Anonymous's pov:
Au trecut 10 ani nenorociti de cand parintii mei au murit. Ei erau intr-o masina , se indreptau spre Bucuresti pentru noi locuri de munca.. au intrat pe o strada pustie ratacinduse , acolo locuiau doi idioti care credeau ca strada le apartine si nimeni nu are voie sa treaca , idiotii i-au zarit pe parintii mei si au sarit cu armele in fata masinii. Parintii mei speriati de cei doi psihopati au incercat sa fuga. Pe tatal meu l-a impuscat in picior si pe mama la fel pentru a ramane pe loc , psihopatii au inceput sa-i masacreze , ii taiau usor cu cutitul.. ei se chinuiau sa traiasca dar.. dupa 2 zile ei murise.. dar.. razbunarea imi va curge prin vene pana cand ii voi omora pe cei doi psihopati nemernici care le-au facut asta. Acum am inceput sa fiu un fel de ''hartuitor''.. sun lumea , indiferent de cine e. Ii terorizez , le spun sa faca ce vreau eu si.. daca nu vor sa-mi raspunda la cerinte , viata lor va fi incheiata. Bineinteles ca politia inca ma cauta.. nu imi va da de urma , port mereu masca mea preferata de.. anonymous si.. oricum , asta sunt eu.. un anonim , in intreaga lume.. pana acum eu am inteles doar un singur lucru.. de cand am ramas fara parinti.. Viata e doar o tarfa nenorocita.
Aceasta a fost doar o introducere , ceva despre anonimul nostru. Cat mai curand voi pune NEXT ! Astept comentarii.
CITEȘTI
Apelul la 23:59
AdventureUn anonim , batut de soarta , suna mereu la ora 23:59 diferiti oameni. Cei care nu fac ce spune el , le ''incheie'' viata , insa.. pe parcurs.. se indragosteste de o fata.. pe nume Sarah.