Harry se plížil se zlatým vajicem po setmělých chodbách. Nechtěl, ale už to musel začít řešit, stále byl na Cedrika naštvaný, že mu přebral Cho. Kdyby jen prostě dala přednost kemu před ním. Nejradši by vzal to vajice a zavřel do něho mrzimorovi hlavu, alepsoň by pak řešil místo Cho na plese jen migrénu.
"Lesní vůně" vkročil do prefektské umývárny a zůstal ohromeně stát. Velká lesklá vana, která se podobala spíš bazénu byla čistá a vypadala lákavě. Po tom co odzkoušel nespočet kohoutků, od vody po mýdlové bubliny, lehl si na kraj a otevřel vajice, zase se spustil křik. Rychle ho zavřel a doufal že ho nikdo venku na chodbách neslyšel.
"Musíš ho dát pod vodu." vajice mu vypadlo se žbluknutím do vany a měl co dělat aby tam nesjel sám. Otočil se zíral na Cedrika Diggoryho, který seděl za místem, kde se nacházela ještě před okamžikem Harryho záda. "Co tu děláš?" vyjel na něj, naštvaný nejen na mrzimora, ale i na sebe za to jak se lehce polekal.
Diggory si sundal ručník a vklouzl do vany, nebelvír zůstal stát a nevěděl co se děje "Přišel jsem ti přece pomoc, tak dej to vajice pod vodu." Harry nahmatal na dně lesklý zlatý povrch a otevřel ho. Na hladinu se vyřinuly bubliny, ale vajice konečně nekřičelo. Podíval se podezřívavě na mrzimoran který se mezi tím přesunul blíž k němu "Musíš být pod vodou taky." Černovlasý se tedy ponořil.
„Přijď za námi v ten modrý svět
– nad zemí náš zpěv neslyšet –
a věz, že nám teď propadlo,
oč v životě jsi nejvíc stál.
Máš hodinu, jen krátký čas,
abys to získal zpátky zas,
pak ti však černé zrcadlo
řekne: Je marné hledat dál.“už bez dechu se vynořil a zalapal po vzduchu, obrátil se na Cedrika, který se opíral o kraj kus za ním, ten se teď narovnal a stál u něj "Co to ale znamen-" nestihl svou otázku dokončit, když se mu mrzimor přisál na ústa. Nebelvír uplně ztuhl. Cedrik ho přetočil a natlačil na kraj. Až když mu vjel jazykem do pusy tak se vzpomatoval a odstrčil ho. S mrzimorským urostlým chytačem to moc nehlo, ale odtáhl se. Jen ruce zapřel o kraj po obou stranách nebelvíra. "Co to sakra děláš?" Harry byl zmatený a jediné čeho litoval bylo, že jeho hůlka byla na jedné lavičce u stěny se zbytkem jeho věcí. Diggory se k něm naklonil a rty mu přejel od krku k uchu "To co chci udělat už dlouho." černovlasý se na něj v šoku otočil, on se, ale jen ušklíbl "To byla samá Changová a nic jiného, ale teď víš, že tě nechce." znovu se rty přesunul na jeho krk a lehce ho zkousl, menšímu naskočil husí kůže "Takže nám nic nebrání užít si trochu legrace." s těmi slovy sjel jednou rukou černovlasému na levou bradavku a začal ji mnout. Mladšímu vyšel sten z úst, ale pořád jednou rukou odstrkoval vyšího. "Nech toho, Diggory. Proč to děláš?!" Ten se zasekl a podíval se na nebelvíra, kterému se leskly oči slzamy hněvu a možná trochou strachu. Přiblížil se k němu znovu a lehce ho políbil "Protože tě chci, Harry." znovu ho políbil "Dostanu tě až na vrchol."
Mrzimor si mladšího vysadil lehce na klín v polostoji, takže se jeho pozadí opíralo o vyššího napůl ztopořelou erekci. Trochu mu vzdychl do rtů a menší se přestal bránit. Diggory přesunul svoje ruce na jeho boky, načež nebelvír reagoval tichým zavzdycháním. Mrzimor palci přejížděl po lehce naznačených svalech, které tmavovlasému vedly od kořenu k bokům, díky čemuž i on začal tvrdnout.
Cedrik přejel svou už zcela tvrdou chloubou mezi nebelvírovými půlkami a kousl ho do spodního rtu. Potom ho přetočil tak aby trupem spočíval na podlaze a kopíroval tělem kraj vany. "Počkat co to děláš?!" Cedrik jako odpověď natlačil svůj rozkrok proti pozadí menšího a levou rukou zapl kohoutek vedel nich, z kterého začalo téc mýdlo. Harry se na to koukal zděšeně přes vlastní rameno. Diggory se na něj kouzelně usmál a políbil ho na spánek, nečež nebelvírovi hořkosladce naplno došlo, že Cedrik je vážně hezký. Ten si rozmazal mýdlo po celé ruce a pak ji přesnul k otvoru čtvrtého šampiona. Na nic nečekal a strčil dovnitř jeden prst, Harrymu se napl každý sval v těle a zapřel dlaně do podlahy vedle sebe "Ne to ne!" mrzimor se vklidu sklonil k jeho zádum a dal mu na naplé svaly malé polibky "Jestli se neuvolníš tak mi asi ten prst zlomíš." "Prostě ho vyndej!" mrzimor ale prstem uvnitř pohl, menší zavzdychal, jenže jeho zaťaté svaly nepovolili. Cedrik se rozhodl v čase čekání udělat mu uprostřed zad několik cucfleků. Po chvíli cítil, že může prstem konečně pohnout, začal jím kroužit a narážet na stěnu jeho otvoru, dokonce si dovolil přidat druhý a nedlouho potom i třetí. Tmavovlasý žalobně zaskučel do podlahy "Je to divné, přestaň." Mrzimor, ale prsty pořád nevyndal místo toho jimy projel uvnitř na straně prostaty dokud nenarazil na onen bod, mladší se prohl a udělal se do vody "Agh, můj bože! Co to?!" vyšší se pousmál a druhou rukou, kterou neměl v něm začal nanovo mnout menšího povadlí penis dokud zase neztvrdnul "Ne, teď jsem se udělal, ja už nemůžu, prosím, Cedriku." ten ho políbil na tvář "Teď ale přece příjde to hlavní." Vytáhl z něj všechny prsty, což se neobešlo bez dalšího hlubokého vzdychu. Znovu spustil kohoutek vedle nich a mýdlo si nechal natéct do dlaně, aby ho potom rozetřel po svém penisu. Žaludem se zapřel o Harryho otvor a oba vzdychli. Začal do něj pomalu pronikat. Jejich vzdychy naplnily celou koupelnu.
"Jsi zkurveně úzký, Harry." jmenovaný se na něj nasopeně otočil "Taky jsi tam první." na to se jen znovu oslnivě usmál "To jsem rád." Přirážel do něj a šplýchání vody zanikalo ve vzdecích a naopak. Oba cítili že se blíží k vrcholu. Cedrik naposledy přirazil až po kořen a naplnil menšího, který těsně předním vyvrcholil podsebe.
Diggory se posadil na sedátko umístěné pod vodou ve vaně a přitáhl si ho na klín čelem k sobě. "Počkej musím to z tebe dostat, bylo by ti zle od žaludku." strčil do něj prst aby jeho sperma mohlo ven. "Dost, cítím jak do mě vniká voda." mrzimor se lišácky pousmál "Byl by jsi radši kdybych do tebe vnikl já?" "Dneska už vážně ne." odpoveděl mladší a hlavu si důvěrně opřel o jedno z jeho ramen. Seděli takhle chvilku a mrzimor mu čechral černé vlhké vlasy, do kterých sem tam umístil polibek. Harry zvedl hlavu a nechal se políbit skutečně, pak z něj sesedl na sedátko a opřel se mu o nataženou ruku zády "Ale co měla znamenat ta píseň." Cedrik ukázal prstem na jednu z mozaiek s mořskou pannou, tmavovlasý skrčil obočí a zamyslel se "Aha!" rozzářil se po chvíli. Diggory se rozesmál a znovu ho přitáhl do polibku, který chtivě opětoval.
Harry usnul v jeho náruči, opatrně ho vzal a posadil do mělčí části vany. Vylezl ven oblékl se a sedl si na kraj k nebelvírovi. Veděl co musí udělat, ale nechtělo se mu. Vytáhl hůlku a přiložil ji k mladšího spánku, jako vlas se na ní po odtažení třpytila vzpomínka na uplynulé dvě hodiny. Stočil ji do skleněné lahvičky, kterou vytáhl z kapsy. Naposledy se sklonil k menšímu a políbil ho na tvář.
"Po turnaji tě vezmu na pořádný rande, Harry. Slibuji." a s lesknoucíma očima se vytratil z koupelny.
....
Když se Harry probral, ani nevěděl že usnul, prostě jen přišel do umývárny, napustil si vanu a nechal puštěný kohoutek s mýdlem lesní vůně?-----------------------------------------------------------
Na text označen kurzívou si nenárokuji žádná práva neb se jedná o vyňatek z knihy Harry Potter a pohár tří kouzelníků, jež lze dohledat a zakoupit ve vašem nejbližším knihkupectví, a nebo zakoupit přes webové stránky různých prodejen.
-Děkuji za vaši pozornost