-paleiskit mane! Susukau ir pajutau kaip asaros bego mano skruostais
-Kur begi pabaisa? Pasake Kelly ir nusijuoke su savo draugem.
As ja pastumiau ir begau namu link. Kai buvau namuose as nubegau i savo kambari ir kritau i lova.. Visus 3 metus buvau pravardziuojama, stumdidava ir taip toliau. Net ir mano brolis idiotas pravardziuojasi ir stumbdosi.. Mama ir tetis... Naa tetis mire kai man buvo 10 o mama.. Na jai terupi darbas ir pinigai.. Mano brolis Matt, jam 17 kaip ir man, mokykloja jis yra populiarus ir zinomas kaip blogiukas su savo draugais.. Chris Collins ir Nash Grier bei Cameron Dallas. Bet Dabar as pasikeiciau.. Pradejau sportuoti, issiemiau kabes, issivaliau spuogus ir t.t. Pakeiciau stiliu. Na ka pirma mokyklos diena jau rytoj ir as labai jaudinuosi nes nezinau kaip visi reguos....****
-Vaikai kelkites pirma mokyklos diena! Susuko mama kolidoriuje.
-Mhm... Sumurmejau ir atsisedau and lovos bei prasitryniau akis. Nuejau I dusa ir nusiprausiau bei issiploviau galva. Kai isejau is vonios as nuejau I spinta ir issirinkau juodus aptemptus dzinsus kurie buvo suplesyti kelenuose ir uzsidejau sportine balta maikute bei juoda odine striuke, apsimoviau baltas koines ir issirinkau baltus converse sportbacius. Nuejau prie veidrodzio issidziovinau bei issitiesinau savo ilgus rudus plaukus bei surisau juos I arklio uodega. Pasiemiau tusa ir kelis kartus perbraukiau per blakstienas baigusi isimeciau tusa I odine juoda rankine. Isidejau telefona I uzpakaline kisene, pasiemiau ausines ir isidejau I rankine bei pinigine su kramtoma guma ir cigareciu pakeliu. Taip as rukau.. Bet tik tada kai nera nuotaikos arba is nervu.. Pasikvepinau ir isidejau kvepalus I rankine bei isidejau savo nesiojimaji apple kompiuteri ir nuejau I virtuve valgyti pusryciu.
-O labas rytas sesute, hahah net nepasakyciau Kad tu mano sese.. Pasikeitus labai. Pasake Matt Ir mirktelejo man.
-Zinau.. Keista labai, idiotas. Pasakiau ir pavarciau akis. Staiga atejo mama I virtuve ir sustojusi paziurejo I mane
-Oh my god... Cia tu Sara!? Pasake mama ir pribegus prie manes pabuciavo mane I zanda
-Ne... Cia as bjaurusis anciukas.. Pasakiau sarkastiskai.
-Vaikai as isvaziuojiu darbo reikalais 2-3 menesiam I paryziu, tikiuos namu nenuversit?
-Ne.. Ka tu.. Pasake Matt ir man mirktelejo o as nusijuokiau ir pradejau valgyt. Pavalgiusi ejau pro duris bet Matt mane sustabde.
-Ei maze, ateik pavesiu. Pasake Matt ir as isedau I masina. Bevaziuojant as pradejau jaudintis ir drebeti...
-tu gal nusiramink? Pasake Matt bevairuodamas.
-Mhm... Lengva tau sakyt. Pasakiau ir mes isukom I mokyklos aikstele. Matt pastate masina ir as islipau is jos. Prie masinos prisistate cameron chris ir nash, jie pasisveikino su matt.. Jie buvo pagrindiniai kurie mane pravardziuodavao bet as stovejau iskelusi galva ir ziurejau i matt.
-Kas ji? Paklause Nash
-HAHAH tai juk sara mano sesuo.. Idiote. Matt pradejo juoktis kai jis pamate ju israiska. Jie buvo abstulbe.
-What the acctual fuck? Pasake Chris bei nuziurejo mane nuo kojiu iki galvos o as pasijauciau ---nejaukiai ir issitraukusi savo telefona paziurejau i laikrodi.
-Matt, as jau einu. Pasakiau ir matt mane apkabino, tai buvo keista
-Btw matt.. Nupirk metiniu cigareciu, aciu. Pasakiau ir nusisypsojau jiems. O jie ziurejo i mane be zado. Matt palinksejo ir toliau juokesi.
-Na ka Sara.. Dabar atejo tavo laikas sublizgeti.. Pasakiau sau mintyse ir atidariau duris bei pamaciau daug vaikinu bei merginu kurie ejo kolidoriumi. As ikvepiau ir ispuciau ora bei ejau iki savo spinteles. Kai ejau girdejau kad kai kurie vaikinai bei merginos kalbejosi "kas ji tokia?" tt.
Atsidariau savo spintele ir pamaciau daug lapeliu kurie iskrito is mano spinteles as juos surinkau ir ismeciau i siuksliu deze.Kai suskambejo skambutis as pasiemiau savo rankine ir nuejau i klase. Bet sustojau ir pradejau galvoti visokias nesamones.. Paziurejau i laikrodi velavau 10min tad pradejau eit greiciau. Tik ijejus i klase visu akis ziurejo i mane.
-laba diena, o jus busit? Paklause mane mokytoja
-Sara Lockwood. Pasakiau...TO BE CONTINUED.. xd
KAMU SEDANG MEMBACA
Why you? LTU
Fiksi PenggemarSara kuri buvo pravardziuojama visus 3 metus paikeite, kaip reguoja kiti? Jos brolis Matt su savo draugais gina Sara kad ir ka ji besugalvotu padaryti.. - LET THE REVANGE BEGIN..