Final 3 kısım(Son Bölüm)

1.4K 52 6
                                    


Merhaba Arkadaşlar Finale hazır mıyız ? Evet dediğinizi duyar gibiyim yorum yapıp oy verirseniz Sevinirim eğer bu tarz fantastik ve bilim kurgu hoşunuza gidiyorsa yeni yayınlayacağım hikayeme bakmanızı öneririm bugün onu da yayınlayacağım çünkü ayrıca Lolipop prensine de devam edeceğim onu da beğeneceğinizi umuyorum güzel bir hikayeyi tamamlamanın verdiği gururu sizlerle paylaşıyorum elbette ki hatalarım oldu ve acemi olduğum yerler var ama bu yolda pes etmeden ilerlemeye devam edeceğim belki mükemmel değildi lakin en mükemmeli yazmak için sadece küçük bir adımdı diyelim ve sizleri yeni hikayelerimde de görmekten mutluluk duyarım takip ederseniz beni sevinirim.

2050 Ayla Yılmaz Ev

İlter Beyin yüzü adeta kireç tutmuştu.Murad ise sinirli bir şekilde yüzüne bakıyordu "Ayla bunu nasıl burada?" Diye kekeledi İlter Bey Murad ise aniden ellerini adamın boynuna geçirdi onu tek hamlede havaya kaldırmıştı demir gürzü taşıyan birisi için bu asla 80 kilo ağır değildi Ayla hemen araya girdi"Murad hemen bırak onu o bizim dostumuz ve burada her önüne gelene saldırmazsın." 

Murad Aylayı dinleyerek bırakmıştı adamı İlter Bey söz girmeden Ayla atıldı"Sanırım eski zaman büyüsü bende bilmiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Murad Aylayı dinleyerek bırakmıştı adamı İlter Bey söz girmeden Ayla atıldı"Sanırım eski zaman büyüsü bende bilmiyorum."Ayla'ya baktı ve durdu"Ayla bu başımıza büyük bir dert yaratabilir."

Murad neler olduğunu anlamayan gözlerle ikisine bakıyordu İlter Bey daha fazla kalmak istemeyerek oradan ayrıldı.

"Ayşe bu davranışların bir erkekle bu kadar yakından konuşman kaidelere uymaz ." Ayla gülmeye başladı o güldükçe Murad daha sinirleniyor öfkeleniyordu.

Ayla Muradı sakince kanepeye oturttu."Nereden başlasam bilmiyorum ama sen şuan ölüsün biliyorum anlaması zor senin yaşadığın tarihin üzerinden çok yıllar geçti ve şuan çok daha ileri tarihte yaşıyoruz ve burada kadınlar daha özgür erkeklerle konuşmak suç değil ayrıca yani daha nasıl anlatabilirim bilmiyorum."

Murad biraz daha birşeyler kafasında oturmuş şekilde bakıyordu Ayla'ya "Benim adım Ayla Ayşe değil bu arada." Murad elini uzattı "Memnun oldum ben sadece Murad size uygun oldumu Ayla hatun" Ayla gülüyordu Murad onu belinden yakaladı kendine çekti içten sarıldı sonrasında onlar doyumsuz zevkler yaşamaya devam ettiler.

1 yıl sonra

Ayla beşikte yatan oğluna bakıyordu adına mahkeme açılmıştı lakin yapılan büyü sonucunda Murad tarihte öldüğü için geri gitmesi imkansızdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayla beşikte yatan oğluna bakıyordu adına mahkeme açılmıştı lakin yapılan büyü sonucunda Murad tarihte öldüğü için geri gitmesi imkansızdı.Artık o da bu dünyadan bir kimlik kartına sahip vatandaştı aksine hiç zorluk çekmemiş halkın ilgisini toplayan ünlü haline gelmişti bu durum ise Ayla'yı hiç Memnun etmedi sevgili kocasını çünkü daha birkaç gün önce muhteşem bir düğünle evlenmişlerdi kıskanıyordu.

Ayla bahçede çayını yudumlarken Murad oğlu Doruk ile oyun oynuyor gülüyordu ona bundan bir buçuk sene önce herşey böyle güzel olacak deseler asla inanmazdı Kainat aş. güzel bir işi olan kadındı her yönden tatmin edici bir hayatı vardı Murad yanına geldi.

"Sen öyle güzel bir hayal din ki her seferinde gerçek olsun dualarına esir düştüm inat etmenle bile başa çıkar hale geldim sevgilim tut kolumdan yatır beni kalbinin zindanında bir ömür."Ayla'nın dili tutulmuştu "Sen şair misin adam?" Murat muzipçe güldü "Ya sen şiir misin?"

Son

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Görev:Osmanlı(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin