Uzaylı Ustilası(şiddet içerir)

32 8 8
                                    

Bir arkadaş topluluğu Antalya'ya tatile gitti...Bu arkadaş grubu bir gece televizyon izlerken, birden elektriğin gittiğini farketti ve trafoyu kontrol etmek için Süleyman ve Mert dışarı çıktı... Süleyman yukarda parlayan bir ışığın olduğunu gördü ve bunu Mert'e söyledi.Süleyman ve Mert ışığın onlara doğru geldiğini farketti evet ışık gökden iniyordu,Mert ve Süleyman eve doğru koşmaya başladı...Eve vardıklarında nefes nefese kalmışlardı Beray ve Emine'ye anlatmaya çalışıyorlardı ama inanmıyorlardı en sonunda pencereden baktılar ve gerçek olduğunu anladılar.Işık çok yaklaştı ve herkes bodruma indi ve ışık olmadığı için ellerine fener aldılar.Yukardan kapı zorlama sesi geliyordu ve kapıyı kırdıklarını anladılar...Herkesin eli titriyordu ve adım sesleri gittikçe yaklaşıyordu,Ellerine sert bişeyler aldılar ve herkes farklı bir yere saklandı.Bodrumun kapısının açıldığını duydular ve yukardan uzun yeşil tenli iki kişi gördüler.Beray hapşurdu ve gelen iki kişi sesi duyup oraya yaklaştılar ve yaratıklar hepsini bulduğu yerden çıkardı hepsi korkudan bayılmıştı.
Uzaylılar o insanları alıp inceleme odalarına götürmüşlerdi... uyandıklarında hepsi bağlıydı ve uzaylılar değişik aletlerle insanlara bişeyler yapıyorlardı Mert'i düzgün bağlamamışlardı mert eline keskin bi alet alıp oda da olan 1 uzaylıyı @lduruyor ve arkadaşlarını çözüp oradan kaçıyorlar ama yüksekde olduklarını farkediyorlar ve mekiğin inmesini bekliyorlar indiğinde kapı açıldığı an ordam kaçıyorlar ve bu olayları herkese anlatmaya çalışıyorlar ama kimse inanmıyor...İntikam için uzaylılar dünyaya savaşa geliyor....
İntikam için uzaylılar dünyaya savaşa geliyor.Ben Süleyman ile birlikte herkesi inandırmaya çalıştım ama kimse inanmadı.Süleyma'nın aklına kaçarken çektiği foto geldi ve bana söyledi,ben ise bunu heryer'de paylaştım ve insanların inanmasını sağladım.Herkes evine dinlenmeye gitti ve bende yorgundum...
Gün geçti ve grubumla beraber pikniğe gitdik ama bilmediğimiz bişey vardı.Uzaylılar intikam için Dünya ya akın ediyorlardı,herkes evine saklanmıştı bizde bir evde toplanmaya gittik çok korkuyoduk bu sefer baya bir kişi vardı.Askerler ile uzaylılar savaşıyor'du ama askerlerin gücü yetmiyordu...Benim aklıma birşey geldi uzaylılar hep akşam geliyordu ve uzay mekiği'de çok karanlık'dı bir umut uzaylılar ışık'dan korkuyor olabilirlerdi.O anda telefon çaldı ve ben telefonu açtım;
Başkan: Merhabalar...
Ben: Merhabalar siz kimsiniz acaba ?
Başkan:Ben Ülkenin Başkanı...
Ben: Nasıl inanmamı bekliyorsun ?
Başkan: O zaman evinin arka kapısına bak (ufak bir gülme)
Ben: Tamam peki neden aradınız?
Başkan: Şu uzaylılar olayını anlatmıştın ama inanmamıştım ya.. artık inanıyorum
Arabaya gel ve anlat..
Ben: Tamam bekle... (Telefonu kapar)
Olayı anlatır
Tamam o zaman bi dk Süleyman'ı da çağırıyım...
Bir karar alınıp herkesin akşam ışık yakacağı kararlaştı en az 1780 kişi onayladı ama başka kimse evde yokdu herkes kaçmıştı.Akşam oldu ve uzaylılar tekrardan saldırmaya başladı ve herkes birdem ışıkları açtı...Birdem bire uzaylılar kül oluyodu evet işe yaramıştı.
Ve gittikçe hepsi kül oldu...Herkes geri gelmeye başladı ve herkes bizim grubumuzu tebrik ediyordu.L gün çok mutluydum ve birdaha uzaylılar ile karşılaşmadim ve karşılaşmamak üzere baybay...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Uzaylı istilası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin