Jonas
Som om det vore igår kysser jag henne hastigt på kinden innan jag med snabba steg går bort från henne. Jag känner hur mina kinder blir rosiga och ett litet leende smyger sig på mina läppar. Jag fortsätter på den lilla stigen tills jag kommer ut ur skogen och hamnar vid min bil. Snabbt hoppar jag in i bilen och börjar köra hemåt.När jag stigit innanför dörren möts jag direkt av Elis och Esme som kommer springandes med händerna i luften. Jag hukar mig ner för att kunna omfamna dom i en kram. I samma stund som vi släpper kramen kommer Amanda efter med ett svagt leende och ställer sig mot dörröppningen.
"Hej älskling" Säger jag enkelt medan jag möter hennes blick.
"Hej, har det gått bra idag?" Frågar hon lugnt.
"Ja det har det väl, mycket att göra bara" Svarar jag lugnt, ger Esme en puss på pannan innan jag börjar knyta upp mina skor.
"Ja ni brukar väl ha en hel del att göra i augusti?" Fortsätter Amanda långsamt.
"Ja. Jag går upp och byter om" Svarar jag enkelt, ger henne en puss på pannan och springer sedan upp för trappan.När jag kommit upp på rummet, slänger jag av min kostym och hoppar snabbt in i duschen. Låter duschens varma strålar värma upp min nedkylda kropp efter suttit ute i en kall skog den största delen av dagen. Jag står länge i duschen och bara njuter. Låter mina ögonlock stängas, min kropp slappna av och tankarna släpper jag fritt.
Plötsligt känner jag hur två händer omfamnar mig bakifrån. Jag kollar chockat ner och känner direkt igen Amandas händer och hennes vigselring. Hon placerar kyssar längs min nacke och fortsätter ner för ryggen samtidigt som hon smeker min mage och bröst med sina bara händer. Jag känner hur hennes bröst rör sig mot min rygg. Plötsligt rör sig hennes hand upp och ner över min lem och flera stön börjar jag lämna efter mig.
"Jag har lagt barnen i säng, det är bara du och jag" Viskar hon förförisk i mitt öra, jag ryser över hela armarna av hennes upphetsande röst.
Drastisk vänder jag mig om, tar hennes små händer över hennes huvud och kysser hennes smaklösa läppar hårt. Försiktigt trycker jag henne mot väggen medan jag börjar kyssa hennes bröst, jag lämnar spår av mina kyssar hela väggen ner till hennes vulva. Hennes ena ben lägger jag över min breda axel för att göra det enklare för min tunga att komma åt henne ordentligt. Hennes höga stön hörs ordentligt men förhoppningsvis filtrerar ljudet från duschen bort det mesta.
"Fan Jonas bara knulla mig" Får hon plötsligt ut sig mellan stönen. Hon kollar vädjande på mig, rätt in i ögonen och jag ger henne snabbt ett flin tillbaka.
Jag ställer mig sakta upp medan jag drar med ena handen längs hennes ben som tillslut stannar vid hennes väldigt blöta vulva. Jag trycker försiktigt in två fingrar i henne samtidigt som jag trycker mina läppar mot hennes. Efter en stund tröttnar jag, vänder henne om och låter istället min lem komma in i henne. Ett försiktigt stön lämnar hennes smala läppar, men för varje gång jag trycker mig ut och in blir hennes stön högre och högre. Efter en stund känner jag plötsligt hur min orgasm är nära vilket gör att mina stöttar blir hårdare.
"Jag kommer nu" Hinner jag slänga ut precis innan jag sprutar i henne.
"Det var skönt. Det var längesen" Svarar hon leendes efter vi båda hunnit ta några djupa andetag.
"Ja" Fortsätter jag kallt och vänder mig tillbaka mot duschen.Amanda tränger sig in framför mig, sköljer snabbt av sig och lämnar sen duschen. Ett litet skratt kommer från mina läppar innan jag ställer mig under den varma strålen igen. Med enkla rörelser duschar jag snabbt klart innan även jag kliver ut ur duschen.
En stund efter jag både duschat och tagit på mig rena kläder har jag placerat mig vid köksön med en talrik av dagens middag framför mig. Strax efter att jag ätit upp, plockar jag upp min dator för att försöka komma ikapp med lite av dagens jobb. Men när jag loggat in på datorn ser jag direkt att jag har ett olöst sms. Hela jag fryser till när jag ser att det är från Elie.
Elie 21:27
Det var fint att se dig idag.Precis när jag är påväg att svara hör jag hur någon kommer springandes ner för trappen vilket får mig att i panik att slå igen datorn.
"Oj, har det hänt något?" Frågar Amanda chockat samtidigt som hon häller upp ett glas vatten åt sig själv.
"Eh nej det är bara jobb, det är verkligen massor nu och jag vet inte riktigt var jag ska börja" Säger jag enkelt och gör ett försök till ett leende medan jag kollar upp på henne.
"Jag kan tänka mig det hjärtat, men jag går och lägger mig" Svarar hon enkelt och springer sedan ännu en gång i trappen, upp mot vårat rum.När ljudet av en dörr som stängs hörs öppnar jag ännu en gång min dator och går in på min konversation med Elie igen.
Jonas 21:58
Det var fint att se dig också.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NÄR HJÄRTAT SJUNGER
RomantizmJonas och Elie växte upp i samma kvarter, samma gata och samma klass. Deras föräldrar var goda vänner och det var som bestämt att det skulle vara Jonas och Elie. Men när de gått ut gymnasiet väljer Elie att ge sig av för att upptäcka världen och job...