Rozdział Trzynasty

347 58 6
                                    

Sakura

Widziałam jasne światło, w którego strone szłam, to było jakby takie anielskie wołanie. Wiedziałam że powoli umieram. Lecz byłam na samej granicy życia i śmierci. Chciałam odejść z tego świata, ale czułam niedosyt, że nigdy już nie dorównam przyjaciołom z drużyny, albo nie przewyższe Pani Tsunade. A najbardziej było by mi szkoda moich przyjaciół którzy by za mną rozpaczali. Zdecydowałam przeżyć! Nie wiedziałam jak, ale postanowiłam walczyć ze śmiercią!

-Sakuro nie możesz umrzeć, nie teraz nie rób mi tego, nie w takiej chwili.
-Tsunade-sama, Sakura nie daje żadnych oznak życia. Prawdopodobnie nie żyje.
-Nie to nie prawda! To nie może być prawda!
-Przykro mi.

Tsunade

Byłam zrospaczona moja uczennica zmarła na moich oczach. Nie mogłam w to uwierzyć. Nikt jeszcze nigdy nie zginą na moich oczach. Wziełam na ręce martwą dziewczynę i zaniosłam do mojego gabinetu. Dyskretnie aby nikt mnie z nią nie widział. Weszłam do swojego gabinetu  położyłam ją na sofie. Zamknełam drzwi na klucz, aby nikt nie wszedł. Po ich zamknięciu zaczełam rozpaczać.

Sakura

Czułam  że ktoś jest przy moim ciele i rozpacza. Domyśliłam się że to może być Tsunade. Lecz i tak moje ciało było bezwładne, ale dusza cały czas walczyła o to by wrócić do życia. Musiałam to wygrać, przecież nikt nie może rozpaczać z mojego powodu. Miałam takie dziwne uczucie że nie jestem  potrzebna na tamtym świecie, lecz kiedy przypomniałam sobie o moich przyjaciołach i o Sasuke. Wróciły mi chęci do walki, nie mogłam ich tak zostawić. Nawet nie wyobrażam sobie moich przyjaciół, jak by się dowiedzieli o mojej śmierci. Nie mogłam ich zawieść. Przecież jestem Sakura Haruno uczennica piątej Hokage i byle śmierci się nie dam!!!

Tsunade

Nagle poczyłam jakby drgnięcie na na mojej ręce którą trzymałam Sakure.- musiało mi się zdawać. A czy napewno?

Sorry że taki krótki rozdział ale nie mam weny. Kolejny rozdział powinien być dłuższy, mam nadzieje że wam się podoba.

Uczennica TsunadeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz