- To głupi pomysł, Diana. - powiedział nieprzekonany Ney gdy wszedł do mojego domu.
Zmarszczyłam brwi.
- To genialny pomysł. - mruknęłam patrząc na bruneta który wszedł do kuchni i nalał sobie wody.
- Ich fanki cię zniszczą. - oznajmił.
Oparłam się dłońmi o wyspę kuchenną.
- Już to robią - wzruszyłam ramionami. - Wejdź sobie na mojego twitter'a, a zobaczysz.
Przyglądał mi się czekoladowymi oczami.
- Może sobie odpuść, co? - zaproponował. - Zacznij żyć ponownie.
Zacisnęłam dłoń na szklance którą trzymałam.
- Nie potrafię. - mruknęłam. - Nie potrafię myśleć o niczym innym jak o zemście.
- W takim razie, rób co uważasz. - powiedział. - Dobrze wiesz, że będę z tobą nie ważne co się stanie.
Uśmiechnęłam się szeroko i podeszłam do niego obejmując ramionami.
- Jesteś najlepszym przyjacielem na świecie. - szepnęłam.
- Wiem. - mruknął, a ja się zaśmiałam.
Pogłaskał mnie po włosach i złożył pocałunek na czubku głowy.
- Zawsze możesz na mnie liczyć.Resztę dnia przesiedziałam sama przeglądając portale.
Nigdy w życiu nie przeczytałam o sobie tylu rzeczy.
Directionerki pisały o mnie jakby znały mnie conajmniej od kilku lat.
Nigdy nie sądziłam, że zwykłe kilka słów na temat tego co Styles ma w spodniach może wywołać takie poruszenie.@1HoranBaby1 Chcesz poznać brudny sekret na temat Harry'ego?
Kliknij w link!Zaciekawiona przeszłam na plotkarską stronę o gwiazdach Hollywood'u.
Zakład Harry'ego Styles'a o Diannę Messi!
Czy istnieje jeszcze jakiś fan One Direction, który nie słyszałby o Harry'm i Dianie?
Nie możliwe.
Znamy powód kłótni naszej ukochanej parki.
Jak donoszą pewne źrodła, Harry założył się ze swoim przyjacielem z zespołu Zayn'em Malik'iem o to, że spędzi noc z siostrą Messi'ego.
Pisząc 'spędzi noc', nie mam na myśli tylko spania obok siebie.
Czyżby Diana dowiedziała się o celu Harry'ego?
Poznajemy kolejny brudny sekret Harry'ego Styles'a.
- O kurwa..***
Zaczyna się jeszcze większa drama, a komentarzy coraz mniej :(
CZYTASZ
The Stupid and The Proud » styles ✓ [book one]
Fiksi PenggemarDiana od zawsze gardziła wszystkimi boysbandami twierdząc, że to sztuczne gwiazdeczki, które mają podkładane wszystko pod nos. Czy to zazdrość? Nie, po prostu czysta niechęć. Ona sama jako siostra najlepszego piłkarza na świecie, nie mogła narzekać...