Niall Pov.
O scrisoare de la Lucy? Stai, ce am pierdut? Parca mi-a spus sa o las in pace! Nu mai inteleg nimic!
Eu: Dami scrisoarea aia!
Jess: Nu pana nu imi pui de la cine e!
Eu: E de la o fana!
Jess: Bine, sper sa nu ma insel!
Eu: Nu o vei face, acum te rog, imi dai acea scrisoare?
Jess: Poftim!
I-au scrisoarea din mana Jessicai si urc la etaj in camera pentru a putea vedea ce scrie. Totusi nu mai inteleg nimic, este prea bipolara si foarte nehotarata!
'' Draga Niall,
Ma gandeam sa iti dau o sansa, sa devenim 2 trupuri intr-unul singur, insa nu prea mai sunt asa sigura odata ce tu astepti un copil cu fata aceea. Chiar vroiam sa fim impreuna si inca vreau insa imi e frica al dracului de mult, chiar imi e frica. Imi e frica de lumea din jurul tau, imi e frica ca ma vei rami si ca ma vei folosi.
Da, Niall James Horan vreau sa fiu iubita ta, insa nu se mai poate asta! Este prea tarziu. Insa inainte de a incheia aici vreau sa iti spun un singur lucru, si vreau sa il tii minte! Fao pentru mine, te rog!
Dezbracă-mă cu grijă, dragul meu. Nu, nu de haine. Lasă-le pe mai încolo, când mă vei fi cunoscut ca femeia ta și nu ca un om ce doar a trecut prin patul tău rece. Dezbracă-mi sufletul, să știu că vrei iubire și nu emoții pe-mprumut. Încearcă să mă cunoști, fă acest efort și caută dincolo de niște picioare frumoase și sâni goi. Sunt femeie și vreau atenția ta. Căldura ta. Dragostea ta.
Dezbracă-mă de frici. Mi-e teamă de-un trecut pe care sunt gata să-l împart cu tine. Mi-e teamă de un VIITOR, pe care vreau și mai mult să îl trăiesc alături de sufletul tău. Mi-e teamă să nu fii la fel. Să nu rănești. Dă-mi liniștea dimineților tale și siguranța serilor trăite lângă pieptul tău. Dă-mi cuvintele tale sincere. Dă-mi încrederea că totul va fi bine. Dă-mi soare pe ochi.
Dezbracă-mă de tăcere. Fă-mă cu atitudinea ta să-ți spun tot, să-ți cer sfaturi și umărul tău când mi-e greu. Fă-mă femeie cu poftă de viață, cum eram altădată. Fă-mă omul tău, căruia îi vei povesti seara cum a mers toată ziua. Pe care îl vei încuraja să spună, cât de greu nu ar fi asta. Pe care îl vei face într-o zi să-ți dea inima, cu tot cu bătăi. Dă-mi gălăgia dimineților în care ne vom bate cu pernele. Și nebunia orelor de după miezul nopții. Și puterea de a putea zâmbi în tăcere, la brațul tău. Dă-mi un sincer te iubesc.
Dezbracă-mă de refuzuri. Fă-mă să nu mai spun nu. Să vreau să-mi deschid lumea plină de fluturi multicolori. Și plină de planuri, de visuri alături de cineva. Fii acel cineva. Dezbracă-mă de remușcări. De regrete. De nopți nedormite și lacrimi ce s-au uscat. Te voi iubi atunci, cum numai eu știu și fluturii mei îți vor fi ca pernă. Dă-mi un sărut să știu că mi-e bine de la el. Dă-mi liniștea și tăcerea ta, să le transform în zâmbet. Dă-mi fericirea unei vieți trăite simplu, dar frumos. Nu-ți cer mașină, case mari sau bogăție. Dă-mi dragoste. Și dezbracă-mă cu grijă.
Pacat ca nu vei sti acest lucru! Pacat ca aceasta scrisoare o voi ascunde atat de bine incat nimeni nu o va gasi, nici macar tu! Iar asta inseamna sa o ard!
Pacat Ni, pacat!
Cu drag a ta Lucy pentru totodeauna! ''
Da, pacat Lucy, pacat> Pacat Lucy, ca am aflat!
Hey scuze ca nu am mai postat dar scoala e grea de tot si clasa a 11 a este atat de grea, antrenamentele si concursul de azi de la Focsani! Spor la citit si imi pare rau ca este atat de mic ! :( O sa incerc sa mai postez cand am timp! :*
CITEȘTI
Vorbind pe twitter cu un necunoscut faimos // N.H.
FanfictionOare ce se inatmpla cand lume din jurul ei o crede o ciudata si un necunoscut de pe twitter o crede o fata interesanta? Oare ce se intampla cand dragostea intervine la ea si doreaste sa afla mai multe despre el? Oare va rezista ea informatiilor afl...