Seděla jsem v lavici společně s Dracem a čekali jsme na příchozího netopýra, který chodí vždy přesně včas, proto se všichni nahrnou do učeben co nejdříve, aby od něj neschytali školní trest, který on mile rád rozdával.
Víkend uběhl a je dva dny po plese. Draco se začal mnohem více snažit a pohledy, které jsme schytávali od ostatních mi vlastně ani nevadily. Jen ten jediný. Pansy. Neustále civěla celá rozčílena na nás dva. Házela jsem na ni stejné pohledy. Mnohokrát jsme se malém chytli, však bylo kolem nás mnoho lidí, kteří nám to zarazili.
Najednou dveře bouchly a nám všem došlo, že Severus právě přišel. Proletěl okolo mé maličkosti a trhnutím se otočil nám zpříma. Všechny si proměřil pohledem a zastavil se na nás dvou. Neříkám, že jsem se nezalekla, ale za tu dobu, co já o něm vím a on o mne jsem ho měla celkem přečteného. I když jeho pohledy se nijak nemění.
Věděla jsem, že se něco právě děje a já budu mít problém. Však jeho milovaná dceruška nesmí trpět.Začal vykládat svůj výklad. Několikrát napomenul Harryho nebo Rona. Taky povýšeně promluvil nad Hermionou. A hodina šla dál. I chudák Nevill dostal zabrat, když se ho ptal na otázky mi též neznámé.
——————————Hodina skončila, já se zvedala a jelikož to byla naše poslední hodina, měla jsem v plánu si zajít za Hagridem a podívat se na nové tvory, které si dovezl. Bohužel jeho hlas mě zastavil. ,,Parker! Ke mně!" Na místě jsem se zastavila a pomalu se otočila. Malými krůčky jsem vyšla až za Severusem. Ten počkal až všichni odejdou. Draco však stále stál a čekal, co se bude dít. ,,I vy pane Malfoy běžte." Draco zakroutil očima a s pohledem na mě odcházel.
,,Betty, to co se stalo na plese bylo moc."
,,Jo, já vím.."
,,Nechtěl bych, aby jsi si na to zvykala. I když to dělám nerad, tak ti budu muset udělit školní trest."
,,Bohužel, jsem to tušila.."
,,Výborně, takže jsem dlouho přemýšlel, jaký trest by ti byl hoden. A nic horšího mě nenapadlo, než odpoledne strávené s mou maličkostí." Lehce se pousmál.
Já však vytřeštila oči. Super. Kdo by si nepřál mít určité výslechy od svých rodičů. A ještě lépe, když o nich víte jen pár měsíců.
,,Dobře.."
,,Takže si odnes své věci a já tě budu čekat v kabinetu." Raději jsem jen přikývla a odcházela pryč.Draco stál před učebnou a čekal na mě.
,,Dobrý?"
,,Jo, ale horší trest jsem dostat snad nemohla.." povzdechla jsem si.
,,On ti dal trest?! Za co?"
,,No za ten ples."
,,A co hrozného ti udělil? Přebírání papírů s Filchem?"
,,Ne, odpoledne strávené se sklepním netopýrem.."
Draco vyděšeně nadskočil. I jeho to překvapilo.
,,Tak to ti nezávidím." Jen jsem přikývla a raději jsme odcházeli na kolej kde jsem si nechala věci a mířila si to ke kabinetu.On rozčíleně otevřel dveře, a když zjistil, že pod dvěma schody stojí jeho dceruška, jeho výraz změkl a pustil mě dál.
,,Posaď se." Jeho pokyn rukou jsem zkopírovala svým tělem a sedla jsem na polorozpadlou pohovku.Čekala jsem to nejhorší, že se začne vyptávat. A jistě, že začal.
,,Jak to máte teď s Dracem."
,,Em, jsme zase spolu.."
,,A co se vlastně stalo?" Na tuto otázku jsem opravdu odpovídat nechtěla. Říct mu, že Draco se vyspal s mou nepřítelkyní Pansy a věděla o tom celá škola jen ke mně nedošla pravda, mu opravdu říkat nebudu.
,,Em, Draco to trochu.. dobře, hodně to pokazil." Sklopila jsem svůj pohled. On raději nic nenamítal a něco dělal za svým stolem.Dlouho jsme jen mlčky seděli. Já už si snad i pamatovala, jak má seřazené knihy, když v tom mě napadalo, že bych se mohla dozvědět ještě něco o něm a mé mamince.
,,Mohu se teď ptát já?" On však jen přikývnul a stále hleděl do stolu.
,,Chtěl jsi mít někdy děti?" Zarazil se a svůj pohled přemístil na mě. Trochu jsem znervózněla.
,,Já vlastně ani nevim.. možná.."
,,A kdyby jsi o mně věděl?"
,,Betty to je těžký teď odpovídat na otázky. Já sám nevím. Kdyby mi to tvá matka řekla. Nikam bych nešel. Zůstal bych s ní. A nešel bych za.." raději se zasekl, jelikož mi došlo, že chce vyslovit její jméno. Jméno Lily. Naštvaně jsem nadzvedla hlavu.
,,A proč ses ji pak nezeptal?"
,,Nedošlo mi, že by jsi mohla být má dcera. Měla už někoho jiného. Nechtěl jsem bourat rodinu." Smutně povzdechl.
,,Koho jsi vlastně doopravdy miloval. Mámu nebo LILY?" Její jméno jsem vyslovila jaksi ironicky. Ani nevim, jestli ji mít ráda nebo ne.
,,Betty dost otázek.."
,,Ne! Mě to zajímá." Naštvaně se na mě podíval.
,,Obě jsem miloval.."
,,A která byla ta práva?" Byla jsem tak naštvaná. Věděla jsem, že Lily. Začala jsem se i dokonce zvedat z pohovky.
,,Byla by to tvá matky, kdyby.."
,,Kdyby jsi o mně věděl?"
,,Ano.." smutně vydechl.
,,A předtím?"
Mlčky hleděl do stolu.
,,Byla by to Lily, že?" Se slzami v očích jsem stála po jeho boku.
On však jen lehce přikývl, a pak se mi podíval do očí.
,,Jsi vůbec rád, že jsem tu, že jsem se narodila? Nedělá ti to nějaké problémy? A nebo, co kdybych to všem řekla. Jaká by byla tvá reakce? Severus Snape měl dvě milenky.."
,,Stačí! To stačí.. Betty tohle jsi už přehnala..!"
,,Ne! Ty tenkrát! Všechno jsi zkazil!"
Neudržela jsem se a byla jsem na odchodu.
,,Betty!" Křičel ještě za mými zády, ale já bouchal dveřmi a vyšla jsem ven z kabinetu.Běžela jsem s brekem do knihovny kde se dokážu vždy uklidnit, ale ten podělaný netopýr zvaný můj otec mě dnes naštval tak moc..
ČTEŠ
💚V Zajetí Lásky💛
RomansNikdy bych nevěřila, že zrovna do něj bych se někdy zamilovala. Bojím se, že mě zradí a přivede do nebezpečí. Mám se radši držet dál? Betty💛 •dokončeno•