Predslov

10 1 0
                                    

Kupujete si šteniatko?

Táto krátka kniha je presne to, čo hľadáte.


Dozviete sa v nej o

- plemene

-  čistokrvnosti

- uchovneniu

- chovateľovi

- množiteľovi

- rozdieloch medzi dobrým odchovom a dobrým chovateľom


Je pre všetkých tých, ktorým záleží na tom, aby už neboli plné útulky psov a aby sa na psoch nemnožilo. 

JE VENOVANÁ VŠETKÝM PSOM


Niečo o mojich psíkoch

Môj prvý psík je psík podobajúci sa na westíka ("westík bez PP"), ktorého sme si kúpili s tým, že my nepotrebujeme papiere. Nechceme predsa chodiť na výstavy. Ak by sme ho kúpili s PP, stál by 15 000 sk, bez PP stál 7 000 sk. Rozdiel bol teda 8 000 sk. Ak by tie PP mal, neexistuje, že by bola takýto rozdiel v cene a šlo o PODVOD! 

Môj druhý aj tretí psík je westík s PP. Chceli sme určité plemeno, zapáčil sa nám westík, a tak sme si ho kúpili. Ak raz nebudem chcieť určité plemeno, veľmi rada siahnem po krížencovi. Sú to originálne psíky. 


Niečo o mne

Študovala som veterinárnu medicínu. Moje obľúbené predmety boli genetika, theriogenológia (gynekológia, reprodukcia a pediatria psov), emergency a prvá pomoc (CPR - kardiopulmonálna resuscitácia) a výživa psov. 

Už 15 rokov sa venujem problematike množenia psov. Na škole som založila spolok Spoločník pre život, ktorého poslaním bolo urobiť zo všetkých zvierat spoločníkov. 8 rokov som vegetariánka.

Kupujeme šteniatkoWhere stories live. Discover now