Multimedia: Ece
"Olum lan kazandın harbiden gidiyorsun ha"
Dedi Eylem.
"Ben ne zaman bi şeyi yapacağım dedikten sonra yapmadım?"
"La tamam onu biliyoruz ama ben inanmıyordum açıkçası"
"Allah razı olsun ya ne çok destekçim varmış"
"Kanka ne? Babanın yollayacağına inanmıyordum ben açıkçası"
"Ben Ece'yim kızım. Herkesi ikna etme özelliğim var benim."
"Onu biliyoruz zaten"
"Eee planın ne şimdi orda ki evin falan hazır mı?"
"Ev için adamla konuştum. Okul işlerini de gidince halledeceğim."
"Okul ne zaman başlıyor?"
"3 hafta sonra"
"Ee bu aralıkta ne yapacaksın?"
"Biliyorsun dil kursuna burada 1 ay gittim ama orada da 1-2 haftalık bi eğitim almayı düşünüyorum."
"Gayet mantıklı"
"Bence de"
"Lan saat 6 olmuş."
"Oha daha eve gidip hazırlanmam lazım ya."
"Hemen çık"
"Tamamdır. Seni çok seviyorum bu bir sene boyunca hep yanımda olduğun için teşekkür ederim."
"Ya salak bende seni seviyorum. Bak ağlatacaksın beni."
"Aman allahım Eylem ağlayacak ha?"
"Ha ha ha"
"Ağlasana lan gitmeden onu da bi göreyim de gidince canım sıkıldıkça seni hatırlayıp gülerim"
"Canının sıkılmaması için seni dövede bilirim."
"Tamam abla büyüksün. Hahahaha"
"Yürü len şebek"
"Hahahahha"
"ECUKE!"
"EYYY"
"Seni seviyorum kendine dikkat et. Bir şey olursa hemen arıyorsun. Biliyorsun ki sen aradığın zaman hep açarım.
"Biliyorum bebeğim biliyorum."
"Kendine dikkat et gidince ara."
"Tamamdır"Kapıdan çıkarken Eylem'e öpücük atıp. Evden çıktım. Sonrada arabama binip eve doğru yola koyuldum. Eve geldikten sonra son bi kez eşyalarımı kontrol ettikten sonra valizime yerleştirdim. Ve artık valizim hazırdı.
Evden ayrılıyordum. Mutluydum ama bi kısmım buruktu. Odamdan çıkmadan önce son bi kez masamın yanına gidip sandalyeme oturdum. Ne çok çalışmıştım sınavı geçmek için. Ama sonunda başarmıştım. Sonra bizimkilerle vedalaşmak için babaanneme indim. Bütün herkes buradaydı. Herkesle sarılıp vedalaştıktan sonra evden tam çıkarken ablam ağlamaya başladı.
"Ağlama kız tamam söz sana da bulacağım bi İtalyan pizzacı"
"Aman be Ece iki dk ağlayalım düzgünce."
"Sus be niye ağlıyorsun savaşa mı gidiyorum? Uçağa binsen 3 saate yanımdasın farkındasın değil mi?
"Farkındayım da olsun işte canım ağlamak istedi sana ne?"
"Ay tamam tamam uğraşamayacağım senle gel öpeyim.Ablamla tam vedalaşırken dışarıdan muazzam bi sesle korna sesi geliyordu. Ve bu kişi kimse ısrarla basmaktan vazgeçmiyordu. Bi dk bu müzik sesi de ne? Aman allahım YILDIZLARDA KAYAR mı çalıyor? Hemen ablamdan ayrılıp dışarı çıktım. Bir de ne göreyim. Bizim kızlar?
"Lan ne işiniz var burada?"
"Seni biz götüreceğiz havalimanına başka seçenek düşünülemezdi di mi kızlar?
Kızlar hep bir ağızdan:
"Tabikiiii" diye bağırdı.
Manyaklar bi tane Mercedes Vito kiralamışlardı.Bizimkilerle vedalaştıktan sonra kızlarla arabaya bindik.
"Allahım çok şükür hepimiz aynı arabadayız ve bu arabayı ben kullanmıyorum." Dedim.
"Aman be ne çene yaptın aldık işte ehliyeti biz senin gibi 18. Yaşımızı doldurmadan 6 ay önce gidip vermedik ehliyet kursuna evraklarımızı." Dedi Sıla.
"Aman iyi be" dedim.Ve kızlarla havalimanına yolculuğumuz başlamış oldu. Yol boyunca bağıra çağıra şarkı söyleyip durduk. Ve 1 saatin sonunda havalimanına gelmiştik. Kızlar pasaport kontrolünün olduğu yere kadar beni yanlız bırakmadı. Kontrolden geçmeden önce yine bi toplaşıp ağlama geleceğimizi bu seferde bozmadık. Kızlara tek tek sarılıp öptükten sonra ayrıldım. Ve iki valizimi de sürükleyip pasaport kontrolünden geçtim. Kontrolden geçtikten sonra arkamı dönüp kızlara bakıp öpücük ata ata geri gitmeye başladım.
Bi anda ne olduğunu anlayamadan yeri boylamıştım. Kızlar düştüğüm için karşıdan bana bakıp kahkaha atıyorlardı. Ama ben ayağım takılıp düşmedim ki. Sağıma baktığımda bi adam elinden düşen çantasını yerden alıp uzaklaştı. Ulan höst insan bi özür dilerim der, iyi misin der, bi şey yapabilir miyim sizin için der, ama nerde çoktan gitmişti bile angut. Sonra kendimi toparlayıp ayağa kalktım ve kızlara baktım. Hala gülüyorlardı sinir şeyler. Onlara el sallayıp uçağa doğru gitmeye başladım.
{{{{{{ SELAM, UMARIM HİKAYEMİ BEĞENMİŞSİNİZDİR. HİKAYEYİ YAVAŞ YAVAŞ YAZACAĞIM HABERİNİZ OLSUN. DERSLERİMDEN DOLAYI SÜREKLİ BÖLÜM ATAMAYACAĞIM. AMA SİZİ DE BENSİZ BIRAKMAK İSTEMİYORUM. HİKAYEMLE İLGİLİ İYİ VEYA KÖTÜ HİÇ HARKETMEZ BÜTÜN DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM. SÖZ VERİYORUM HEPSİNİ OKUYUP CEVA VERMEYE ÇALIŞACAĞIM. HİKAYEMİ BEĞENDİYSENİZ KÜTÜPANENİZE EKLERSENİZ ÇOK SEVİNİRİM. HEPİNİZİ ÖPÜYORUM YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE...}}}}}}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mİ MANCHİ
RomansaŞimdi ne vardı sırada? Ne yapacağımı bilmiyorum ama bi şekilde başaracağım bunu biliyorum. Bekle beni italya ben geliyorum.