פרק 15: אגם

4.9K 190 117
                                    

כמו שהובטח יצא פרק❤️ פרק הבא יצא שבוע הבא🌹 שבת שלום לכולם🥰.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

״כן הוא כמו אבא בשביל תומאס״ היא הסתכלה על תומאס והוא עלייה.

״אין בעיה תקראי לו״ המנהלת הסכימה ואווה הרימה טלפון לטאו.

הטלפון צילצל כמה שניות ואחר מכן טאו ענה, אווה מייד אמרה ״מאמי תקשיב, אני כאן בבית ספר של תומי והמנהלת רוצה לראות אותך, אל תשאל למה כנראה שלא מספיק להם אותי, תוכל לקחת הפסקה?״ בתקווה שהוא יבין.

״בטח מלאך, אני עכשיו עוזב הכל ומגיע לבית ספר, חמש דקות״ הוא אמר וניתק, אווה נאנחה בכבדות משמחה שטאו לא כזה מטומטם וזרם איתה.

״בעלי יעזוב הכל בשביל תומאס, אמרתי כבר שהוא כמו אבא שלו? ונראלי את מכירה את בעלי, טוב מי לא מכיר אותו, אופס... נשמעתי קצת מתנשאת? סליחה״ היא ציחקקה והמנהלת לא ענתה, שלושתם ישבן בחדר וחיכו לטאו שיבוא.

לאחר כמה דקות נשמעו צפירות של מכונית ואווה ראתה את הרכב של טאו מהחלון.

״או! הינה בעלי״ היא אמרה גורמת למנהלת להסתובב לחלון ולהצית ממנו.

טאו יוצא מהמכונית ספורט היקרה שלו ונכנס לבית הספר כשכל הילדים והחורים מסתכלים עליו, כולם יודעים מי זה טאו.

״ב-בעלך זה טאו?״ היא גמגמה והסתכלה מופתעת על אווה.

״כן״ אווה חייכה ולפתע דלת נפתחה, ממנה נכנס טאו עם חליפה ומחייך לכולם.

״היי לכולם, היי במיוחד לתומי ולאישתי המהממת״ טאו לפתע כופף את ראשו ונשק לאווה בשפתיים, מה שגרם למנהלת להיות מופתעת אך לתומאס לא, הוא ציחקק.

בזמן הנשיקה טאו מעביר את המסטיק שיש חו בפה לפיה של אווה, היא מופתעת ומתנות ממנו, אך המסטיק עדיין אצלה.

נ.ב זאת הייתה נשיקה לגמרי רגילה, לא המנהלת ולא תומאס לא שמו לב לזה, תומאס בכלל לא הסתכל לכיוונם.

״ה-היי״ אווה אמרה לאחר שהם התנתקו, טאו התיישב ליד אווה והסתכל על המנהלת.

״מה היה כל כך חשוב שהבית ספר הזה הפסיק את העבודה המאוד חשובה שלי?״ טאו שאל והסתכל על המנהלת ברצינות.

״כ-כלום אדוני, הכל בסדר, תומאס רב עם מישהו ורציתי להודיע שעדיף שהתחנכו אותו יותר טוב, שלא יריב מכות״ המנהלת אמרה והייתה נשמעת לחוצה.

״אז בעצם את אומרת לי, שאני צריך לחנך אותו מחדש? שהשיטת חינוך שלי! לא טוב?״ טאו אמר.

על טעויות משלמים Where stories live. Discover now