24. Egyszer volt, hol nem volt

758 44 9
                                    

- Hogy vagy? - üdvözölt kedvesen Freya. - Erősödünk? - utalt a boxzsákra.

- Ohh szia Freya - vakartam feszülten a tarkóm. - Jobban vagyok - hazudtam.
Mégis hogy lennék jól, amikor tegnap hagytam cserben azt a fiút, aki félretette az álarcát és megmutatta, hogy tud szeretni?!
- Csak kiadom a feszültséget.

- Tegnap hamar eltüntél az esküvőről.. Miért?

- Nézd Freya... Nagyon sűrű nap volt a tegnapi. Fáradt voltam, és..

- Ne hazudj! - vágott a szavamba.
Az igazat akarom hallani, hátha tudok segíteni.

Talán ideje ezt megbeszélni valakivel. Testemen a sötétség kezd uralkodni, teljesen be fog szippantani.
Jó nyílj ki valakinek, Hope. Ne izgulj, mély levegő..

- A szőke fiú, aki eljött az esküvőtökre. Draco Malfoy volt.
Mi kettőnk között..nos..alakultak a dolgok egy ideje. Tegnap bevalotta az érzéseit, de én visszautasítottam... - sóhajtottam.

- Miért? - szeppent meg.

- Voltunk a Mágiaügyi Minisztériumban, kerestük Harry jósgömbét, hiszen Voldemort azt keresi.
De a sorok között sétálva felragyogott egy a sok közül.
Kiderült, hogy azért mert közöm van a jóslatához.
"A fiúnak, akinek nem lesz választása.
Ám a lány, megmentheti őt, vagy sodorhatja a legnagyobb vesztébe a fiút."
Nem lehettem önző, muszáj voltam lépni. Nem sodorhatom a legnagyobb vesztébe - könnyeztem be.

- Hope.. Ideje beszéltünk valamiről.
Dracoval egymásnak vagytok teremtve.
Kisgyermekkorotokban ismertétek meg egymást. Hayley és Narcissa jó barátnők voltak a Roxfortban. Anyád nem volt boszorka, de Dumbledore befogadta és vigyázott rá.
Így ismerkedtek meg.
Együtt letettek felnevelve, már ki is alakult nálatok ez a kémia. De később jött ez a jóslat, amiről beszéltél. Lucius önző döntésre szánta el magát. Emlék elvevő átkot vetett rátok, hogy ne emlékezzetek a múltatokra.
Azzal nem számolt, hogy a köztetek lévő vonzás nem fog csillapodni.
" Ha nem járhat, oson a szerelem." - nézett mélyen szemeimbe.

- Ez volt a nagy titok? - emeltem fel a hangom, ami elcsuklott és sírásban törtem ki.

- Jobb ez így, hogy végett vetettél ennek.

- Miért?

- Lucius biztos megölt volna, ha te kihúzod Dracot a halálfalók alól.
Megszégyenült volna a Malfoy hírnév. Ő ezt nem engedi meg magának.
- A ti történetek maradjon meg a "Hol volt, hol nem volt" befejezéssel.

E mondatára lábaim feladták a szolgálatot és összecsuklottam, elterültem a padlón és elfehéredett minden.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 29, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Emlékezz Rám |Draco Malfoy|Where stories live. Discover now