roly

95 12 0
                                    

Tae;
Oha amk.

Jimin ve Jungkook gördükleri kisi ile şaşırmış ve birbirlerinden panikle ayrılmışlardı.
Tae;
Siz devam edin ya ben bölmeyeyim
Jimin;
Yanlış anladın! Jungkook nemlendiricimin tadını merak etmiş bende bitti diyince dudağımda kalanlara baktı.
Tae;
E bu opustugunuz gerçeğini değiştirmiyor?
Jimin;
Kim öpüşmüş? Biz mi?
Tae;
Evet
Jungkook;
Tae bu bir rüya! Sen rüyadasın!
Tae;
Rüya mi?
Jimin;
Evet..
Tae;
Benim rüyamda sizin ne işiniz var amk?
Jimin;
E biz ne bilelim senin kafan?

Jimin yataktan kalktı ve Tae'nin kollarından tutup içeriye götürdü. Onu yatırdı ve odasına geri geldi.
Jimin;
Unuttum ben
Jungkook;
Neyi?
Jimin;
Bilmem? Neyi unutacaktım?
Jungkook;
Bir şey mi unutacaktık?
Jimin;
Hatırlamıyorum her neyse . Yat zibar.
Jungkook;
Emredersiniz komutanım!

Jimin,Jungkook'un yanına uzandı. Aslında utanmıştı ama belli etmemeye çalışıyordu. Jungkook ise halinden memnun gozlerini kapatmıştı. Bu geceyi ikiside unutacagini düşünüyordu...

......

|Pov's Hoseok|

Gece üç olmuştu ve ben hala uyuyamamıştım. Çünkü o burdaydi. İlk aşkımın ta kendisi Yoongi.. Ortaokulda onu görmemle aşık olmuştum. Sevgili olmuştuk. Ama sonra onun şehir değiştirmesi yüzünden aramızda güven problemleri oluşmuştu ve bu yüzden ayrılmıştık. Ama o şuan burdaydi? Yanimda uyuyordu?...  Acaba o da beni özlemiş midir? Her neyse daha fazla bunalıma giremicem.  Kalktım ve mutfağa geçtim. Bir sigara yaktım. Pencerenin önünde içiyordum. O değilde Tae içeri rüyadayım diyerek girdi. Yoksa bende mi rüyadayım amk? Kendimi cimciklemem ile  inlemem bir oldu. Rüya değilmiş. Eheheh nice. Arkamdan birisi geliyor. Hissediyorum. Aha gölgesini gördüm. Şimdi ananı laciverte boyadım.
Yoongi;
Uyuyamadın mi?

Aman Yoongi'ymis bende bir şey sandım. Ne?Yoongi mi? O uyuyordu aq.
Hoseok;
Evet sıcak geldi bir anda. Bende hava alayım dedim..

Karşıma oturdu bak bide. Hah gelde atlama üstüne.
Yoongi;
Nasıl gidiyor?
Hoseok;
Güzel.. gayet iyi. Senin?
Yoongi;
Benimde aynı. Sevindim polis olmuşsun . Hayalini gerceklestirmissin..
Hoseok;
Evet..
Yoongi;
Uzun zaman oldu yani... ne bilim. Demek istediğin bir şey yok mu?
Hoseok;
Yoongi biliyorum aramızdaki şey senin için ne kadar önemli emin değilim ama benim için önemliydi. Ne de olsa ilktin benim için.. Ama şimdi çok şey değişti..
Yoongi;
Hope.. benim için özeldin. Ama yanından ayrıldıktan sonra bana guvenmemeye başladın,benim sevgimden şüphe ettin..
Hoseok;
İkimizde sorunlar yaşadık ve neler yaşadığımızı ikimizde bilmiyoruz. Bunları eskide bırakalım ve arkadaş olalım olur mu?
Yoongi;
Benden bunlari silip atmamı bekleme..
Hoseok;
Yoongi sadece eskide kalıcaklar.. her zamanki gibi onlar hep anı olucak.. Yeni bir başlangıç ikimizide mutlu edebilir?
Yoongi;
Yeni bir başlangıç yapmadan önce söylemek istediğim bir şey var..
Hoseok;
Hm?
Yoongi;
Seni özledim Hope..
Hoseok;
Seni özledim Yoongi..

Evet sanırım yeni bir sayfa açıyoruz. Aslında ikimizde birbirimizi seviyoruz ama kendimizi tazelememiz gerek. Hem Tae ondan hoşlanırken- Ah kesmeliyim su saçmalığı.. cidden ne yapacagimi bilmiyorum. Benim için en iyi çare yeni başlangıç olacaktır. Umarım onun içinde o olur..
Yoongi;
O zaman yeni bir başlangıca merhaba !
Hoseok;
Merhaba!
Yoongi;
Neyse.. sende çok geç kalma. İyi geceler
Hoseok;
İyi geceler..

Evet sanırım sorun çözüldü. Hm? Bu sigarada ne acı be. Markayı değiştirmek lazım.

|Pov's Writer|

O gece eskiler yenilenmiş,yeniler unutulmaya çalışılmıştı. Tae ise her şeyin rüya olduğunu düşünüyordu..

.....

Sabahın erken saatleri Hoseok uyandı ve evden ayrıldı. Tae ile Yoongi hala uyuyordu. Jungkook ise duş almak için yerinden kalktı. Her tarafı ağrıyordu. Çünkü Jimin onu yataktan düşmesini sağlamış ve yerde uyutmustu.

Jimin'in kıyafetlerinin kendisine olmayacağını düşünerek kendi evine gitti Jungkook. Duşa girdi ve geceyi hatırlamaya çalıştı. E bu Jungkook her şeyi hatırlıyor? E hani unutacaktı? Ee? Ne çok e var. Neyse. Bizim Jungkook geceyi hatırlayacağını biliyordu.  O sarhoşken yaptıklarını unutmazdı. Tabii bazı zamanlar istisna oluyordu onun için.

Aşk ona çok yabancı bir histi.  Ama aşık olmadığı bir insani öpmeyi istemezdi.. Geceyi hatırladıkca hem utaniyor hemde seviniyordu. Peki ya Jimin hatırlarsa? Ya da Tae?...

|Jimin|

Jimin uyandı ve bir kaç saniye kendine gelmeye çalıştı. Yanında Jungkook'u göremeyince kalktığını düşündü. Jungkook diyince aklına gece geldi... Gerçekten öpüşmüşler miydi yoksa bir rüya mıydı? Kesinlikle öpüşmüşlerdi.. Tae odaya girmişti çünkü..  Ve Jimin,Jungkook'u öptüğünü hatirlamayacagi için öpmüştü.. Aslında bu hoşuna gitmişti. Elini dudaklarina sürdü ve küçük bir tebessüm etti. Yerinden kalktı ve mutfağa geçti. Mutfakta kahvaltı hazırlayan ikiliyi gördü.
Jimin;
Çalışın köleler!
Yoongi;
Bu şahıs yemeği hak etmiyor.( Eli ile Jimin'i gösterdi)
Tae;
Haklisin. Ona yemeği Jungkook versin
Jimin;
O- o ne alaka?.. Tae yoksa hatırlıyor musun?
Tae;
Rüya miydi bilmiyorum ama siz ikiniz opusuyordunuz!
Jimin;
Ahahaha öyle mi olmuş! İlahi Taehyung ve rüyaları!
Yoongi;
Şu evdeki Jungkook değil mi?
Jimin;
Hani bakim!

Jimin pencereye gitti ve Jungkook'a bakmaya başladı. Jungkook bakıldığını hisseder gibi pencereye baktı. Jimin'i görünce selam verdi;
Jungkook;
Günaydın Bay Park!
Jimin;
Günaydın Bay Jeon!
Jungkook;
Kahvaltınız hazır mi?
Jimin;
Evet köleler yapıyor bisiler!
Jungkook;
Okey! Ordayım!
Jimin;
Gel gel!

Jimin kafasını içeri soktu ve Lalith'e mamasını  vermek için dolabı açtı. Köpeğe mamasını verirken kapı çaldı. Yoongi açmıştı. Jungkook içeri gülerek girmişti. Evet rol yapması gerekiyordu şimdi Jimin'in. Neyse ki lisede drama kursuna gitmişti.
Jimin;
Günaydın Kook!
Jungkook;
Günaydın Jimin, günaydın Tae!
Tae;
Günaydın! Bak herkese söyledim sana söylemesem ayıp olur. Rüya miydi bilmiyorum ama siz ikiniz öpüşüyordunuz!
Jungkook;
Jimin ve ben mi ?
Tae;
Evet!
Jungkook;
Şey... hatırlamıyorum? Sen hatırlıyor musun Min?
Jimin;
H-hayır. Rüya görmüşsün Tae.
Tae;
Aman be sevinmiştim ne güzel.

.......

Arkadaşlar internet sorunum var ve bir kaç hafta olmayabilir. Bu yüzden yeni bölüm yayinlayamicam. Umarım sizin için sorun olmaz <3
Bu bölümün saçmalığına bakmayın..
Köye gitmek zorundayım..  lanet olsun . Yeni bölüm orda yazabilir miyim bilmiyorum.. Ama yazmaya çalışacağım. Lütfen anlayışla karşılayın sizi seviyorum veeeee sürprizler olucak <3333

Foreign  | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin