היי מה קורה? מקווה שעובר עליכם/עליכן יום טוב כי עליי עובר יום מצוין!
זה הפרק הראשון מקווה לא לאכזב:) .
תהנו!
*פרק 1*
נ.מ. -פרסי
אתמול קרה משהו שלא נראה לי שקרה מעולם.
אני עדיין בשוק ולא יכול לעכל את זה, אני שוכב על המיטה שלי בביתן פוסידון (הריק מאנשים) וחושב על מה שקרה אתמול
*פלאשבק*
"נו כבר חכמולוגית כמה זמן אפשר ללמוד" אמרתי לאנבת'
" אני אלמד כמה זמן שאני אצטרך ואתה תשב בשקט ותחכה לי" היא ענתה לי קצת בכעס
ואז עלה לי רעיון, ראיתי מאחורי אנבת' בקבוק מים מונח על השולחן, ומה?, אם פוסידון נתן לי את הכוחות שלי מי אני שלא אנצל אותם.
לפני שאנבת' שמה לב הוצאתי מהבקבוק את המים והפכתי אותם לכדור מים מרחף באוויר ושיחררתי אותו כשהוא ריחף מעל אנבת', היא פלטה צווחה כשהיא וכל הדפים שהחזיקה בידה נרטבו.
היא נעצה בי מבט כועס אז הנחתי את ידי על הדפים והרגשתי משיכה בבטן ותוך שניה כל הדפים התייבשו, חיבקתי את אנבת' שניסתה להתנער ממני אבל אחרי שייבשתי אותה היא החזירה לי חיבוק (ה.כ. ❤️❤️❤️❤️❤️)
הלכנו ביחד לעבר רחבת האוכל שם כירון (בדמותו האנושית בכיסא גלגלים), ניקו, ורייצ'ל האורקל עבדו על תוכנית אימונים חדשה העוזרת לכול חצוי ללמוד לשלוט בכוחות שלו (אם יש לו כאלה)ולשפר את שיטת הלחימה שלו.
כשנכנסו אנבת' התחילה לבקש מכירון שיתן תפקיד חדש לילדי אתנה כי אין להם תפקיד חשוב במחנה ובלה בלה בלה....
הסתכלתי על ניקו וראיתי שהוא מנסה להצביע לי בעיניו על רייצ'ל שישבה בכיסא שלה ולא זזה מאז שנכנסנו .
קטעתי את אנבת' שנעצה בי מבט של 'אתה מעז להפריע לי?!' .
הצבעתי על רייצ'ל שעכשיו כבר הייתי בטוח שמשהו קרה ויש לי תחושה שזה קשור לרוח דלפי שנמצאת בתוכה.
ניקו התקדם אל רייצ'ל ומחא כפיים מול עיינה וקרא בשמה, אך רייצ'ל לא זזה .
הוא החליט לנער אותה ואיך שנגע בה קרה מחזה מחריד.
נחש עשן ירקרק מתפתל עשה את דרכו מפיה של רייצ'ל אל פיו של ניקו.
ואז ניקו התחיל למלמל:
"בכך שיעזרו תשעת החצויים
לבן הרמס שיחזור מין המתים
יצילו הם את האלים התאומים
ויעזרו לרוח הדלפי לשוב לגוף בת התמותה
אשר ניחנה במתת הנבואה"
*סוף פלאשבק*
נ.מ. -אנבת'
די נלחצתי מהנבואה שניקו אמר אתמול כי יש די הרבה בני הרמס שמתו (זה לא נשמע טוב... ה.כ.)אבל אני הצלחתי לחשוב באותו רגע רק על בן אדם אחד: לוק.
הלכתי בצעדים איטיים לעבר ביתן פוסידון, אני אוהבת את הריח של הים המלוח, זה מזכיר לי את פרסי...
אז מה יכול להיות יותר טוב מלהיות עם פרסי להריח את הריח של הים ולחשוב ביחד איתו מה עושים.אז כאן נגמר הפרק שלנו להיום!
מקווה שאהבתן/ם (אני משתדלת לא לפנות בלשון זכר/נקבה אבל זה מה שיש)
אני ממש מקווה שתגיבו ושהתגובות יהיו חיוביות.
אני משתדלת להגיב ואני מקווה שישתדלו להגיב גם לי.
אז בלי יותר מידי חפירות ארכיאולוגיות החצוי/ה שמת/ה בנפילה מהאולימפוס הוא/היא/הםאיתן נקמורה!!!!
בזכות מותו הוא הביא כבוד לאלים הזוטרים!!!!!והפציעה שלנו להיום היא: פגיון מורעל לכתף.
תכתבו שתגובות מי אתם חושבים שזה/זועד לפעם הבאה.
סקאי❤️אתם לא מבינים אני צופה עכשיו בסרט *הזוועתי* של פרסי ג'קסון, עם שלג, והוא כל כך משעמם שכל חמש שניות אנחנו עוצרות!! אל תראו!
YOU ARE READING
התשעה ורוח דלפי
Fantasiaהשבעה, וייל וניקו שהולכים לנסות להציל את אפולו וארטמיס ולהשיב את רוח הדלפי לגופה בת התמותה של רייצ'ל, לאחר שמשהו השתבש לאורקל. זה הפאנפיק הראשון שלי, מקווה שתהנו סקאי❤️