yeşil erik -1-

133 8 0
                                    

'' sanırım , evet ''

''başka bir hayata hazır mısın rüya ? ''

ailesinden şiddet gördüğü için sevgilisyle kaçan kızın bu yolculuk sonu olamazdı değilmi ? peki bu yolculukta kimlerle tanışıcak ? ve daha ne maceralar yaşıyacak!

******************************************

son bi kez evime bakıp bahçe kapısını kapattım ve boynumu ceketimin yakasına gömerek yürümeye başladım . kalbimde , acı , pişmanlık gibi duygular yoktu ama sanki , sanki başımıza kötü şeyler gelicek gibi hissediyordum . nefesimi dışarı üfleyip yürümeye devam ettim. acaba yanlış mı yapıyorum diye geçirdim içimden . nihayet gözüme görünen gösterişli araç düşüncelerimi yarıda böldü . yüzüme sahte bir maske takarak duygularımı görmemesini sağlıyabilirdim ama ne zamana kadar? onla sadece beni bu çöplükten çıkarıcak olması için kaçıyordum . ailemden şiddet görmek benim suçum değildi. bütün günümü fırında çalışarak harcardım . ama kazandığım tek bir kuruş cebime gelmezdi .gösterişli aracın kapısını açtığımda karşımda bir adet sarhoş uraz görmeyi beklemiyordum . nasıl yani içmişmiydi .yolculuk yapacaktık ve o sarhoştu . bu daha çok korkmama sebep oldu .

++++++

ankaradan çıkalı 1-2 saat oldu istanbula gidiyoduk ve o daha ağzını bile açmadı gözünü yoldan ayırmıyordu sanki bişeyler düşnüyordu . ben ona bakarken gözlerimi alan far ışıkları dahada hızlanıyordu ve yaklaşıordu . ben çığlık atana kadar ...........

-------

gözlerimi yavaş yavaş açmaya başadığımda hastanede olduğumu farkettim yanımdaki yatak boştu . uraz ? ona ne oldu ki ? kapı açılınca gözlerimi otarafa çevirdim .

'' uraz doğan 'ın yakınımısınız ? ''

'' e-evet ne oldu ? ''

'' bakın üzgünüz ama çok şiddetli bi tramva geçirdiniz ve durumunuz kritikti her ikinizinde 5-6 gündür tedavi görüyosunuz siz güçlü kalmayı başarabildiniz ama malesef o başaramadı ''

ellerimi ağzıma götürüp üzüldüğümü ifade etmeye çalıştım işte . ama sevmiyodum napayım ki yani urazı sevmiyodum yinede üzüldüm .

sonra doktor konuşmaya dewam etti

'' şaka şaka tuvalete gitti '' dedi . ayağının birini yere vurarak gülmeye başladı . bu olaya sadece gözlerimi devirdim. sonra tekarar kapı açıldı ve uraz herşeyden habersiz içeri girdi . bizim doktor olcak doktor göz kırpıp odadan dışarı çıktı .

'' uraz ''

'' efendim ''

'' biz napıcaz arabada pert oldu .''

'' buluruz bi yolunu ama seni şuan otele bırakmam lazım babam ofise çağırıyo rapor hazırlanması gerekiyomuş '' dedi burnumu sıkarak nasıl yani ?

'' hatırlarsan biz kaçtık '' dedim . biz ' in üzerine vurgu yaparak . ''yoo'' dedi . normal bi sesle anlamayan bakışlarımı üzer,nde gezirdirirken devam etti '' biz kaçmadık rüya '' '' ben seni kurtardım , .. o çöplükten herşeyden bana can borçlusun '' dedi . hiç bişey söyliyemem çünkü doğru söylüyo ama bu tavrıyla ondan dahada soğudum . -_- hastaneden çıkıp arabaya doğru ilerledik vaay yeni araba , arabanın içi baya konforlu . bu sefer şoför sürüyordu . otele gelince uraz girişi yaptırdı . bende hemen odaya çıktım . düşünmem gereken çok şey vardı . ben napıcaktım bu hödük beni 2 güne kalmaz kapının önüne koyar . yine düşüncelerimi bozan midemin gurultusu oldu telefonumu alıp . aşağı inmeye başladım merdivenlerden -_- *-* hızlı hızlı inerken aniden yuvarlanmaya başladm . nihayet sona ulaşınca kafamı ovalayıp '' ooowww '' bana çarpan hödük2 arkasına bile bakmadan ilerlemeye başladı . azımsı biraz tarzında badboyları andırıyodu ama odunumsu tavrıyla herşeyi altüst ediyordu . otelin restorantında boş masa bulup ierlemeye başladım açık büfe yoktu . bende siparişi verip beklemeye başladım sonra yanımda biri belirdi telefon konuşması yapıyordu .

'' hayır . hayır baba geri dönmüyecem ''

''onuda nerden çıkardın sadece fazla çalışıyorum ve tatile ihtiyacım var ''

'' tabiki barda değilim ''

'' oteldeyim , tamam mı bittimi kapatıyorum ''

dedi . ve kapattı . sonra hiç sormadan önümdeki sandalyeye oturdu kafamı hayıdır işaretinde salladım

'' ımm şey .. retorantta boş yer yoktuda bende senle arkadaşızdır diye düşündüm . tanıdınmı beni ? ''

'' seni tanımadım ayrıca arkadaşda değiliz ''

elini ensesine götürüp

'' çarpıştık ya hani ondan şeettim hem özür borcum var afedersin ''

'' dua et iyi günümdeyim , otur ama uslu dur ''

gözlerini devirip . yemeklerin gelmesini bekledik . cidden neden bu kadar çabuk izin vermiştim ki burası enim yerim sonuçta ve ben onu tanımıyorum . aman bosver :shshsjsh biz öyle oturduk yemek yedik falanfilan şakalaşmaya başladık sonra gülmeye sonra anırmaya sonra.. neyse bosver restorantın kapısında uraz belirdi . ve sinirli bi şekilde bize doğru gelmeye başladı .masaya ulaşınca '' oh ne ala rüya hanım ben sen rahat et diye otele getireyim sen hemen erkek bulmuşsun kendine sen tam anlayamadın galiba zaten senle çok uğraştım yeter artık otel görevllerine söylerim eşyalarını kapıya çıkarırlar . daha hiçbirşey söylemeden gitti . sanki bişeye sinirlenmiştide hıncını benden çıkarıyordu .olaya anlamsız bakan isimsiz hödük2 bişeyler anlatmamı bekliyomuş gibi gözlerini kırptı .

'' aaav gel sahile gidelim anlatırım ,''

görevlilerden çantamı alıp karşıdaki sahile geçtik .

'' ben ailemden şiddet görüyodum ve artık canıma tak etti . tanıştığım bi çocukla kaçtım . ama yolda kaza geçirdik alnımdaki sargılar o yüzden sonra işleri oldğunu sözledi ve beni otele bıraktı sonra olanları biliyosun ''

'' ama şimdi senin ağlaman gerek ''

'' onu zaten sevmiyodum ki bulurum kendime pansiyon sonra eve geri dönerim yapıcak bişey yok ''

'' rüya biraz ani olucak ama istersen sana ev tutabilirim ''

'' hayır olma kabul edemem '' tab2 de ederim . çk yzssüzmdr de .s.s

''kalıcak yerin yok ısrar etme işte ''

'' .......''

yeşil erikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin