Nu mai apuc sa spun nimic că ma sărută...Nu știam ce să fac... Sa răspund sau nu? Ce se v-a întâmpla după?... Nu mai apuc sa mă gândesc la ceva pentru ca mă mușcă de buza inferioara , eu gemând de durere ,permițându-i să intre in cavitatea mea bucală ,pana la urmă ,raspunzadu-i. Chiar daca sunt cu ochii închiși ,tot il simt cum rânjește prin sărut. Sincer... chiar sărută bine...este asa de dulce...DAR NU! Lea! Tu nu te îndrăgostești de un profitor! Tu trebuie sa iti îndeplinești visul!! Ne despărțim din sărut din cauza lipsei de aer.
Eu: De ce ai făcut asta? Idiotule!!! Sunt eu mare fană ,dar nici chiar așa!!De ce?!*țip la el*
Jk: Pentru ca te vreau dulceață.😏
Eu: Ei bine ,eu nu , asa ca voi pleca.*spun încercând sa plec*
*Jk povestește*
O văd încercând sa plece. Normal ca nu o voi lăsa pana cand nu primesc ce imi doresc. O vreau in pat neapărat! E prea sexy pentru a trece așa ușor pe langa mine! Așa ca o trag de mână repede si o lipesc de perete. O sărut flămând ,plin de dorințe și ea imi raspunde. Știam ca nu-mi poate rezista ,nicio fata nu mi-a rezistat până acum. Dar sincer...ea mi se pare puțin diferită..Oricum nu contează ,eu nu mă îndrăgostesc de fete ,eu doar profit de o noapte si după le las. Simplu, nu? Revenind la subiectul important. Îi las săruturi umede pe gât , dar in același timp si câteva semne. Imi duc mâinile sub crop top-ul ei , vrând sa o simt. Ea își da imediat seama de ce vreau sa fac si mă oprește. Isteață fata!
Lea: Ce naibii te apucă? Lasa-ma ca pierd ora!SI DE CE MI-AI FĂCUT SEMNELE ASTEA!!!!!! Acum nu mai mai pot duce in clasa! Mai bine plec acasă...
Eu: Nah, nu așa ușor.*spun si o trag din nou de mână*
Lea: Stai sa vezi ce ușor dansezi tu pe podea😌
In secunda următoare , imi da un picior jos si simt că mor , căzând in genunchi.
Eu: Să știi ca m-ai înfuriat ,data viitoare nu mai stau la discuții babygirl!!*spun iar ea pleacă*
Eu: PERFECT!!! La naiba cu fata asta...mmmh
De ce ea a făcut față la atingerile mele? Hm? Fiecare a vrut mai mult ,si mai mult...Dar ea? Trebuie sa aflu mai multe!!
*SooAe povestește*
Eu: Psssst.
Nu da niciun semn.
Eu: Bai terminatule. *spun si ii dau o palmă peste ceafă ,trezindu-se din morți*
Suga: Ce vrei? N-ai vazut ca imi faceam somnu' de frumusețe??!
Eu: Little meaw meaw s-a supărat?🥺 Fii atent!
Suga: Sunt ochi si urechi dulceață.
Eu: In primul rând ,nu-mi mai spune așa ca te sparg! In al doilea rând , ce naiba face Lea atâta timp la baie?
Suga: E cu-
*Flashback*
Jk: Bun , eu vreau sa ma duc după ea , cine știe ce dorințe imi voi mai implini😏 Iar voi...BAAA!!!! VOI MAI SUNTEȚI PE PLANETA ASTA?
Toți in cor: D-d-da!
Jk: Asa bun, sper ca ați auzit ce am spus! Iar voi ,daca va întreabă cineva despre ea ,sa nu scoateți nici cel mai mic cuvant pe gura!!!
Toți: Am înțeles!
*Flashback incheiat*
Eu: Ce te-ai blocat așa?
CITEȘTI
Un vis adevărat..
Teen FictionVisul fetelor v-a deveni realitate?.. _ _ #1 ~ girls❤️ 07.08.2021 #2 ~ school❤️ 07.08.2021 #4 ~ dream❤️ 07.08.2021 #3 ~ boys❤️ 21.08.2021 _ _ !!! Cartea poate conține greșeli gramaticale !!!