hoofdstuk 1

196 13 16
                                    

"Kijk me niet zo aan het lijkt precies alsof je me gaat vermoorden Chloe" zegt Shakira overdreven.

Ja ik zou haar nu kunnen vermoorden! Ze heeft me ingeschreven in love game. Het gaat zo jij staat aan de ene kant van de muur en aan de andere kant staan 3 jongens die je dus niet kan zien. Dan moet je ze vragen stellen en op het einde moet je iemand kiezen.. En dan ga je samen een week opreis.

Een man van rond de 40 komt naar me toe. "Chloe blender" vraagt hij terwijl zijn ogen van mij naar Shakira glijden.

Tss als hij maar niet denkt dat ik meega. Shakira duwt me naar hem toe. De man kijkt me aan. "Dus jij bent Chloe" vraagt hij onzeker.

Ik schud koppig mijn hoofd. "Nee dat ben ik niet" zeg ik geërgerd.

Shakira slaakt een zucht. "Oh dat is ze wel meneer" Ze kijkt even naar mij. "Ik denk dat ze zenuwachtig is" voegt ze eraantoe. Ugh.

De man neemt mijn beide armen stevig vast en sleurt me zo mee de gang door.

"Au je doet me pijn opa" roep ik boos. Door wat ik juist zei knijpt hij nog steviger in mijn armen. Ik denk dat hij me niet mag. Ik besluit dan maar even mijn mond te houden.

Hij opent een grote,zwarte deur en duwt me naar binnen. Ik kijk rond rechts van me zie ik het publiek en links een grote,stevige muur.

Een blonde jongen van rond de 20 komt naar me toe. Hij geeft me een micro aan. "Kan ik hier nog weg" vraag ik terwijl mijn ogen glijden over het publiek. Hij schudt zijn hoofd. "Sorry" antwoord hij.

Een muziekje klinkt door de boxen. "Laten we beginnen met love game" roept de presentator.

Mening?(sorry als je het niet leuk vond maar alle meningen zijn welkom)
Vote?(alleen als je het goed vond)

Love gameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu