"A-ah"
Jisung inlemelerine hakim olamayıp boş kabine ve tuvalete arsızca bırakıyordu.
"İnadına yavaş yapıyorsun değil mi piç herif" dedi bu sefer dişlerini sıkarken
"Bebeğim, bana babacık demeden istediğini vermeyeceğim" dedi Minho, elindeki uzunluğu okşayıp hafifçe sıkarken
"Siksen sana babacık demem!"
"Onu zaten yapıyorum" diye karşılık verdi alaycıl bir şekilde.
"Tanrı şahidim olsun ki seni öldüreceğim Lee" dedi sert bir ses ile.
Çalan zil sesiyle ikisi tartışmayı kesmişti.
"Bir dahaki sefere öldürürsün aşkım" dedi Minho, elini uzunluktan çekerken
Jisung hiddetle onu ittirmiş ve pantalonunu kapatıp üstünü düzeltmeye çalışırken Minho kollarını göğsünde birleştirmiş bir şekilde onu izliyordu.
Jisung ona tek bir kelime dahi etmeden kabinden ve ardından tuvaletten çıkmıştı.
Minho'da elini yıkadıktan sonra arkasından çıkmıştı.
Sınıfa girdiğinde gergince sırasında oturan Jisung'a kısa bir bakış atmış ve ona ilerlerken "çok gergin görünüyorsun Han. Noldu?" demişti alaylı ve bir o kadar da meraklı bir ses ile.
Jisung dudaklarını yalayıp ellerini sıkarken "seni alakadar etmez Lee"
Kavga edeceklerini anlayan öğrenciler gözlerini ikiliden ayırmazken
"İstediğin kişiyi yatağa atamadın mı yoksa?" demişti oyuncu bir üzgünlükle
Sınıf uğultu çıkarmaya başlamıştı bile.
"Kapa çeneni Minho" dedi ölümcül bir sakinlikle
"Kapamazsam ne olur? Sikemediğin kişinin hıncını ağzımdan mı çıkarırsın?"
Jisung öfkeyle kalkıp Minho'ya ilerlemiş ve onu duvara itip boğazına yapışmıştı. "Sana çeneni kapamanı söyledim" dedi dişlerini sıkarken
Minho boğazındaki elin izin verdiği kadar "nefret edermişçesine boğ beni Jisung" dedi.
"Hey, siz ne yapıyorsunuz öyle? Han Jisung! Bırak çocuğun boğazını" diye bağırarak sınıfa giren hoca ile Minho'nun boğazını bırakmıştı.
Minho ise sadece, "ama beni seviyorsun" diye fısıldamıştı Jisung'un kulağına, boğazını okşarken
"Derhal müdürün odasına!" hocanın emri ile ikisi kimseye -birbirlerine dahi- bakmadan çıkmıştı sınıftan.
Minho umursamazca müdürün odasına ilerlerken Jisung onun kolundan tutmuş ve tuvalete sürüklemişti.
Dakikalardır canını acıtan sertliğini, o hale getiren kişi indirmeliydi.
Minho hiçbir şey demeyip gülmüştü sadece.
İkili tuvalete girerken Minho kapıyı kilitlemişti.
"Başladığın işi bitirmeden gitmemelisin Minho" elini Minho'nun çenesini koyup baş parmağıyla alt dudağını okşarken ekledi, "diz çök"
Minho gülmüş ve Jisung'un istediği gibi diz çökmüştü.
"İyi bir çocuk ol ve beni memnun et Minho" kemerini açmaya başlarken devam etti, "nasıl yapacağını biliyorsun"
"Emin ol seni senden iyi biliyorum Jisung"
Pantalonu iç çamaşırıyla birlikte indirmiş ve sertliğin ortaya çıkmasını sağlamıştı.
Minho sanki bu anı beklermişçesine açlıkla sertliği emmeye başlamıştı.
"Devam et Minho" yutkunup Minho'nun saçlarını avucu içine toplayıp kendine yaklaştırdı.
Kalçasını utanmadan itiyordu.
"Tamam, yeter bu kadar. Arkanı dön"
Minho ağzındaki uzunluğu çıkarmış ve geri ayağa kalkmıştı.
Jisung arkasını dönüp ellerini duvara yaslayıp kalçasını geriye itip çıkık olmasını sağlamıştı.
Minho karşısındaki çocuğun söz dinlemesi ile sırıtmış ve hızla soyunmuştu.
Uyarı dahi vermeden Jisung'un içine girdiğinde Jisung çığlık atmıştı.
"Ne yapıyorsun gerizekalı?!"
"Alışık olduğun bir şey bebeğim, dün yaptığımız için hâlâ genişsin"
"Ah..."
Jisung alt dudağına dişlerini geçirip inlemelerini engellemeye çalışsada Minho'nun hızı yüzünden pek mümkün görünmüyordu.
"T-tanrım... Minho!"
Tatlı noktasına değen penis ile çığlık atarken Minho hızla o noktaya vurmaya başlamıştı.
"Bebeğim beni sürmek ister mi?"
Jisung nefes nefese onaylamıştı.
Minho arkasındaki klozetin kapağını kapatıp oturmuş ve Jisung'u kucağına çekmişti.
Jisung sesli bir yutkunuşun ardından hareket etmeye başlamıştı.
Kafasını geriye atarken Minho'nun nefesini boynunda hissetmişti.
"Bana böylesine muhtaçken nasıl bana babacık demezsin?"
Jisung inlemeleri arasından, "sana muhtaç değilim orospu çocuğu!"
"Tabii ki değilsin, bu yüzden şu an benim penisimle kendini beceriyorsun" dedi Minho alayla.
Jisung'u çenesinden tutup dudaklarına yönelmişti.
Jisung tüm sinirini Minho'nun dudaklarından çıkartıp tüm gücüyle penisin üstünde zıplıyordu.
Dudaklarını ayırdıktan sonra "d-dokun bana" diye inildemişti acıyla.
Minho'nun dudaklarının yeni hedefi Jisung'un göğüs uçları olup onları ısırıp emerken bir eliyle de Jisung'un penisini çekiştiriyordu.
Jisung çığlık atmamak için dişlerini Minho'nun omzuna bastırıyordu.
"G-geleceğim! Minho..."
Minho elini daha da hızlandırıp Jisung'un boşalması ile kendisi de birkaç vuruştan sonra gelmişti.
İkili nefes nefese kalmış bir şekilde öylece duruyordu.
Jisung titreyen bacakları ile kalkabileceğini düşünmüyordu. Minho'da kalkmaya hevesli görünmüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Choke me like you hate me [Minsung]
FanfictionOnlar, çevresindeki tüm insanlar karşısında birbirlerinden nefret ediyorlarmış rolü yaparlardı lakin yalnız kaldıklarında işler değişirdi. SMUT | ONESHOT Yetişkin içerik