Hastaneden çıkalı neredeyse bir hafta olmuştu. Ben hastanede rahat edemediğim için zor da olsa kendimi taburcu ettirdim ve şimdi de evde bana bakılıyor.
Evet bana bakılıyor..
Levi ısrarla"Sana ben bakacağım, itiraz istemiyorum."diyince ben de bir şey diyemedim tabii ki.. bir haftadır EVİMDE bana bakıcı kesildi.
Evet ölümden dönmüş olabilirim ama beni biraz sal be adam..
Misafir odamı kendi odası gibi yerleştirdi. Evde her gün temizlik yapıyor. Kısaca hizmetçim gibi oldu.. İşin aslı bunları yapmaya üşenmiyor mu..?
Sanırım, hayır.
Hem bana bakıyor, hem ev işlerini yapıyor, hem market ihtiyaçlarını alıyor..
Kısaca evimi kendi evi gibi kullanıyor..
Kendimi ona yük oluyor gibi hissediyorum. Çünkü sağ kolum ve sol bacağım hala alçıda.. Ne yürüyebiliyorum, ne de iş görebiliyorum.. hiçbir vasfım yok resmen.
Armin de gelemiyor zaten. Levi almıyor resmen eve. Hayır en yakın arkadaşımı neden evime sokamıyorum acaba?!
Aklıma farklı düşünceler getiriyor yaptığı davranışlar-
Ben odamda boş boş düşüncelerde boğulurken kapı tıklama sesi ile boğuşmaya ara verdim."Gir."dediğimde Levi çoktan içeri girmişti. Elinde de bir adet tepsi vardı.
~
Levi:"Yemek saatin geldi."dedi elindeki tepsiyi komodine bırakarak.
Y/n:"Aç değiliim."
Levi:"Sana aç mısın demedim. Yemek saatin geldi ve yemek yiyeceksin."dedi yatağın kenarına otururken.
Y/n:"Ooooooffffffffff!!"
Levi:"Oflama!"dedi tepsiyi kucağına alırken.
Y/n:"Pffft."
Levi:"Bu kadar inat keçide yok Y/n."diyerek çorba kasesine daldırdığı kaşığı ağzıma getirdi. Ona karşı bir şansım olmadığından dolayı ağzımı açtım ve çorbayı bitirene kadar içtim.
~
Y/n:"Vallahi doydum yete-"ben lafımı bitiremeden çataldaki tavuğu ağzıma tıktı.
Levi:"Seviyorsun diye tavuk yaptım, cidden yemek istemiyor musun Y/n..?"dedi tek kaşını kaldırıp.
Y/n:"Ama iştahım yok ne yapabilirim..? Yoksa biliyorsun ki bu tabakta tek bir lokma kalmazdı."
Levi:"Tch, neyse. Bir iki lokma daha ye bari."dedi elindeki çatalı tekrar ağzıma getirerek.
Y/n:"Seni kıracağıma kafamı kırarım daha iy-"diyemeden ağzıma tepti yemeği.
Annemlik yapıyor resmen..
~
Birkaç dakika daha yemek yedikten sonra Levi kalktı ve bulaşıkları mutfağa götürdü.
Ben de o sırada lavaboya gitmek için kalkmaya çalıştım.
Y/n:"Hay-"
Nihayet az da olsa denge sağlayıp duvarlardan destek alarak lavaboya doğru yürümeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✎ᝰ┆𝐓𝐇𝐄 𝐖𝐈𝐋𝐃 𝐑𝐀𝐂𝐄𝐑𝐒
Fanfic║▌│█║▌│ █║▌│█│║▌║ ┈━═☆ 𝐋𝐞𝐯𝐢 𝐀𝐜𝐤𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧 𝐗 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 .。.:*✧ 𝐌𝐨𝐝𝐞𝐫𝐧 𝐀𝐔.