senin Haydra ajanı olduğunu düşünerek üzerine atılacak iken yaptığın kristal duvar ile robotu engellediğini görünce yönünü değiştirmişti. Robot barikatı geçemeyince geriye doğru gitmişti. Geriye gidip daha hızlı saldıracağını farkındaydın. Elini yumruk yaparak duvarın parçalanmasını sağladın. Ardından hızlıca açarak robota doğrulttun. Kırık parçalar robota saplanarak patlamasına neden olurken, başından beri seni izleyen Charles ile göz göze geldin. Hızlıca yutkunarak yönünü değiştirdin ve saldırıya sebep olan asıl robota ilerlemek için kristalleri kullandın.

Yukarıya doğru sıra sıra yükselttiğin kristallerin üzerinde koşarak en tepeye çıkarken sana saldırmaya çalışan robotları büyü ile imha ediyor, Haydra askerlerinin sıktığı kurşunları ise kristal duvarlar ile engelliyordun. En sonunda tepeye ulaştığında Ironman ve Kaptan Amerika'nında burada olduğunu gördün. Kaptan düşmeye başladığında, Ironman son anda onu yakalamıştı. Onlara saldırmak için fırsat bulan Ultron'u ise sen engellemiştin. Kaptan ve Ironman sana döndüğünde göz kırptın ve ultrona yaptığın kristal bıçakları göndermeye başladın. Büyüler ve kristaller ile onun dikkatini dağıtmaya çalışırken kaptan onu tutmuş Ironman ise ne olduğunu bilmediğin bir bıçağı ona saplamıştı. Tek bildiğin bunun normal bir bıçak olmadığıydı.

Robotun patlaması ile diğer bütün robotlar kendini imha etmeye başlamıştı. Geriye kalan Haydra ajanlarının ise diğerleri halletmişti. Tony ve Steve yanına gelerek ellerini uzatmıştı. İkisi ile el sıkışarak tanıştıktan sonra Tony konuşmaya başladı.

Tony: Böyle bir durumun üstesinden geldik ve emin olun bu işte katkınız büyüktü Bayan Y/S/N. Bu yüzden kutlama amaçlı yapacağımız partide sizi de aramızda görmek isteriz dediğinde yüzüne bir tebessüm yerleştirerek konuşmaya başladın.

Avengers ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin