1.Ziua cea mare

267 5 0
                                    

Convorbire telefonica:
-Aurora esti gata de plecare?
- Cum sa nu! Nu am putut dormi toata noaptea!
- Asteapta in fata portii .Voi veni impreuna cu taxiul la tine.
-Bine astept.
Convorbire incheiata.
-Andra, ai vorbit ?spune mama ei.
-Da.A venit taxiul?
- Desigur te asteapta in fata.
A urcat in taxiu.Era nerabdatoare . A ajuns in fata casei Aurorei.
-Urca ca o sa pierdem autobuzul!
- Bine.
Au ajuns in statie.Au urcat repede si in cateva minute au ajuns in fata liceului. Ce liceu frumos! Se afla in New York. Ce aglomeratie!
- Ce frumos! spune Aurora.
- Da , ai dreptate.
- Cred ca e cea mai frumoasa cladire pe care am vazut-o.
- Hai sa intrăm!
Au intrat. Ce superb! In fața lor se afla o imesă sală sprijinită de coloane.
S-au dus la doamna drectoare să ii spună ca au sosit si să le spună unde vor sta.
Au ajuns in fata usii biroului dar nu aveau curaj sa bata la usa.
- Hai Aurora! Bate tu !
- Dar de ce nu bati tu?
-Pentru ca asta e treaba ta!
-Bine eu bat dar tu vorbesti! ok?!
-Bine! Dar mai bine vorbim amandoua!
Pana la urma Aurora a batut la usa, noua lor directoare le-a poftit in birou si le-a zis unde e camera lor. Fetele entuziasmate au urcat repede razand si au intrat repede pe usa noii lor camere. Acolo se mai aflau doua fete.
-Buna eu sunt Andra iar ea e prietena mea Aurora!
- Mda bine dar nu prea ne interesa....In fine eu sunt Andreea iar ea e Teodora.
-Incantate de cunostinta! zise Aurora.
- Bun! Am facut noi cunostinta dar nu e de ajuns. Voi doua trebuie sa atiti regulile camerei si anume: noi luam paturile de sus (erau paturi etajate),dimineata noi vom folosi primele baia, seara sa nu face-ti galagie si fara sa ne umblati prin haine saou alte lucruri ! Clar!? zise Teodora.
- Da, pentru noi e clar sper ca e si pentru voi! zise Andra putin nervoasa.
-Adica? intreba suspicioasa Andreea.
-Adica regulile se aplica si pentru voi!
-Uita-ti fetelor, noi facem regulile aici! Dar in fine va iertam de data asta ca nu stiati si suntem de acord sa respectam si noi regulile.
Pana de s-au instalat in camera se facu seara. Andra si Aurora erau extenuate asa ca s-au culcat devreme. Cand au vazut ca dorm, Teodora si Andreea au planuit ca dimineata devreme sa le faca o farsa, apoi s-au culcat.

Primii ani de liceuWhere stories live. Discover now