A színpad elsötétült, a csarnokot pedig csend ülte meg. A közönségben egyre nőtt a várakozás izgalma, végül pedig felfokozott idegeiknek az Éter kínált gyógyírt: - Éés szíííínpadoon aa Sslytheeriiiiiiin!! - A nézősereg pedig egy emberként üvöltött fel, hogy üdvözölje a rockbandát.
A takarásból egyesével világították meg a banda tagjait: először Blaise, a dobos. Másodszor Pansy, az aqustikus. Harmadjára Will, a basszer. Végül pedig Draco, az énekes. A közönség elsöprő ovációval fogadta őket, különösen Dracot.
A Slytherin kivárt néhány pillanatig, majd Draco odalépve a mirofonállványhoz, jelzett a többieknek. Blaise intett, dobverőit összeütve beszámolt, majd a dob, és a gitár egyszerre csendült fel. Draco arcán élvezet futott át, ahogy átdübörögtek rajta a jól ismert taktusok. Fejét hátravetette, szemeit behunyta, arcán megjelent az a mindenki számára jól ismert Malfoyos vigyor. Miután Blaise leütötte a 8. nyolcast is, Draco megelevenedett. Szemeit kinyitva a közönséghez fordult, marokra kapta a mikrofont, és énekelni kezdett. Ahogy a zene ütemére mozgott; meztelen felsőtestén kihívóan futottak végig a megszínezett fények. Fekete bőrnadrágja lazán a csípőjére volt engedve, közszemlére téve a csípőcsontokat, melyet a lelkes sminkes nem volt rest egy kis fekete szemhéjtussal kiemelni...
A szőkeség úgy mozgott a színpadon, mintha erre született volna, meg sem látszottak rajta az utóbbi órák nyomai. Az utolsó, ráadáskén szolgáló lassú számhoz Draco a színpad szélénél felállított állványhoz sétált. Két kézzel fogta át a mikrofont, majd behunyva szemeit várta ki, hogy Blaise ütései meghozzák az ő részét. Mikor a 4. 4/4-es ütem is leütésre került, a szöszi nagy levegőt vett, kinyitotta a szemét, és,..... úgy érezte megállt a világ. Tekintete összefonódott egy kivételes szempárral.. A fiatal férfi zöld szemei nem engedték szabadulni; buja, szénfekete fürtjei érintésre ingerelték az ujjait; hogy a meztelen felsőtestről ne is beszéljünk, amit egy vörös bőrdzseki takart úgy-ahogy a kíváncsi tekintetek elől...
Draco úgy érezte, felforrt körülötte a levegő.. Ajkai és torka kiszáradt, tenyere izzadni kezdett, gyomra összeszűkült, a szíve pedig őrült taktusokat ütött le a mellkasában. Sóvárgásának Pansy elfojtott hangja vetett véget, aki odalépett mellé, oldalát oldalának vetve, akárha így tervezték volna.
-A szöveged, te nyomorék!.. -Sziszegte a fogai között, mire Draco megrázta a fejét, és a mikrofon után kapva énekelni kezdett. Tekintete ismét összekapcsolódott a zöld szempárral, a romantikus sorokat mintegy neki címezve.
Ahogy az utolsó sor utolsó hangja is lecsengett, a némaságot a közönség szinte egy emberként törte meg üdvrivalgásával. Draco Malfoyos vigyora ismét az ajkára kúszott, majd a többiekhez lépve átkarolta Will, és Blaise vállát. Will lerázta magáról Draco kezét, majd vigyorogva ment a színpad széléhez, é a közönségbe dobta a pengetőjét. A többiek követték a példáját. Mindenki előrement, majd a színpad szélénél felsorakozva átkarolták egymást. Blaise vigyorogva nyomott csókot a dobverőire, majd dobta a közönségbe, míg Pansy a pengetőjét ejtette az emberek közé.
Végül a színpad elsötétült, a Slytherin pedig lemasírozott a színfalak mögé.
-Mi a fasz volt ez az előbb, Draco? -Nézett a szőkeségre Blaise, miután elérték az öltözőt. A kérdezett nem válaszolt, csak ledobta magát egy fotelba, majd hátravetette a fejét.
-Hallasz?! -Úszott be a látóterébe ismét Blaise.
-Nehéz lenne nem hallani... -Morogta a szőke, tincsei közé túrva.
-Miattad a live verzióra kellett váltani... -Morogta Pansy, letámasztva a gitárját, majd ő is levetette magát a kanapéra. -Mi a szar volt veled?
-Szerintem sokkal inkább ki.. -Röhögte el magát Will, majd Pansyé mellé támasztotta gitárját, végül ő maga is levetődött a lány mellé.
-Még sose láttam ilyen helyes pasit.. -Sóhajtotta Draco, szemeire téve alkarját. -Totál megkívántam... -Tette még hozzá, bőrnadrágja övbujtatójába akasztva ujját.
-Nemár, hogy egy srác miatt cseszted el!...-Döbbent meg Pansy, a szőkeség arcát fürkészve.
- Pedig de! -Vigyorogta Will, a vállánál húzva magához a lányt. -De egyébként jó ízlésed van, Szöszke! Ha homi lennék, nekem is ráállna!!
-Újra látnom kell...-Nyögte Draco, majd felpattanva a székről bőrdzsekije után nyúlt.
-Most meg hová mész?! -Nyögte Blaise, majd ő is felpattant ültéből. Draco nem válaszolt, csak magára kanyarította kabátját, majd kiviharzott az ajtón. Blaise már indult volna utána, de Will a lábával nyomta vissza a székbe.
-Hagyd! Úgy is visszajön, ha éhes lesz. - Kacsintott Blaisere, továbbra is Pansy vállát cirógatva.
-Te nem is mondasz semmit?! -Nyögte Blaise, szavait a lánynak címezve, majd visszaroskadt a fotelba.
-Kellene?! -Nézett rá leereszkedően a lány, közelebb fészkelve magát a basszeroshoz. -Igaza van Willnek, hadd menjen... Úgyis visszajön.
YOU ARE READING
Lánc és lakat
FanfictionDraco Malfoy a Slytherin nevezetű rockbanda kőkemény énekese, aki nemmellesleg csőmeleg, bár ez csak a banda titka...Szóval az együttes karrierje szépen ível felfelé, ám egy nap koncertjükön a mikrofon mögött Draco valami igézőre lesz figyelmes..